abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:46:03 #201
323401 Kijkertje
met filter
pi_204700166
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 23:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ze houden een hearing omdat er anders complottheorien over UFO's komen? Sorry, maar wat een onzin.

Er is vorig jaar, als onderdeel van de defensiewet (zie tweet hieronder), aangenomen dat er serieus naar UAP's moet worden gekeken. Uit de rapporten blijkt dat er onbekende objecten in het luchtruim zijn die manoeuvres uithalen die we zelf technisch niet kunnen. Dat is een potentieel gevaar.

De hearings komen er nu omdat congressleden vinden dat het Pentagon die taak nog steeds niet goed genoeg aanpakt:
The UFO briefings on Capitol Hill have begun. Lawmakers aren’t impressed.
[..]
[ twitter ]
Ja natuurlijk zeggen ze dat allemaal. Als jij het reuze spannend vindt leef je uit maar ik ben bang dat je erg teleurgesteld gaat worden. Mij boeit het iig totaal niet dus ik laat het hierbij :W

twitter


[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 10-05-2022 23:52:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:59:40 #202
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_204700330
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 23:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja natuurlijk zeggen ze dat allemaal. Als jij het reuze spannend vindt leef je uit maar ik ben bang dat je erg teleurgesteld gaat worden. Mij boeit het iig totaal niet dus ik laat het hierbij :W

[ twitter ]
Prima dat het je niet boeit. Doe dan ook niet zo je best om het onderwerp belachelijk te maken. :W
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 11 mei 2022 @ 05:15:15 #203
323401 Kijkertje
met filter
pi_204701137
In het Congres zet de GOP nu vol in op de baby's.

De Senaat:

twitter

In het Huis doen de usual suspects moeilijk over hulp aan Ukraine:

twitter

twitter

twitter

Chio Roy wil liever naar zijn eigen huis:

twitter

twitter

twitter

Dat geld had naar de armen kunnen gaan! ;(

twitter


[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 11-05-2022 05:57:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 11 mei 2022 @ 05:25:39 #204
323401 Kijkertje
met filter
pi_204701140
Meer tape, dit keer Lindsey Graham die betrapt wordt op de waarheid:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 11 mei 2022 @ 06:00:55 #205
323401 Kijkertje
met filter
pi_204701154
Nieuwe Eastman emails:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 11 mei 2022 @ 10:17:12 #206
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204702464
Hawley's strafexpeditie tegen Disney heeft wat beren op de weg.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204703138
Prima idee, copyright is vooral dankzij Disney absurd op dit moment. Volgens mij is er ooit een internationale standaard afgesproken die veel korter is.

Retroactief alles afpakken gaat natuurlijk nooit gebeuren.
pi_204703212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:29 schreef MoreDakka het volgende:
Prima idee, copyright is vooral dankzij Disney absurd op dit moment. Volgens mij is er ooit een internationale standaard afgesproken die veel korter is.

Retroactief alles afpakken gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Eens. Disney heeft altijd hard gelobbyd om de periode waarover zij het copyright hebben, te verlengen. Uitvinders moeten het met veel minder jaren aan royalties doen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204703571
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:36 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Eens. Disney heeft altijd hard gelobbyd om de periode waarover zij het copyright hebben, te verlengen. Uitvinders moeten het met veel minder jaren aan royalties doen.
Dan moeten de uitvinders ook beter lobbyen. :D

Maar gaat het in deze nu echt over een copyright of eerder het beeldrecht. Aangezien ik me kan voorstellen dat ze hun beroemde personages als donald niet zomaar willen weggeven.

Als dit teruggedraaid wordt kan dadelijk ook iedereen kleren met Nike logo of Adidas gaan verkopen.
  Overall beste user 2022 woensdag 11 mei 2022 @ 13:15:14 #210
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204704359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:11 schreef Basp1 het volgende:

Als dit teruggedraaid wordt kan dadelijk ook iedereen kleren met Nike logo of Adidas gaan verkopen.
Of TRUMP-logo's op hotels gaan zetten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204704819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:15 schreef Ulx het volgende:

[..]
Of TRUMP-logo's op hotels gaan zetten.
Of je daardoor nu echt veel meer publiek trekt is dan weer de vraag. Maar een coca cola hotel lijkt me een goudmijn. :D
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 14:35:34 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204705314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:36 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Eens. Disney heeft altijd hard gelobbyd om de periode waarover zij het copyright hebben, te verlengen. Uitvinders moeten het met veel minder jaren aan royalties doen.
Ja, alleen geld die wetgeving voor alle bedrijven met copyrights, niet alleen Disney. En ik durf toch wel te wedden dat hier niets mee gedaan gaat worden, leuke soundbyte maar nul actie van de RNC.

Of de copyright wetgeving goed is of niet moet overigens compleet losstaan van een fittie tussen een politieke partij en een bedrijf maar schijnbaar is dat voor conservatieven tegenwoordig allemaal prima. Vreemd wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 woensdag 11 mei 2022 @ 14:47:49 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204705444
Ze kunnen Disney's IP onteigenen. Meestal is dT niet heel populair bij conservatieven omdat er dan een flinke sloot belastinggeld mee gemoeid is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:30:41 #214
323401 Kijkertje
met filter
pi_204707147
De J6 Commissie heeft alle getuigenissen op beeld vastgelegd:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:34:22 #215
323401 Kijkertje
met filter
pi_204707199
Ook OAN geeft toe dat ze onzin uitkraamden over verkiezingsfraude:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204707252
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, alleen geld die wetgeving voor alle bedrijven met copyrights, niet alleen Disney. En ik durf toch wel te wedden dat hier niets mee gedaan gaat worden, leuke soundbyte maar nul actie van de RNC.

Of de copyright wetgeving goed is of niet moet overigens compleet losstaan van een fittie tussen een politieke partij en een bedrijf maar schijnbaar is dat voor conservatieven tegenwoordig allemaal prima. Vreemd wel.
Dit dus. Het is nu plots een issue omdat conservatief Amerika bonje heeft met Disney.

Maar zoals onze grote vriend Lyrebird al eerder aangaf: principes mogen best overboord worden gegooid in de heilige strijd die de conservatieven menen te voeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204707274
Kan niet wachten tot de J6 commissie met een coherent verhaal komt in vele afleveringen.
En dat het positief is voor Dems in de midterms. Dan is er misschien nog een kleine kans op herstel na het verziekte gedoe.
Hold your breath?
pi_204713399
...dus eerst Roe eruit... wat staat er nog meer op ons verlanglijstje? Tenslotte hebben we een SC-meerderheid om er gebruik van te maken! Homohuwelijk? Gemengd huwelijk? Nee, ik weet een betere... als die Libs geen zwangerschappen meer mogen afbreken, moeten we er natuurlijk eerst voor zorgen dat ze zwanger worden. Dus na Roe doen we...

quote:
GOP Crusade Against Abortion Could Lead To Contraception Bans

With Roe v. Wade on the chopping block, Republicans have increasingly been speaking up about other Supreme Court cases they don’t like. After all, with conservatives possessing a 6-3 majority, why not make a wish list?

One of the cases that’s coming up is Griswold v. Connecticut, the 1965 decision that said married couples have a right to contraception access. It struck down a Connecticut law that outlawed the use of birth control devices.

Many Republicans abhor Griswold precisely because it is the foundation for so many other decisions.

Sen. Marsha Blackburn (R-Tenn.) recently said it was “constitutionally unsound.” Arizona GOP Senate candidate Blake Masters’ campaign website said he would only support judges “who understand that Roe and Griswold and Casey were wrongly decided, and that there is no constitutional right to abortion.”

In February, Pennsylvania GOP Senate candidate Jeff Bartos called Griswold a “terrible decision.” That same month, Matt DePerno, the Republican nominee for Michigan attorney general, said, “Listen, all these cases that deal — Griswold, Roe v. Wade, Dobbs — these are all state right issues. ... It’s going to be a state right issue on all of these things — as it should be!”

If Republicans get what they want ― an overturning of Griswold ― it would kick the issue back to the states and open the door to restrictions or bans on birth control methods, because there would be no federal guarantee of access.

(much) more: https://www.huffpost.com/(...)b11fe4b046ad0d829a0a
:{
  woensdag 11 mei 2022 @ 23:24:42 #219
323401 Kijkertje
met filter
pi_204713757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:55 schreef brokjespoes het volgende:
...dus eerst Roe eruit... wat staat er nog meer op ons verlanglijstje? Tenslotte hebben we een SC-meerderheid om er gebruik van te maken! Homohuwelijk? Gemengd huwelijk? Nee, ik weet een betere... als die Libs geen zwangerschappen meer mogen afbreken, moeten we er natuurlijk eerst voor zorgen dat ze zwanger worden. Dus na Roe doen we...
[..]
:{
Het wordt steeds extremer :')

twitter

Met terugwerkende kracht doodstraffen uitdelen ....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204714475
twitter

Uit Eastman's emails:

quote:
John Eastman, Donald Trump's former lawyer, urged Pennsylvania lawmakers to sow doubt in the 2020 election and even suggested throwing out absentee ballots so Trump could take the lead in the state, according to emails obtained by ABC News and sent to the Jan. 6 committee by the Colorado Ethics Institute.

"For example, depending on how many ballots were counted that were received after the statutory deadline (say 10,000 for example's purpose), those 10,000 votes need to be discarded, and you can take the absentee ballot ratio for each candidate in the counties were late-received ballots were illegally counted and deduct the pro-rated amount from each candidate's total," Eastman wrote to Pennsylvania Republican state Rep. Russ Diamond on Dec. 4, 2020.

"Then, having done that math, you'd be left with a significant Trump lead that would bolster the argument for the Legislature adopting a slate of Trump electors -- perfectly within your authority to do anyway, but now bolstered by the untainted popular vote," he continued. "That would help provide some cover."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:22:23 #221
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_204715990
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2022 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Uit Eastman's emails:
[..]

Dit is in 1 woord samen te vatten: "Coup". En als het niet heel snel ernstige consequenties heeft dan was 2020 een generale repetitie voor November en 2024.
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:33:22 #222
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_204716075
twitter


Geen status voor Roe.

Fucker Manchin uiteraard weer tegen. Collins heeft geen ruggegraat maar het valt me als enige vies tegen van Murkowski...
pi_204716080
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit dus. Het is nu plots een issue omdat conservatief Amerika bonje heeft met Disney.

Maar zoals onze grote vriend Lyrebird al eerder aangaf: principes mogen best overboord worden gegooid in de heilige strijd die de conservatieven menen te voeren.
Maar wat vind je van het onderwerp zelf?
pi_204716314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:55 schreef brokjespoes het volgende:
...dus eerst Roe eruit... wat staat er nog meer op ons verlanglijstje?
Vrouwen terug de keuken in.
pi_204716443
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Maar wat vind je van het onderwerp zelf?
Dat heb ik hier al herhaaldelijk uit de doeken gedaan.

Kort samengevat: de kruistocht tegen Disney staat haaks op de waarden waar de GOP van oudsher voor claimt te staan. Bedrijven zoveel mogelijk de ruimte geven is al decennia onderdeel van het Republikeinse dogma. Maar nu Disney de GOP in Florida tegen de haren instrijkt, wordt dat credo plots overboord gegooid.

Het moge duidelijk zijn dat ik geen voorstander van dergelijke politieke willekeur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 12:04:19 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204716783
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2022 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Uit Eastman's emails:
[..]

Dit lijkt me een goede reden voor Eastman om maar eens op te biechten of het allemaal zijn eigen idee was, of dat iemand hem de opdracht gaf. En gaf iemand de opdracht, dan gaan er misschien een paar jaar van Eastman's straf af.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 12:17:55 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204716940
Stelletje dramaqueens bij de GOP.

twitter


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 12:25:28 #228
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204716995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat heb ik hier al herhaaldelijk uit de doeken gedaan.

Kort samengevat: de kruistocht tegen Disney staat haaks op de waarden waar de GOP van oudsher voor claimt te staan. Bedrijven zoveel mogelijk de ruimte geven is al decennia onderdeel van het Republikeinse dogma. Maar nu Disney de GOP in Florida tegen de haren instrijkt, wordt dat credo plots overboord gegooid.

Het moge duidelijk zijn dat ik geen voorstander van dergelijke politieke willekeur.
Het is niet voor het eerst dat men via de politiek een bedrijf wil straffen voor het feit dat ze niet klakkeloos meegaan met wat de partij wil, natuurlijk. Het is zo langzamerhand de norm dat afwijken van wat de RNC wil je op strafexpedities door de politiek komt te staan. Leuke democratie wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 12:35:08 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204717098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het is niet voor het eerst dat men via de politiek een bedrijf wil straffen voor het feit dat ze niet klakkeloos meegaan met wat de partij wil, natuurlijk. Het is zo langzamerhand de norm dat afwijken van wat de RNC wil je op strafexpedities door de politiek komt te staan. Leuke democratie wel.
En bedrijven die wel braaf doen wat je zegt worden beloond. Pure kleptocratie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204718531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat heb ik hier al herhaaldelijk uit de doeken gedaan.

Kort samengevat: de kruistocht tegen Disney staat haaks op de waarden waar de GOP van oudsher voor claimt te staan. Bedrijven zoveel mogelijk de ruimte geven is al decennia onderdeel van het Republikeinse dogma. Maar nu Disney de GOP in Florida tegen de haren instrijkt, wordt dat credo plots overboord gegooid.

Het moge duidelijk zijn dat ik geen voorstander van dergelijke politieke willekeur.
Dat zal allemaal wel maar dat vroeg ik niet. Wat vind je van de copyrightwet?
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 15:34:41 #231
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204718601
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat zal allemaal wel maar dat vroeg ik niet. Wat vind je van de copyrightwet?
Die is gewoon uitermate slecht maar goed, die is er dan ook gekomen dankzij de RNC, Orrin Hatch diende de Mickey Mouse eh, Sonny Bono wet in.

Maar het cruciale punt hiervan is dat deze wet voor alle bedrijven en personen in de VS geldt en niet alleen voor Disney. Het is weer hetzelfde gelul als toen Trump van Twitter getrapt werd, toen begon men ineens met allerlei lulverhalen over Section 230 afschaffen om Twitter te straffen.

Zoals gewoonlijk is het weer een soundbyte voor de nitwits en er gebeurt hele-maal niks zodra het een week wegzakt in de nieuws cyclus en weten ook allemaal waarom, bedrijven met copyrights geven veel geld aan Senatoren en Congresleden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204718964
Verwijzing voor een strafrechterlijke vervolging:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204720205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Die is gewoon uitermate slecht maar goed, die is er dan ook gekomen dankzij de RNC, Orrin Hatch diende de Mickey Mouse eh, Sonny Bono wet in.

Maar het cruciale punt hiervan is dat deze wet voor alle bedrijven en personen in de VS geldt en niet alleen voor Disney. Het is weer hetzelfde gelul als toen Trump van Twitter getrapt werd, toen begon men ineens met allerlei lulverhalen over Section 230 afschaffen om Twitter te straffen.

Zoals gewoonlijk is het weer een soundbyte voor de nitwits en er gebeurt hele-maal niks zodra het een week wegzakt in de nieuws cyclus en weten ook allemaal waarom, bedrijven met copyrights geven veel geld aan Senatoren en Congresleden.
Ik vroeg het niet aan jou.

Maar goed, tijd voor een betere copyrightwet lijkt me. Een taak voor de Democraten wellicht?
  Overall beste user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 20:08:33 #234
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204721453
twitter


twitter


Wow. That escalated quickly.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 21:03:51 #235
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204722645
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik vroeg het niet aan jou.

Maar goed, tijd voor een betere copyrightwet lijkt me. Een taak voor de Democraten wellicht?
Yeah right...optimist.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 21:42:02 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204724424
Ik ben benieuwd wat McCarthy gaat doen. Hij kan natuurlijk stampij maken en brullen dat hij zich niet hoeft te houden aan dagvaardingen. Maar ja, wat als de GOP het Huis wint? Dan wordt wraak nemen door Pelosi of Hillary Clinton (ik zie die gekken dat wel doen) op te roepen een beetje lastig. Die wijzen gewoon naar zijn weigering en steken de middelvinger op. En dan wat?

Keuzes....keuzes....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 22:28:01 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204726383
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 22:47:20 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204727052
Uiteraard, dat zijn broodheer zo aangepakt wordt kan natuurlijk niet.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 01:03:55 #239
323401 Kijkertje
met filter
pi_204729779
De visie van Michael Luttig (alom geresp. Republikeinse rechter die Pence adviseerde niet met Trump's plannetje mee te gaan) op de gevolgen van de Jan. 6 gebeurtenissen:

twitter

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 mei 2022 @ 05:25:50 #240
323401 Kijkertje
met filter
pi_204730414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd wat McCarthy gaat doen. Hij kan natuurlijk stampij maken en brullen dat hij zich niet hoeft te houden aan dagvaardingen. Maar ja, wat als de GOP het Huis wint? Dan wordt wraak nemen door Pelosi of Hillary Clinton (ik zie die gekken dat wel doen) op te roepen een beetje lastig. Die wijzen gewoon naar zijn weigering en steken de middelvinger op. En dan wat?

Keuzes....keuzes....
Ik ook. Voorlopig reageert hij voorspelbaar op het nieuws:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 mei 2022 @ 05:39:02 #241
323401 Kijkertje
met filter
pi_204730417
Bij de debatten over abortus:

twitter

twitter

Boter -> hoofd :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204730602
Ik liep hier tegenaan en vind het een mooi overzicht hoeveel federaal land de oliebedrijven al rechten op hebben of hadden, is van 2021), maar niks mee doen. Het is echt gigantisch en voor de oliebedrijven kost het een appel en een ei: https://storymaps.arcgis.(...)4a33968081ff008e36b9

[ Bericht 4% gewijzigd door SnertMetChoco op 13-05-2022 07:35:15 ]
pi_204730940
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Yeah right...optimist.
Allicht, ik ben iemand die vind dat bipartisanship nog niet dood is of hoeft te zijn. Zelfs als het zoals in dit geval niet vrijwillig hoeft te zijn.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 11:11:17 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204731982
Bipartisanship is morsdood.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 11:19:53 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204732074
Gevalletje No Shit Sherlock:

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204732731
Hebben ze nou nog niet genoeg dirt over Trump om die kerel achter de tralies te laten verdwijnen?

Dit soort tweets zie ik al vanaf het moment dat ie president werd, maar er gebeurt niks.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 12:38:29 #247
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204732777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:33 schreef Stikkelbaars het volgende:
Hebben ze nou nog niet genoeg dirt over Trump om die kerel achter de tralies te laten verdwijnen?

Dit soort tweets zie ik al vanaf het moment dat ie president werd, maar er gebeurt niks.
Ik denk dat het DoJ wacht tot na de openbare verhoren. Alles wat dan openbaar wordt kunnen ze zonder problemen gebruiken als bewijs. Gaan ze nu iets doen dan kunnen de onderzoeken elkaar in de weg zitten.

Met die geheime stukken: Trump zal beweren dat hij het niet zelf in heeft gepakt.

"Een cofveve-boy heeft die dozen in de verhuiswagen gezet. Ik weet van niets."

En dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204733339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik denk dat het DoJ wacht tot na de openbare verhoren. Alles wat dan openbaar wordt kunnen ze zonder problemen gebruiken als bewijs. Gaan ze nu iets doen dan kunnen de onderzoeken elkaar in de weg zitten.

Met die geheime stukken: Trump zal beweren dat hij het niet zelf in heeft gepakt.

"Een cofveve-boy heeft die dozen in de verhuiswagen gezet. Ik weet van niets."

En dan?
Er is onderhand toch wel genoeg bewijsmateriaal om Trump te veroordelen voor Insurrection Day?
pi_204733357
En die cofveve boy heet Stephen Miller.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 13:54:35 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204733527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:39 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Er is onderhand toch wel genoeg bewijsmateriaal om Trump te veroordelen voor Insurrection Day?
Vast wel. Maar je wil ze allemaal tegelijk oppakken zodat mededaders niet het nieuws thuis kunnen volgen en hun verhaaltje daarop afstemmen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204734068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef Ulx het volgende:
"Een cofveve-boy heeft die dozen in de verhuiswagen gezet. Ik weet van niets."
..."covfefe-boy"... *gniffel* :D
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 15:03:13 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204734088
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 09:13:47 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204740762
Ik begin dit ook te denken:
twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Perrin op 14-05-2022 17:29:19 ]
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_204741113
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 09:13 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Het denken wil nog niet echt lukken bij BrianTylerCohen.
pi_204741803
Een bacterie, een virus en een Former Guy lopen door de Kalverstraat... of "Ken je die mop van die ouders die babyvoeding in Canada gingen halen? Nou,ze gingen niet!" Enzovoort, enzovoort. :P

Babyvoercrisis dus. En alwr niet de schuld van Joe Biden of van al dan niet virtuele criminele breedgedijde hongerige bruinemensenkaravanen. The Atlantic legt 't allemaal nog een keertje uit:
quote:
America’s baby-formula shortage has gone from curious inconvenience to full-blown national crisis.

In many states, including Texas and Tennessee, more than half of formula is sold out in stores. Nationwide, 40 percent of formula is out of stock—a twentyfold increase since the first half of 2021. As parents have started to stockpile formula, retailers such as Walgreens, CVS, and Target have all moved to limit purchases.

Three factors are driving the U.S. baby-formula shortage: bacteria, a virus, and a trade policy.

After the recent deaths of at least two infants from a rare infection, the Food and Drug Administration investigated Abbott, a major producer of infant formula, and discovered traces of the pathogen Cronobacter sakazakii in a Michigan plant. As a result, the FDA recalled several brands of formula.

Recalls are common. Thousands of drugs and products are recalled every year, and they don’t create a meltdown at pharmacies or require CVS to instate Soviet-style rationing of essentials. So something else is going on here. And no, whatever conservative talking heads want you to believe, it's not Joe Biden, and it's not immigrants.

lots more here: https://www.theatlantic.c(...)bbott-recall/629828/
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 13:37:31 #256
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204742666
Damen en heren, het is niet de bedoeling om hier maar tweets te dumpen zonder enige input van jezelf als user, als we dat willen kunnen we allemaal de tweets op Twitter lezen. Hier verwachten we juist om jullie mening of input te horen, niet die van iemand op Twitter.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 22:02:01 #257
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204749410
twitter


De stroom valt weer eens uit in Texas. Wat een bananenrepubliek is dat toch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204753529
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

De stroom valt weer eens uit in Texas. Wat een bananenrepubliek is dat toch.
Doet niet onder voor een shithole country. >:)
  Overall beste user 2022 zondag 15 mei 2022 @ 01:52:42 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204757464
twitter


Nogal naief. Loyaliteit aan Trump is belangrijk, maar dat wil niet zeggen dat Trump loyaal terug gaat zijn. De gladjakker moet blij zijn dat Trump geen gemene tweets meer kan posten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 15 mei 2022 @ 02:18:52 #260
323401 Kijkertje
met filter
pi_204757637
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 01:52 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Nogal naief. Loyaliteit aan Trump is belangrijk, maar dat wil niet zeggen dat Trump loyaal terug gaat zijn. De gladjakker moet blij zijn dat Trump geen gemene tweets meer kan posten.
Trump wacht nu net zo lang met een kandidaat steunen tot hij weet wie er het hoogst in de peiling staat :D

twitter


[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 15-05-2022 02:28:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 15 mei 2022 @ 03:29:57 #261
323401 Kijkertje
met filter
pi_204757885
Kwam dit draadje tegen dat ingaat op de ambivalentie qua standpunten binnen de huidige GOP:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 15 mei 2022 @ 11:31:28 #262
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_204759318
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 01:52 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Nogal naief. Loyaliteit aan Trump is belangrijk, maar dat wil niet zeggen dat Trump loyaal terug gaat zijn. De gladjakker moet blij zijn dat Trump geen gemene tweets meer kan posten.
Everything Trump Touches Dies...

Vroeg of laat, zonder uitzondering...
  Overall beste user 2022 zondag 15 mei 2022 @ 19:30:00 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204763918
twitter


Waarom zouden ze dat niet mogen? Soeverein gebied, nietwaar?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 20:42:05 #264
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204764567
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Waarom zouden ze dat niet mogen? Soeverein gebied, nietwaar?
Niet alleen dat, mede dankzij de Trump benoemingen in de Supreme Court is het bezit van een groot deel van de Staat Olkahoma in handen van de Indianen is, ongeveer 43% van de Staat en dat betekent dat stam wetgeving en Federale wetgeving van kracht is:

https://theconversation.c(...)ndian-country-175726

Dus dat kan nog wel eens interessant gaan worden als de gouverneur dat op de spits wil drijven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204766100
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2022 03:29 schreef Kijkertje het volgende:
Kwam dit draadje tegen dat ingaat op de ambivalentie qua standpunten binnen de huidige GOP:

[ twitter ]
Wow, wat is dit een goed twitter account! Nick weet het grotere plaatje heel goed te duiden. Al jaren.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 16 mei 2022 @ 09:55:03 #266
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_204767649
twitter


Sinds kort, en helemaal sinds het bloedbad in Buffalo gaan alle pijlen op, zelfbenoemd Ultra-Maga, Elise Stefanik.

#ETTD
pi_204769286
Indringend zojuist: alle 201 plaatsen met mass shootings met minimaal 4 slachtoffers werden zojuist benoemd op cnn.
En het is pas half mei.
  Overall beste user 2022 maandag 16 mei 2022 @ 16:04:42 #268
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204770310
twitter


Blijkbaar is de lekker iemand uit de GOP hoek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 16:28:46 #269
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204770499
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Blijkbaar is de lekker iemand uit de GOP hoek.
Grappig genoeg heeft hij nog gelijk ook, het is geen misdaad, SC opinies zijn niet geheim of beschermd in die zin.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204770647
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Grappig genoeg heeft hij nog gelijk ook, het is geen misdaad, SC opinies zijn niet geheim of beschermd in die zin.
Het kan wellicht een "high crime" of "high misdemeanor" zijn, zoals bv. bepaalde handelingen van een president high crimes en misdemeanors kunnen zijn, omdat het in gaat tegen wat je van je verenigbaar vindt met het ambt ook al is er niet per se iets gecodificeerd in het strafrecht?
  Overall beste user 2022 maandag 16 mei 2022 @ 16:55:30 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204770689
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Grappig genoeg heeft hij nog gelijk ook, het is geen misdaad, SC opinies zijn niet geheim of beschermd in die zin.
Klopt. Alleen liepen ze bij de GOP te gillen als idioten dat er iemand voor het gevang in zou moeten en wezen ze gelijk naar die nieuwe rechter die nog niet eens begonnen is en een random medewerker van een liberal rechter.

Dus deze draai is opvallend. Blijkbaar weet hij wie het gelekt heeft en was dat eigenlijk geen echt groot drama want Trumpjudge of zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204771790
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
Klopt. Alleen liepen ze bij de GOP te gillen als idioten dat er iemand voor het gevang in zou moeten en wezen ze gelijk naar die nieuwe rechter die nog niet eens begonnen is en een random medewerker van een liberal rechter.

Dus deze draai is opvallend. Blijkbaar weet hij wie het gelekt heeft en was dat eigenlijk geen echt groot drama want Trumpjudge of zo.
Dat niet alleen, er mocht ook vooral niet op de inhoud van het lek worden ingegaan, er mocht alleen maar worden geroepen dat het EEN SCHANDE is dat er gelekt was.
  maandag 16 mei 2022 @ 19:18:43 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_204771810
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Blijkbaar is de lekker iemand uit de GOP hoek.
Dat was wel duidelijk doordat er naar de WSJ gelekt werd. Dat zou geen liberal doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 16 mei 2022 @ 20:04:45 #274
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_204772359
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:18 schreef speknek het volgende:

[..]
Dat was wel duidelijk doordat er naar de WSJ gelekt werd. Dat zou geen liberal doen.
Het was toch Politico?
Gn kloon van tvlxd!
  maandag 16 mei 2022 @ 20:11:43 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_204772454
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:04 schreef Montov het volgende:

[..]
Het was toch Politico?
... ja

Ik weet niet hoe ik bij WSJ kwam, waarschijnlijk in de war met iets anders. Never mind.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 20:13:58 #276
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204772487
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:11 schreef speknek het volgende:

[..]
... ja

Ik weet niet hoe ik bij WSJ kwam, waarschijnlijk in de war met iets anders. Never mind.
Geeft niks, we worden allemaal een dagje ouder :+
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 08:45:07 #277
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_204776089
Headsup voor de public hearing vandaag:

twitter


POLITICO: Spy agencies grapple with how much to share at UFO hearing
Congress may need to create incentives to get national security officials to talk.


Volgens dit artikel zijn er intern veel strubbelingen binnen het Pentagon over wat wel en niet naar buiten te brengen. Zonder ze te dwingen zal het waarschijnlijk lastig zijn.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 18 mei 2022 @ 02:32:02 #278
323401 Kijkertje
met filter
pi_204785432
Teken van leven bij het DOJ:

twitter

Ook bij Politico:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 18 mei 2022 @ 07:40:26 #279
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_204785737
twitter

Goedemorguh!
:D
  woensdag 18 mei 2022 @ 07:43:38 #280
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_204785757
Enthousiasme:)
  woensdag 18 mei 2022 @ 08:24:44 #281
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204785993
twitter
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 09:41:30 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204786547
Good riddance!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 12:32:53 #283
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204787952
White Power promoten vinden ze prima in de GOP, maar over White Powder moet je je muil houden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 13:02:54 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204788233
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2022 02:32 schreef Kijkertje het volgende:
Teken van leven bij het DOJ:

[ twitter ]
Ook bij Politico:

[ twitter ]
Hoor ik daar Donald Trump gillen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 14:02:54 #285
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204788698
Moeten die absentee ballots nou wel of niet geteld worden?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 15:51:00 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204789760
Iemand is een beetje boos!

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204796249
Col. Vindman is gerehabiliteerd. De represailles na zijn getuigenis tegen Trump (verwijdering WH en tegenwerking promotie) waren onterecht aldus het DoD:

twitter

Draadje:

twitter

[..]

twitter

Nog een draadje:

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 19-05-2022 03:32:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204796256
Twitter is bagger.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204796259
Waardeloos topic zo. Wat Twitter zooi van je favoriete site kopiren. Nodigt dit uit tot discussie?

Uit de OP: “Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?”
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204796279
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 03:09 schreef Lyrebird het volgende:
Waardeloos topic zo. Wat Twitter zooi van je favoriete site kopiren. Nodigt dit uit tot discussie?
Het lijkt me dat Kijkertje meer dan voldoende zelf commentaar geeft - en soms is er even een inhaalactie met verwante tweets, maar daar heeft niemand behalve jij ooit problemen mee gehad.

* brokjespoes is trots lid van de Kijkertje fanclub *O* so there! :P
pi_204796339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 03:32 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Het lijkt me dat Kijkertje meer dan voldoende zelf commentaar geeft - en soms is er even een inhaalactie met verwante tweets, maar daar heeft niemand behalve jij ooit problemen mee gehad.

* brokjespoes is trots lid van de Kijkertje fanclub *O* so there! :P
*O* _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204796354
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 03:32 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Het lijkt me dat Kijkertje meer dan voldoende zelf commentaar geeft - en soms is er even een inhaalactie met verwante tweets, maar daar heeft niemand behalve jij ooit problemen mee gehad.

* brokjespoes is trots lid van de Kijkertje fanclub *O* so there! :P
Ik ook hoor het grootste deel van het topic bestaat uit een wedstrijdje tweets dumpen en gezien aan het gebrek aan reacties op de laatste 2 pagina's valt het best mee met de waardering. Het is hooguit handig omdat je nu zelf niet hoeft te zoeken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204796360
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 03:32 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Het lijkt me dat Kijkertje meer dan voldoende zelf commentaar geeft - en soms is er even een inhaalactie met verwante tweets, maar daar heeft niemand behalve jij ooit problemen mee gehad.

* brokjespoes is trots lid van de Kijkertje fanclub *O* so there! :P
Dat is aardig van je.

Wel vreemd dat je de oproep van Tijger_m eerder in dit topic om geen tweets te dumpen een like hebt gegeven. Dus, m'n beste, het lijkt er op dat niet alleen ik er ooit problemen mee heb gehad, maar dat zelfs jij er problemen mee hebt gehad.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 19 mei 2022 @ 06:50:11 #294
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_204796420
Wat mij stoort aan de grote hoeveelheid tweets in deze topicreeks is dat ze mijn browser doen crashen. Heeft iemand anders daar ook last van? (Safari op iPhone/iPad, alle posts op n pagina)
  Overall beste user 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 07:45:40 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204796566
Ik erger me aan feedback.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204796658
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2022 06:50 schreef chibibo het volgende:
Wat mij stoort aan de grote hoeveelheid tweets in deze topicreeks is dat ze mijn browser doen crashen. Heeft iemand anders daar ook last van? (Safari op iPhone/iPad, alle posts op n pagina)
Idem. Ook op de verschillende pagina’s.
Alleen wacht ik dan even tot alles geladen is en smul/lees/deel de INFO in tweets en links en reportages met visies op de gebeurtenissen, die ikzelf niet heb ‘gevonden’.

Er valt weinig te discussiren aangezien de Amerikanen het zelf ternauwernood doen en mijn mening niks uitmaakt of bijdraagt aan de gebeurtenissen.
Mijn verontwaardiging en verbazing en verwondering in de afgelopen 4 jaar hebben niks uitgemaakt.

Fijn van het eerherstel voor Vindman en broer.

Soms is fok bagger, vaker is twitter bagger. :lijstje:

#oa. kijkertjes fanclub.
  donderdag 19 mei 2022 @ 08:33:05 #297
8369 speknek
Another day another slay
pi_204796822
Ik heb er inderdaad ook last van, Chrome(Samsung)/Android. Ik heb geen last bij andere websites met veel Twitter embeds, dus het is iets in hoe Fok het rendert.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 19 mei 2022 @ 08:36:55 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204796847
Zo'n topicreeks is natuurlijk niet alleen discussiren, maar ook informatie/actualiteiten delen. Wat dan hopelijk weer bron is voor het uitwisselen van gedachten.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 19 mei 2022 @ 13:03:44 #299
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_204799125
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:04 schreef Refragmental het volgende:
Republikeinen zijn echt helemaal van de wap. 8)7
Denk niet dat ze op deze manier ooit nog een presidentschap zullen winnen... dus in dat opzicht een pure winst.
Elon Musk hebben ze overtuigd.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 14:07:28 #300
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204799974
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 13:03 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Elon Musk hebben ze overtuigd.
Iemand die poep emoji's op Twitter plaatst overtuigen lijkt mij geen grote opgave.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')