Ik vind het uitlezen van een boek zo'n raar onbestemd gevoel gevenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar eens aan m'n nieuwe boek beginnen.
Satésausquote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja tot een paar jaar terug moest ik ook niks van pindasaus hebben, en dat is eigenlijk gewoon een soort pindakaas
Ik kan me er nog geen beeld bij vormenquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me er nog geen beeld bij vormen
Appelstroopquote:Op maandag 2 mei 2022 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel honderd keer aan mijn ouders moeten zeggen dat ik geen pindakaas of hagelslag op mijn brood lustte.
En toen dat eindelijk bleef hangen, denk je dat ik een lekker vleesje op mijn brood kreeg? neeeeee. Appelstroop
Ik heb 2 potten in de kast. Al jaren.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AppelstroopDat heb ik al jaren niet meer op.
Net nog door de wokgroenten en vegan shoarmaquote:
Ik ben aan het twijfelen over small group trainingquote:
Een soort cavia dus?quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde nog een koekje pakken, maar als ik hoor dat anderen tekeer zijn gegaan in de gym kan ik dat met goed fatsoen niet meer doen.
Gewoon doen!quote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde nog een koekje pakken, maar als ik hoor dat anderen tekeer zijn gegaan in de gym kan ik dat met goed fatsoen niet meer doen.
Altijd fijn als de Russen binnenvallenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 2 potten in de kast. Al jaren.
Gelukkig is dat spul eeuwig houdbaar
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net nog door de wokgroenten en vegan shoarma
quote:
Extra rondje in het zwembad op vrijdagquote:Op maandag 2 mei 2022 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Heb al teveel op.![]()
Nou ja, dan kan het eigenlijk wel.
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net nog door de wokgroenten en vegan shoarma
Héél misschien zit ik dan alsnog in Germania. Maar dat beslis ik morgen of zo.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extra rondje in het zwembad op vrijdag
ik heb hier een friettent op 150 meter. Nou ja destijds was mijn huis natuurlijk in aanbouw en zo en toen ik er eindelijk in kwam dacht ik daar maar even een frietje te halen.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben een snackbar dichtbij, maar daar gaan we nooit meer heen, omdat die vent zo raar reageert.
Komen we daar binnen, vraagt ie wat ie voor ons kan doen.
Op zich best een normale vraag, maar wij zo van: ja we willen patat
Patatvent: ja we zijn gesloten
Om 20.00 uur...
Oke, is goed.
Bekijk het lekker met je patat.
Nee heb sowieso geen ketchup in huis. Sperziebonen meestal gewoon zonder saus, of eventueel met een sajoer boemboe of pittige kerriesausquote:Op maandag 2 mei 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je ook ketchup over je sperziebonen?
quote:
Nice nicequote:Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Héél misschien zit ik dan alsnog in Germania. Maar dat beslis ik morgen of zo.
Wtf is dit voor shitquote:Op maandag 2 mei 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb hier een friettent op 150 meter. Nou ja destijds was mijn huis natuurlijk in aanbouw en zo en toen ik er eindelijk in kwam dacht ik daar maar even een frietje te halen.
kreeg ik ze echt METEEN uitgemeten dat mijn loodgieter niet de goeie was en dat er lokale mensen ingezet hadden moeten worden en weet ik het allemaal. Nooit meer heen geweest. Krijg het lazarus ff zeg
En curryworstquote:Op maandag 2 mei 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice
Eeen beetje schnitzels wegwerken
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehuequote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehue
Sorry
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehue
Sorry
quote:
Het is bijna donkerquote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Moet denk ik maar even een rondje gaan lopen want ben niet echt op dreef vandaag
In Den Haag heb je in China Town een Chinees eettentje met 10 magnetronnen of zo.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woonde ooit eens naast een patatzaak. Maar daar hadden ze geen professionele frituur, maar gewoon vier frituurpannen. Dat vond ik zo raar dat ik daar nooit meer een voet binnen heb gezet
Wat?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag heb je in China Town een Chinees eettentje met 10 magnetronnen of zo.
Was best lekker, maar wel superraar
Ja ik woon in een dorp he, niet in een of andere schimmige buitenwijk van een stadquote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon in een dorp he, niet in een of andere schimmige buitenwijk van een stad
Plus heb het idee dat mensen banger zijn voor mij ofzo, iedereen gaat altijd voor mij aan de kant terwijl ik zelf nooit aan de kant hoefquote:
Hee, heb je het familieweekend overleeft ?quote:
Ja, je bestelt een gerecht en dat wordt het verwarmdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |