Nee. Maar ik denk dat ik morgen wel wat spieren voel door het klimmen en dalen. Die spieren zijn bij ons vlakkelanders wat onderontwikkeldquote:
Ons hoofd speelt soms vervelende spelletjes met ons. Denk niet dat het veel te maken heeft met sterk zijn of nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard zinnetje uit de wetenschappelijke wereld van de psychologie hoor, lees er in wat je er wil lezen en het staat je uiteraard vrij om er het negatieve van in te zien.
Nou 20 km op het vlak lopen doe ik ook niet twee dagen achter elkaar hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat ik morgen wel wat spieren voel door het klimmen en dalen. Die spieren zijn bij ons vlakkelanders wat onderontwikkeld
Ja ik zie het negatieve ervan in.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard zinnetje uit de wetenschappelijke wereld van de psychologie hoor, lees er in wat je er wil lezen en het staat je uiteraard vrij om er het negatieve van in te zien.
Daarom, geen energie steken in zaken en dingen waar je zelf toch geen grip op hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ons hoofd speelt soms vervelende spelletjes met ons. Denk niet dat het veel te maken heeft met sterk zijn of niet
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou 20 km op het vlak lopen doe ik ook niet twee dagen achter elkaar hoorNog niet eens één trouwens
Oei ja, dat gaat niet prettig worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat ik morgen wel wat spieren voel door het klimmen en dalen. Die spieren zijn bij ons vlakkelanders wat onderontwikkeld
Je beschrijft jezelf maar dan met de witte toetsen van de Steinway.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zie het negatieve ervan in.Jij doet niets anders dan andere mensen neerhalen, waarschijnlijk om jezelf beter te voelen ofzo. Grappige is dat mensen met wie het echt zelf lekker gaat niet nodig hebben om steeds anderen neer te halen of zichzelf op te hemelen.
Nou ja, in zoverre dat vechten tegen iets soms het tegenovergestelde effect heeft. Met mijn hyperventilatie kreeg ik het advies om het te ‘accepteren’ als iets dat bij me hoort. Maar dat valt niet altijd meequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, geen energie steken in zaken en dingen waar je zelf toch geen grip op hebt.
Ja ik haal continu andere mensen neer en hemel mezelf de hele dag op hier. En tussendoor vertel ik nog allemaal dingen als feiten en zeik ik continu over uiterlijkheden. Klopt ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je beschrijft jezelf maar dan met de witte toetsen van de Steinway.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei ja, dat gaat niet prettig worden.Ik heb dat zelf ook vrij snel, ik heb niet eens een trap in huis. Ga je morgen ook nog wandelen?
Weer veel klimmen? En dan daarna weer naar huis of plak je er nog een nachtje aan vast? Het is in ieder geval wel mooi daar.quote:
Ja dit bedoel ik, op het moment dat je het los kunt laten om tegen zelfverzonnen windmolens te vechten zal het minder worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre dat vechten tegen iets soms het tegenovergestelde effect heeft. Met mijn hyperventilatie kreeg ik het advies om het te ‘accepteren’ als iets dat bij me hoort. Maar dat valt niet altijd mee
Zet je bril eens af, ik reageer zelf in 99 procent niet op de beledigingenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik haal continu andere mensen neer en hemel mezelf de hele dag op hier. En tussendoor vertel ik nog allemaal dingen als feiten en zeik ik continu over uiterlijkheden. Klopt ja.
Beledigingen en kritiek op de manier waarop je post ook vooral. En dat laatste is mijns inziens de laatste tijd zeker terecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet je bril eens af, ik reageer zelf in 99 procent niet op de beledigingen
Mja, valt tegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik, op het moment dat je het los kunt laten om tegen zelfverzonnen windmolens te vechten zal het minder worden.
Dan nog even boodschapjes doen en dan weer richting Dordtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weer veel klimmen? En dan daarna weer naar huis of plak je er nog een nachtje aan vast? Het is in ieder geval wel mooi daar.
En daarbij kan het een mens zomaar ineens overkomen he? Elk mens. Dus ook mensen die zich daar niet gevoelig voor achten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, valt tegen.Maar dan nog heeft het weinig te maken met sterk zijn of niet. Sommige mensen zijn er gevoeliger voor dan anderen. Nou ja, daar ben ik er dan eentje van.
Wat neem je mee naar huis?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan nog even boodschapjes doen en dan weer richting Dordt
Zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daarbij kan het een mens zomaar ineens overkomen he? Elk mens. Dus ook mensen die zich daar niet gevoelig voor achten.
Waar haal je deze wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daarbij kan het een mens zomaar ineens overkomen he? Elk mens. Dus ook mensen die zich daar niet gevoelig voor achten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |