quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, was klaarwakker toen ik thuis was dus sliep pas om half drie. En om half zeven wakker. Genieten.
Nu weer de bibbers omdat ik zo naar een high tea ga en dan heb ik helemaal geen trek
Dit is m'n leven
kijknou hoe schattig dat slaaptquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal kleintje kreeg ik net ineens op de foto.
[ afbeelding ]
Doe ik ook haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijknou hoe schattig dat slaapt![]()
zou hele dag verliefd naar ze kijken
Ahhquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Mijn eigen gemaakte woordenboekje.
INB4 US: Weet je wel dat deze kutbeesten in de 14e eeuw een derde van de werreldbevolking het leven gekost hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijknou hoe schattig dat slaapt![]()
zou hele dag verliefd naar ze kijken
zelfs us vind dit een schattige fotoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 US: Weet je wel dat deze kutbeesten in de 14e eeuw een derde van de werreldbevolking het leven gekost hebben
Kwiwi, hoeveel is 50 CHF?quote:
Ja volgens mij wel. Probeer ze nog goed zindelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slaapt die nou vlak naast zijn gerries
Waardevol en een goed excuus ook vooral.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ahhja dat kan ook waardevol zijn.
Veel plezier!
oh normaal gesproken doen ze het op een vaste plek?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Probeer ze nog goed zindelijk te krijgen.
Snuitje is schattig maar zou wel die gore staart afknippen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs us vind dit een schattige foto
Ja staart hoort bij ze toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snuitje is schattig maar zou wel die gore staart afknippen.
Bedoeling is dat ze het in het groene ding doen. Daar gooi ik nu alles steeds in.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh normaal gesproken doen ze het op een vaste plek?
Ik zou de hele dag kwispelen als er een mooie vrouw langsloopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
denk als wij mensen een staart hadden gehad die niet mooier was geweest
cancelenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, was klaarwakker toen ik thuis was dus sliep pas om half drie. En om half zeven wakker. Genieten.
Nu weer de bibbers omdat ik zo naar een high tea ga en dan heb ik helemaal geen trek
Dit is m'n leven
Of bierquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nig even doorpuffen en dan kijken of die monniken koffie hebben
oh dat valt nog best mee.quote:
wat gieten ze in je?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
K stap de bar in en het begint te gieten. Wat een timing
Moet nog rijdenquote:
Klein biertje mag wel als welverdiend hoeramomentje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet nog rijden
De abdij is beroemd om z’n erwtensoep. Maar het is koffie met een stukje taart geworden
Met een sappige worst die soep?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet nog rijden
De abdij is beroemd om z’n erwtensoep. Maar het is koffie met een stukje taart geworden
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein biertje mag wel als welverdiend hoeramomentje.
Ja dat waarschijnlijk weer wel natuurlijk.quote:
Nou ja niet echt linkquote:
Netjesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wandeling zit er nu op: 12 km. Nu even een boodschapje en tanken en dan richting huis
Ja en dan eindig je met ka.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe bestel je die daar?
"For me the juicy and succulent sausage please"
Stel je voor dat je geen dubbelzijdig plakband, geel LEGO blokje of een nagelschaartje bij je hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet echt linkMaar heb het er hier vaak genoeg over gehad. Klein tasje waar alles in zit om een onverwachte nacht in een hotel keurig te kunnen overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |