SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat maakt me verdrietig.quote:
Ik zit nog in mijn weekendmodusquote:Op maandag 2 mei 2022 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zware werkdag, of juist saai??
Heb je wel een pak roze koeken meegekregen na je vampier aftap?quote:
"You can please some people some times, but you can't please all the people all the time "quote:
Ik heb een gevulde koek en een roze koek opquote:Op maandag 2 mei 2022 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een pak roze koeken meegekregen na je vampier aftap?
Je bent weer bij de Sankwien geweest??quote:Op maandag 2 mei 2022 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een gevulde koek en een roze koek op
Was de tiende keer vandaagquote:Op maandag 2 mei 2022 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent weer bij de Sankwien geweest??![]()
![]()
![]()
quote:
of een dönerschotel of zo. Comfort food.quote:
Ik heb oven snacksquote:
Dan heb je je bijdrage wel geleverd hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ging hard richting de 50 . Helaas dus 3 jaar geleden moeten stoppen
Tien keer op een dag is wel veel hoorquote:
Gewoon lekker zonnetje hier hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
helemaal doorweekt door de regenwas koud
23 graden in het zonnetjequote:
Dat sowieso. Maar ik zit wel in de zon.quote:
ik kom er aanquote:Op maandag 2 mei 2022 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen zelf gemaakte slavinkjes met aubergine. Ik twijfel nog of ik er een woksausje door heen doe..
Best gek als het toch 26 graden isquote:
Gewoon wat pindasaus doorheen mikkenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen zelf gemaakte slavinkjes met aubergine. Ik twijfel nog of ik er een woksausje door heen doe..
ja en opde scooter dus dat werkt ook niet meequote:Op maandag 2 mei 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best gek als toch 26 graden isMaar is wel vervelend als zeianat bent door de regen
Ik heb het wel in huis, maar daar heb jij niet zoveel aan natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet ik dat wel in huis hebben![]()
Lekker een warme douchequote:Op maandag 2 mei 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en opde scooter dus dat werkt ook niet mee
is hier ook niet altjid van zelfsprekendquote:
Oh heb je dat niet elke dag warm water daar?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is hier ook niet altjid van zelfsprekenddus heb thee
![]()
het is al heel wat alsde stroom nu niet uitvalt
nee of warm en koud door elkaar heen zeg maarquote:Op maandag 2 mei 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh heb je dat niet elke dag warm water daar?Maar thee helpt vast ook wel ja
Ah ok. dat maar even afkloppen danquote:Op maandag 2 mei 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee of warm en koud door elkaar heen zeg maarhet is ook maar de vraag of je water hebt :p Vorige keer toen ik hier was was erheel veel vaak storing. Nu gelukkig nog niet gehad
ja iddquote:
Dan merk het verschil idd wel, als er een lamp dan uitgevallen is door de stroom..quote:Op maandag 2 mei 2022 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd![]()
Vannacht was de stroom dus blijkbaar ook uitgevallen terwijli sliep. Maar werd toch wakker en had het niet door dat er gee stroom wasDus deed mijn ogen open maar het was zo donker dat ik niet eens mijn eigen hand zag, dacht even dat ik blind was geworden
![]()
ja er was nergens licht, normaal komt ernog iets naar binnen van het lampje hier buitenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan merk het verschil idd wel, als er een lamp dan uitgevallen is door de stroom..
Heb ik hier ook, en als die stuk is merk het ook wel.. wat ik niet zo erg vindquote:Op maandag 2 mei 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja er was nergens licht, normaal komt ernog iets naar binnen van het lampje hier buiten
Ga je aan het bier?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ook gewoon tortellini koken. Paar gebakken eieren eroverheen, vers gemalen peper. Niks mis mee. Goeie bierbodem, wel wat veel werk maar ja. En goedkoop en het kan op elk moment
maak je een filmpje?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ook gewoon tortellini koken. Paar gebakken eieren eroverheen, vers gemalen peper. Niks mis mee. Goeie bierbodem, wel wat veel werk maar ja. En goedkoop en het kan op elk moment
Gewoon lekker maken en eten hoor, zal t er vast niet minder lekker om smakenquote:Op maandag 2 mei 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het commentaar begint nu al. Laat ook maar.
RENNEN!quote:Op maandag 2 mei 2022 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat die snackbar hier om zeven uur dicht.
Denken ze dat het vandaag al dodenherdenking is??quote:Op maandag 2 mei 2022 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee is elke dag zo. Misschien maar beter ook voor me.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denken ze dat het vandaag al dodenherdenking is??
Okee. Vind ik wel erg vroeg, Maar komt dat door de Refo's ??quote:Op maandag 2 mei 2022 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is elke dag zo. Misschien maar beter ook voor me.
Nee, denk niet dat die op een doordeweekse dag om zeven uur naar de kerk gaan.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. Vind ik wel erg vroeg, Maar komt dat door de Refo's ??
Dan maar Chineesquote:Op maandag 2 mei 2022 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is elke dag zo. Misschien maar beter ook voor me.
Of in de VSquote:Op maandag 2 mei 2022 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af hoe dik ik zou zijn geweest als ik in Amsterdam had gewoond.
quote:Op maandag 2 mei 2022 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af hoe dik ik zou zijn geweest als ik in Amsterdam had gewoond.
bij mij altijd op dinsdagenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn vaak dicht op maandag
Vierde huisje in Zweden gekocht Kaptein Iglo?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
ff een etto'tje gedaan: ziek veel geld uitgegeven
gij snapt umquote:Op maandag 2 mei 2022 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vierde huisje in Zweden gekocht Kaptein Iglo?
quote:Op maandag 2 mei 2022 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Punishments 1:69 Gij Zult Geen Genotsvoedsel Bereiden Na Inval Der Duisternisquote:Op maandag 2 mei 2022 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat is dat voor onzinnige tijd?
Ik ben een zondares in hart en nierenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Punishments 1:69 Gij Zult Geen Genotsvoedsel Bereiden Na Inval Der Duisternis
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Krijgen we bewijs in de vorm van een close up van een deurkruk?
Dat is een hele. Een halve bedoelde hij eigenlijk.quote:
Doe dat even in een spoiler ofzo johquote:
Ja waardeloos. En er zijn wel meer snackbars hier maar die is het dichtstbij, het lekkerst en het goedkoopst.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat is dat voor onzinnige tijd?
de lokale hier ook, iets verder genoeg anderequote:Op maandag 2 mei 2022 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Wij hebben een snackbar dichtbij, maar daar gaan we nooit meer heen, omdat die vent zo raar reageert.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waardeloos. En er zijn wel meer snackbars hier maar die is het dichtstbij, het lekkerst en het goedkoopst.
Doe de deur dan dichtquote:Op maandag 2 mei 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben een snackbar dichtbij, maar daar gaan we nooit meer heen, omdat die vent zo raar reageert.
Komen we daar binnen, vraagt ie wat ie voor ons kan doen.
Op zich best een normale vraag, maar wij zo van: ja we willen patat
Patatvent: ja we zijn gesloten
Om 20.00 uur...
Oke, is goed.
Bekijk het lekker met je patat.
Ja, wat een koekenbakker.quote:
Soort slechte sketchquote:Op maandag 2 mei 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben een snackbar dichtbij, maar daar gaan we nooit meer heen, omdat die vent zo raar reageert.
Om 20.00 uur...
Oke, is goed.
Hier is de ene tot 21.30 en de ander tot 22.30 open elke dag. Maar snackbars zijn soms wel raar, bij mijn ouders in het zwaar toeristische dorp gaan ze soms ook in het weekend om 19.00 uur dichtquote:Op maandag 2 mei 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waardeloos. En er zijn wel meer snackbars hier maar die is het dichtstbij, het lekkerst en het goedkoopst.
Met je telefoon betalen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Sta ik weer in de supermarkt zonder pinpasje
Ik wilde deze klucht niet per se mee hoeven maken, maar goed.. here we are.quote:
Vroegah, toen ik nog een vakkenvuller was, mocht ik nooit omroepen dat klanten op moesten rotten.. die mochten gewoon rustig 10 minuten over sluitingstijd boodschappen doenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Net als wanneer je om kwart voor vijf een winkel binnenloopt die dan blijkbaar om vijf uur dichtgaat. 'We gaan sluiten!' Niet waar, kut, ik heb nog een kwartier
Dus nu ben je gewoon heel snel naar buiten gerend?quote:
In de wijde omtrek natuurlijk geen andere friettentenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde deze klucht niet per se mee hoeven maken, maar goed.. here we are.
Mijn ouders hebben een zaak gehad. Ze zetten soms wel alvast wat dingen naar binnen, maar wel zo dat er nog klanten naar binnen konden. En mensen wegsturen was echt verboten. Tenzij ze een trouwboeket ofzo wilden laten maken.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog een vakkenvuller was, mocht ik nooit omroepen dat klanten op moesten rotten.. die mochten gewoon rustig 10 minuten over sluitingstijd boodschappen doen![]()
Nou ja, ik woon zowat naast die winkel dus ik heb even mijn pasje gehaald. Nu heb ik tenminste mijn favo pindakaas weerquote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu ben je gewoon heel snel naar buiten gerend?
Mensen die willen trouwen zou ik ook wegsturenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een zaak gehad. Ze zetten soms wel alvast wat dingen naar binnen, maar wel zo dat er nog klanten naar binnen konden. En mensen wegsturen was echt verboten. Tenzij ze een trouwboeket ofzo wilden laten maken.
Ja, dat wel, maar ... moeitequote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de wijde omtrek natuurlijk geen andere friettenten
Kleffe stelletjesquote:Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die willen trouwen zou ik ook wegsturen
Is dit een goed moment om te bekennen dat ik nog nooit pindakaas op hebquote:Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik woon zowat naast die winkel dus ik heb even mijn pasje gehaald. Nu heb ik tenminste mijn favo pindakaas weer
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ... moeiteEn we woonden daar net, dus we wilden dit een kans geven..
Volgende keer prop ik gewoon Wattenschijfje naar binnen en bel ik de autoriteiten, dat ze cavia's hebben
Wat is wattenschijfje?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ... moeiteEn we woonden daar net, dus we wilden dit een kans geven..
Volgende keer prop ik gewoon Wattenschijfje naar binnen en bel ik de autoriteiten, dat ze cavia's hebben
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een goed moment om te bekennen dat ik nog nooit pindakaas op heb
Broodje pindakaas-mayoquote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet in de frituur hequote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eindigt die straks in de frituurquote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier mag je tot 22:00 nog naar binnen en dan rustig je boodschapjes doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Net als wanneer je om kwart voor vijf een winkel binnenloopt die dan blijkbaar om vijf uur dichtgaat. 'We gaan sluiten!' Niet waar, kut, ik heb nog een kwartier
Serieus?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Ja, of door de open deur, anders valt ze zo hard op haar hoofd.quote:
quote:
Mjaquote:
Nee, wel door een chagrijnige dikkerd.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan eindigt die straks in de frituurOf worden daar de snackbars nog niet gerund door Chinezen?
quote:
Zo naar binnen schuiven en dat ze dan gewoon blijft zitten.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of door de open deur, anders valt ze zo hard op haar hoofd.
[..]nee, dat zou sneu zijn
Ik vind het ook niet lekker.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aaawquote:Op maandag 2 mei 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of door de open deur, anders valt ze zo hard op haar hoofd.
[..]nee, dat zou sneu zijn
Mja tot een paar jaar terug moest ik ook niks van pindasaus hebben, en dat is eigenlijk gewoon een soort pindakaasquote:
Ja, die blijft gewoon zitten.. helemaal onder de indruk..quote:Op maandag 2 mei 2022 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo naar binnen schuiven en dat ze dan gewoon blijft zitten.
quote:
Beast modus on?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
beest uitgehangen in de sportschool
ben trots op mijzelf
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawMet zo’n klein bordje ‘Help’ om haar nek.
Wat voor beest heb je uitgehangen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
beest uitgehangen in de sportschool
ben trots op mijzelf
Dimmy beastquote:
Ja maar ik heb wel honderd keer aan mijn ouders moeten zeggen dat ik geen pindakaas of hagelslag op mijn brood lustte.quote:
Ik vind het uitlezen van een boek zo'n raar onbestemd gevoel gevenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar eens aan m'n nieuwe boek beginnen.
Satésausquote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja tot een paar jaar terug moest ik ook niks van pindasaus hebben, en dat is eigenlijk gewoon een soort pindakaas
Ik kan me er nog geen beeld bij vormenquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me er nog geen beeld bij vormen
Appelstroopquote:Op maandag 2 mei 2022 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel honderd keer aan mijn ouders moeten zeggen dat ik geen pindakaas of hagelslag op mijn brood lustte.
En toen dat eindelijk bleef hangen, denk je dat ik een lekker vleesje op mijn brood kreeg? neeeeee. Appelstroop
Ik heb 2 potten in de kast. Al jaren.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AppelstroopDat heb ik al jaren niet meer op.
Net nog door de wokgroenten en vegan shoarmaquote:
Ik ben aan het twijfelen over small group trainingquote:
Een soort cavia dus?quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde nog een koekje pakken, maar als ik hoor dat anderen tekeer zijn gegaan in de gym kan ik dat met goed fatsoen niet meer doen.
Gewoon doen!quote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde nog een koekje pakken, maar als ik hoor dat anderen tekeer zijn gegaan in de gym kan ik dat met goed fatsoen niet meer doen.
Altijd fijn als de Russen binnenvallenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 2 potten in de kast. Al jaren.
Gelukkig is dat spul eeuwig houdbaar
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net nog door de wokgroenten en vegan shoarma
quote:
Extra rondje in het zwembad op vrijdagquote:Op maandag 2 mei 2022 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Heb al teveel op.![]()
Nou ja, dan kan het eigenlijk wel.
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net nog door de wokgroenten en vegan shoarma
Héél misschien zit ik dan alsnog in Germania. Maar dat beslis ik morgen of zo.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extra rondje in het zwembad op vrijdag
ik heb hier een friettent op 150 meter. Nou ja destijds was mijn huis natuurlijk in aanbouw en zo en toen ik er eindelijk in kwam dacht ik daar maar even een frietje te halen.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om 20.00 uur...
Oke, is goed.
Nee heb sowieso geen ketchup in huis. Sperziebonen meestal gewoon zonder saus, of eventueel met een sajoer boemboe of pittige kerriesausquote:Op maandag 2 mei 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je ook ketchup over je sperziebonen?
quote:
Nice nicequote:Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Héél misschien zit ik dan alsnog in Germania. Maar dat beslis ik morgen of zo.
Wtf is dit voor shitquote:Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb hier een friettent op 150 meter. Nou ja destijds was mijn huis natuurlijk in aanbouw en zo en toen ik er eindelijk in kwam dacht ik daar maar even een frietje te halen.
kreeg ik ze echt METEEN uitgemeten dat mijn loodgieter niet de goeie was en dat er lokale mensen ingezet hadden moeten worden en weet ik het allemaal. Nooit meer heen geweest. Krijg het lazarus ff zeg
En curryworstquote:Op maandag 2 mei 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice
Eeen beetje schnitzels wegwerken
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehuequote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehue
Sorry
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehue
Sorry
quote:
Het is bijna donkerquote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Moet denk ik maar even een rondje gaan lopen want ben niet echt op dreef vandaag
In Den Haag heb je in China Town een Chinees eettentje met 10 magnetronnen of zo.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woonde ooit eens naast een patatzaak. Maar daar hadden ze geen professionele frituur, maar gewoon vier frituurpannen. Dat vond ik zo raar dat ik daar nooit meer een voet binnen heb gezet
Wat?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag heb je in China Town een Chinees eettentje met 10 magnetronnen of zo.
Was best lekker, maar wel superraar
Ja ik woon in een dorp he, niet in een of andere schimmige buitenwijk van een stadquote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon in een dorp he, niet in een of andere schimmige buitenwijk van een stad
Plus heb het idee dat mensen banger zijn voor mij ofzo, iedereen gaat altijd voor mij aan de kant terwijl ik zelf nooit aan de kant hoefquote:
Hee, heb je het familieweekend overleeft ?quote:
Ja, je bestelt een gerecht en dat wordt het verwarmdquote:
Hmm, zo werkt de Chinees in Hongarije ook. Tikje vaag altijdquote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je bestelt een gerecht en dat wordt het verwarmd
Ik vond de Chinees in België al een brug te ver.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, zo werkt de Chinees in Hongarije ook. Tikje vaag altijd
Speel eens niet zo met mijn privéquote:
Volgend weekend.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, heb je het familieweekend overleeft ?
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorriequote:Op maandag 2 mei 2022 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
"Want anders smelten de leidingen"
Echt nog nooit over nagedacht, ik giet gewoon dingen af in de gootsteen.
Eet smakelijk Flesje.
Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorrie
Gaat met frituurvet ook altijd goedquote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorrie
Dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat met frituurvet ook altijd goed
bijna kokend water heb ik wel eens weggedonderd.. geen problemen gehad..quote:Op maandag 2 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.
frituurolie gaat in apart pak en bij restafvalquote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat met frituurvet ook altijd goed
Samen met CL? Die wil er ook al een hele tijd eentje.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ach gossieBijna een kopie van het hondje van mijn vader. Zou het zo adopteren.
Geef mijn overbezorgde moedertje maar de schuldquote:Op maandag 2 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.
Geefquote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Kokend water eroverheen en serveren met een heet sausje over de kraaloogjesquote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je weer een "ik zeg alles voor het shock-effect" bui ?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kokend water eroverheen en serveren met een heet sausje over de kraaloogjes
Nah.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi is dat. Ik leuk een filmpje maken, alleen maar commentaar en gedoe en de fans zijn allang vertrokken![]()
Welterusten maar allen
Anne Frank ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash heeft ook een geheime ruimte @:ltvdk
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash heeft ook een geheime ruimte @:ltvdk
Ik vind dat je een keurig schoon aanrecht hebt.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi is dat. Ik leuk een filmpje maken, alleen maar commentaar en gedoe en de fans zijn allang vertrokken![]()
Welterusten maar allen
Kardashians aan?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:22 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondNu pas in bed, dat gebeurt niet zo vaak
Dat vond ik vroeger altijd zo smerig, met van dat vage gehakt er inquote:Op maandag 2 mei 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Briljant weer
Sowieso, tortellini
Morgen ook weer eens maken.
Wat cool! Kamperen kan best luxe nowdays. Maar een beetje primitief is ook wel leuk toch? Heeft ze al een zakmes? Anders is dat misschien een leuk cadeau om op de eerste avond tijdens een kampvuurtje te geven ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil een koepel tent en kampeerspullen kopen en met mijn oudste dochter een weekend (om te beginnen) kamperen.
Lijkt haar heel leuk en mij ook wel.
Was laatst bij de decathlin en daar hebben ze opblaasbare veldbedden met spec matrassen die liggen als een Zwitsers bed.
Aah dat is echt zo vervelendquote:
Ik voel me nog te jong om dat los te laten.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
Kamperen.
Ja, echt zoveel gedaan vroeger. Maar ben er eigenlijk echt wel klaar mee.
Dat kleffe s’ochtends. Of je tent uitzweten… niet staand kunnen aankleden.
Maar goed, er zijn ook een boel toffe dingen aan kamperen. Maar voor mij is het een afgesloten hoofdstuk.
das best een goed idee!quote:Op maandag 2 mei 2022 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat cool! Kamperen kan best luxe nowdays. Maar een beetje primitief is ook wel leuk toch? Heeft ze al een zakmes? Anders is dat misschien een leuk cadeau om op de eerste avond tijdens een kampvuurtje te geven ofzo.
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
Kamperen.
Ja, echt zoveel gedaan vroeger. Maar ben er eigenlijk echt wel klaar mee.
Dat kleffe s’ochtends. Of je tent uitzweten… niet staand kunnen aankleden.
Maar goed, er zijn ook een boel toffe dingen aan kamperen. Maar voor mij is het een afgesloten hoofdstuk.
Misschien kan je het zelfs wel laten graveren ergens met een klein tekstje. Van papa voor Loskind ofzo. Had ik denk ik een heel tof en waardevol cadeau gevonden als jong Liesje.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik voel me nog te jong om dat los te laten.
[..]
das best een goed idee!
Aaaawquote:Op maandag 2 mei 2022 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil een koepel tent en kampeerspullen kopen en met mijn oudste dochter een weekend (om te beginnen) kamperen.
Lijkt haar heel leuk en mij ook wel.
Was laatst bij de decathlin en daar hebben ze opblaasbare veldbedden met spec matrassen die liggen als een Zwitsers bed.
Ik vind kamperen anders best alpha man.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawTof!
Nu moet je wel een paar dagen flauwigheid posten om je status als alpha man te heroveren
Ja, maar leuke dingen doen met je dochterquote:Op maandag 2 mei 2022 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind kamperen anders best alpha man.
Ik durfde niet te klikken, vertel me alles wat je gezien hebt.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]Was de tortellini uiteindelijk nou wel gaar? Of te gaar?
Er werd vooral gewacht op het aan de kook raken van een grote pan water.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik durfde niet te klikken, vertel me alles wat je gezien hebt.
Vind de combinatie een beetje klinken als witte rijst met haringsaus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Er werd vooral gewacht op het aan de kook raken van een grote pan water.
Nah, zo dramatisch is het allemaal niet. Ik zou er zelf nog wat reepjes paprika bij hebben gedaan, denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind de combinatie een beetje klinken als witte rijst met haringsaus.
hier is het heel mooi weerquote:
Nooit !!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:25 schreef UitStraling het volgende:
Komt bitterbal straks lijkwit terug in Nederland terwijl wij allemaal gezond zonverbrand rondhupsen met een speeksel opwekkend tintje.
Ja roepen ze weer dit is mijn wijk kut Hollander!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooien ze in Rotterdam hondenpoep naar je omdat je zo vies wit bent.
"This is New Africa, get out you white slavedrijvert"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja roepen ze weer dit is mijn wijk kut Hollander!!!
derdewereld landquote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:17 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)bortus-opheffen.html
Allemaal de schuld van teleurgestelde huisvrouwen, Oekraīne fans en mensen die erg slecht gaan op Willem en Thierry.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)jheidlijst~ab5b5f11/
Die was perfectquote:Op maandag 2 mei 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]Was de tortellini uiteindelijk nou wel gaar? Of te gaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |