wel gelijk lekker vroeg om te gaan wandelenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff buurman staat met zijn vervelende Duitse basstem op het balkon te kwaken.
Geef hem bierquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff buurman staat met zijn vervelende Duitse basstem op het balkon te kwaken.
Ontbijt is pas om acht uur, dus dat schiet niet opquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel gelijk lekker vroeg om te gaan wandelen
hmm nee iddquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontbijt is pas om acht uur, dus dat schiet niet op
Je moet ook je winterjas en handschoenen aantrekken. Dan komt de zonquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:49 schreef bitterbal het volgende:
leek net alsof het nmisschien wel droog zou worden en wat zon.Dus ik bikini aan maar nu komen er toch weer donkere wolken
heb ik niet bij mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook je winterjas en handschoenen aantrekken. Dan komt de zon
En ski’squote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet bij mij![]()
neemik de volgende keer mee
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:52 schreef bitterbal het volgende:
Waterkoker
dekentje
winterjas
handschoenen
muts
Ik vind twee meter wel heel optimistisch voor Thailandquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat er ineens een twee meter lange vogel bij ballie’s huisje staat
Vinden we toch welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vinden jullie hier vast allemaal weer raar
In Thailand mag je gewoon een twee meter lange blauwe vogel zijn als je je zo voeltquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind twee meter wel heel optimistisch voor Thailand
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vinden jullie hier vast allemaal weer raar
Ik vind het al knap als mensen er mee kunnen fietsen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga zo met de scooter weg
soms zie ik mensen rijde met eenplu. Vind ik niet zo slim:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |