O ik dacht dat ik iets van een tientje betaalde voor een half jaar basic.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij is het omlaag gegaan? Ik dacht dat Full altijd 4 euro per maand was dus 48 per jaar. Nu 42.
Had laatst ergens een verjaardag, kwam er ook een vage gast aanzetten in een korte broek in februari en een shirtje "what doesn't kill you makes you stronger", rent bijna naar het eten zonder iets tegen iemand te zeggen, gaat iets van twee uur met een hoop geluiden zitten eten en toen hij klaar was probeerde hij iedereen uit te leggen wat er verkeerd en fout is in de wereld.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:48 schreef bitterbal het volgende:
ze gebruiken ook allemaal dezelfde termen.Great reset,the world economic forum etc
hij smakte?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had laatst ergens een verjaardag, kwam er ook een vage gast aanzetten in een korte broek in februari en een shirtje "what doesn't kill you makes you stronger", rent bijna naar het eten zonder iets tegen iemand te zeggen, gaat iets van twee uur met een hoop geluiden zitten eten en toen hij klaar was probeerde hij iedereen uit te leggen wat er verkeerd en fout is in de wereld.
Vooral veel lucht kwam eruit omdat hij zo aan het schrokken was, we hadden allemaal het idee dat hij in geen week gegeten had.quote:
misschien was dat ook wel zoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral veel lucht kwam eruit omdat hij zo aan het schrokken was, we hadden allemaal het idee dat hij in geen week gegeten had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Was zo'n type waarvan vrouwen soms denken, ha een leuke vrijgevochten type maar dat het eigenlijk gewoon een loser is met wat gevaarlijke kantjes.quote:
Zoiets was het ook ja, vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat ik iets van een tientje betaalde voor een half jaar basic.
jantje, pietje, klaasje?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:02 schreef Ama het volgende:
Sowieso leuk dat de kleinste ook steeds minder bang lijkt te worden. Het is wel een heel leuk clubje zo samen. ❤️😊 Vandaag krijgen ze namen.
Helaas deel ik mijn liefde voor Star Wars niet met hem dus Darth Vader gaat hem sowieso niet worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, dan wordt het gargamel, Ursula en Darth vader
mag ik lachen??quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
was even vergeten dat de sleutel in het dingetje moest
sleutel, dingetje, airco?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
was even vergeten dat de sleutel in het dingetje moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja heb je ook vaak in hotels. Dat je alleen stroom hebt als de sleutel in dat ding steekt. Hier doet alleen de airco het als dat ding er in zitquote:
ahh, stop altijd random onzin kaartje erin als ik hotelkamer inkomquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb je ook vaak in hotels. Dat je alleen stroom hebt als de sleutel in dat ding steekt. Hier doet alleen de airco het als dat ding er in zit
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef Ama het volgende:
https://imgur.com/gallery/yHNgKVx mijn uitzicht nu vanaf de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja hier is het slim genoeg geen kaart maat een plastic dingetjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:17 schreef mschol het volgende:
a
[..]
ahh, stop altijd random onzin kaartje erin als ik hotelkamer inkom
en laat die zitten tot ik weer wegga
als ik overdag wegga, trek ik em wel even er zover uit dat de stroom uit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |