Ik vind het sowieso ondingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als mensen er mee kunnen fietsen.
Hier doen ze echt alles op de scooterquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als mensen er mee kunnen fietsen.
Lekker handrembochtjes en wheelies poppenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier doen ze echt alles op de scooter
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik neem er wel een mee als het gaat regenen.
Anders wordt mijn haar frizzy
Mijn haar zit hier altijd perfect vanwege de luchtvochtigheid. In nl. pluist het altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik neem er wel een mee als het gaat regenen.
Anders wordt mijn haar frizzy
Wat is dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Kindje vraagt om heisse KabaDat kreeg ik vroeger ook
Heb je ook n weegschaal meegenomen ?quote:
best raar eigenlijk, in nl is het gemiddeld hoger de luchtvochtigheid, pluizen verwacht je bij droge lucht lijkt mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Mijn haar zit hier altijd perfect vanwege de luchtvochtigheid. In nl. pluist het altijd
Ballie is dan ook raarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
best raar eigenlijk, in nl is het gemiddeld hoger de luchtvochtigheid, pluizen verwacht je bij droge lucht lijkt mij
Dat is correctquote:
Vast ergens een weegbrug.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook n weegschaal meegenomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |