Ik hoop dat ze dat lokaal gebrouwen bier hier ook ergens verkopen. Wil wat flesjes meenemen voor mijn vader en broer. Verder wat brood en Duitse yoghurt.quote:
In Albanië?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga volgend weekend chocolade inslaan.
Psychologie van de koude grond natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Duitse yoghurt?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat lokaal gebrouwen bier hier ook ergens verkopen. Wil wat flesjes meenemen voor mijn vader en broer. Verder wat brood en Duitse yoghurt.
Is dat het bier dat je in het hotel drinkt? Anders misschien daar alvast een paar flesjes van kopen voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat lokaal gebrouwen bier hier ook ergens verkopen. Wil wat flesjes meenemen voor mijn vader en broer. Verder wat brood en Duitse yoghurt.
van arische koeienquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitse yoghurt?Is daar iets speciaal aan?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, ik denk namelijk dat sommigen er wat vatbaarder voor zijn dan anderen maar ik ben dan ook slechts de dorpspsycholoog van Foqueville en dat is niet bepaald een wereldstad, we hebben niet eens een universiteit of een medische faculteitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Psychologie van de koude grond natuurlijk.
Het is gewoon Milka.quote:
SCMECKT NACH DIKKE STREMSEL AUS TITTENquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er geen gradaties in zitten. Dus ja de een is er wat vatbaarder voor dan een ander maar ik denk niet dat je het ooit uit kan sluiten. Maar goed, laten we het erop houden dat jij mensen die wel paniekaanvallen hebben gehad zwak noemt. En jij bent natuurlijk niet zwak. Waarvan akte.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, ik denk namelijk dat sommigen er wat vatbaarder voor zijn dan anderen maar ik ben dan ook slechts de dorpspsycholoog van Foqueville en dat is niet bepaald een wereldstad, we hebben niet eens een universiteit of een medische faculteit
Nou dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SCMECKT NACH DIKKE STREMSEL AUS TITTEN
En een horecahoeveelheid curryworstenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dat zegt Amy Morin, psychotherapeute en auteur van irritant positieve boeken aangaande dit onderwerp.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er geen gradaties in zitten. Dus ja de een is er wat vatbaarder voor dan een ander maar ik denk niet dat je het ooit uit kan sluiten. Maar goed, laten we het erop houden dat jij mensen die wel paniekaanvallen hebben gehad zwak noemt. En jij bent natuurlijk niet zwak. Waarvan akte.
En nu weer afzwakken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat zegt Amy Morin, psychotherapeute en auteur van irritant positieve boeken aangaande dit onderwerp.
Curryworstenquote:
En jij deelt die mening anders haal je hem niet aan tegen Los. Met je draaikonterij weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, staat er exact zo in, daarom vroeg ik waar je jouw wijsheid van had.
Met gebakken uitjes erbijquote:
Je leest er het cynisme niet in?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij deelt die mening anders haal je hem niet aan tegen Los. Met je draaikonterij weer.
Ik houd wel van mini's. Maar ik weet niet houten echt mijn ding is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt iets voor jouhttps://www.etos.nl/acties/minis/
Currysaus, warm, en kerriepoeder erover.quote:
Gewoon een goede vreettrip van makenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Currysaus, warm, en kerriepoeder erover.
Mhh, misschien volgende week ook maar eens de grens oversteken nadat ik me al vol heb gevroten aan bitterballen...
Ja geen idee hoe ze in het echt zijn, misschien is de print er op wel hartstikke matig en zou je ze als knutselding kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd wel van mini's. Maar ik weet niet houten echt mijn ding is.Nam eigenlijk al een tijdje niets meer mee uit de hotels (na de sloffenverzameling in Georgie) maar moet maar weer zeepjes gaan sparen. Want die kregen de kinderen na de wellnessdag en dat vonden ze tof.
Vreten en zuipenquote:
Klinkt als een zware taak, erg moedig en bewonderenswaardig dat jij je daarvoor wilt opofferenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vreten en zuipen
En dan in juli nog eens dunnetjes overdoen...
Ja, iemand moet het doen he.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een zware taak, erg moedig en bewonderenswaardig dat jij je daarvoor wilt opofferen
Ik zou misschien ook eens een keertje naar Duitsland moeten gaan voor het etenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wat Thüringer bratwurst
Of om te wandelenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou misschien ook eens een keertje naar Duitsland moeten gaan voor het eten
Tussen de verborgen nazibunkersquote:
Dat vind ik eigenlijk best interessant, Normandië vind ik ook altijd fascinerend zo met al die bunkers en dat er nog steeds regelmatig weer eentje wordt ontdekt na al die jarenquote:
Heb je een gun?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen komt de laatste meuk voor mn rugzak
volgens mij kan ik een zombie apocalyps aan daarna
Vanaf maandag kunnen we real-life Fallout spelenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen komt de laatste meuk voor mn rugzak
volgens mij kan ik een zombie apocalyps aan daarna
zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf maandag kunnen we real-life Fallout spelen
Berliner Unterwelten is erg interessant als daar van houdtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best interessant, Normandië vind ik ook altijd fascinerend zo met al die bunkers en dat er nog steeds regelmatig weer eentje wordt ontdekt na al die jaren
Heb je niets gevraagd?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
Voor mij in de rij stond een jongen met een fles bubbels en een pak pampers. Ik weet niet of die wat te vieren had of zijn emoties weg ging drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |