Hier is de ene tot 21.30 en de ander tot 22.30 open elke dag. Maar snackbars zijn soms wel raar, bij mijn ouders in het zwaar toeristische dorp gaan ze soms ook in het weekend om 19.00 uur dichtquote:Op maandag 2 mei 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waardeloos. En er zijn wel meer snackbars hier maar die is het dichtstbij, het lekkerst en het goedkoopst.
Met je telefoon betalen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Sta ik weer in de supermarkt zonder pinpasje
Ik wilde deze klucht niet per se mee hoeven maken, maar goed.. here we are.quote:
Vroegah, toen ik nog een vakkenvuller was, mocht ik nooit omroepen dat klanten op moesten rotten.. die mochten gewoon rustig 10 minuten over sluitingstijd boodschappen doenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Net als wanneer je om kwart voor vijf een winkel binnenloopt die dan blijkbaar om vijf uur dichtgaat. 'We gaan sluiten!' Niet waar, kut, ik heb nog een kwartier
Dus nu ben je gewoon heel snel naar buiten gerend?quote:
In de wijde omtrek natuurlijk geen andere friettentenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde deze klucht niet per se mee hoeven maken, maar goed.. here we are.
Mijn ouders hebben een zaak gehad. Ze zetten soms wel alvast wat dingen naar binnen, maar wel zo dat er nog klanten naar binnen konden. En mensen wegsturen was echt verboten. Tenzij ze een trouwboeket ofzo wilden laten maken.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog een vakkenvuller was, mocht ik nooit omroepen dat klanten op moesten rotten.. die mochten gewoon rustig 10 minuten over sluitingstijd boodschappen doen![]()
Nou ja, ik woon zowat naast die winkel dus ik heb even mijn pasje gehaald. Nu heb ik tenminste mijn favo pindakaas weerquote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu ben je gewoon heel snel naar buiten gerend?
Mensen die willen trouwen zou ik ook wegsturenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een zaak gehad. Ze zetten soms wel alvast wat dingen naar binnen, maar wel zo dat er nog klanten naar binnen konden. En mensen wegsturen was echt verboten. Tenzij ze een trouwboeket ofzo wilden laten maken.
Ja, dat wel, maar ... moeitequote:Op maandag 2 mei 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de wijde omtrek natuurlijk geen andere friettenten
Kleffe stelletjesquote:Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die willen trouwen zou ik ook wegsturen
Is dit een goed moment om te bekennen dat ik nog nooit pindakaas op hebquote:Op maandag 2 mei 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik woon zowat naast die winkel dus ik heb even mijn pasje gehaald. Nu heb ik tenminste mijn favo pindakaas weer
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ... moeiteEn we woonden daar net, dus we wilden dit een kans geven..
Volgende keer prop ik gewoon Wattenschijfje naar binnen en bel ik de autoriteiten, dat ze cavia's hebben
Wat is wattenschijfje?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ... moeiteEn we woonden daar net, dus we wilden dit een kans geven..
Volgende keer prop ik gewoon Wattenschijfje naar binnen en bel ik de autoriteiten, dat ze cavia's hebben
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een goed moment om te bekennen dat ik nog nooit pindakaas op heb
Broodje pindakaas-mayoquote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet in de frituur hequote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eindigt die straks in de frituurquote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier mag je tot 22:00 nog naar binnen en dan rustig je boodschapjes doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Net als wanneer je om kwart voor vijf een winkel binnenloopt die dan blijkbaar om vijf uur dichtgaat. 'We gaan sluiten!' Niet waar, kut, ik heb nog een kwartier
Serieus?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Ja, of door de open deur, anders valt ze zo hard op haar hoofd.quote:
quote:
Mjaquote:
Nee, wel door een chagrijnige dikkerd.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan eindigt die straks in de frituurOf worden daar de snackbars nog niet gerund door Chinezen?
quote:
Zo naar binnen schuiven en dat ze dan gewoon blijft zitten.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of door de open deur, anders valt ze zo hard op haar hoofd.
[..]nee, dat zou sneu zijn
Ik vind het ook niet lekker.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aaawquote:Op maandag 2 mei 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of door de open deur, anders valt ze zo hard op haar hoofd.
[..]nee, dat zou sneu zijn
Mja tot een paar jaar terug moest ik ook niks van pindasaus hebben, en dat is eigenlijk gewoon een soort pindakaasquote:
Ja, die blijft gewoon zitten.. helemaal onder de indruk..quote:Op maandag 2 mei 2022 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo naar binnen schuiven en dat ze dan gewoon blijft zitten.
quote:
Beast modus on?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
beest uitgehangen in de sportschool
ben trots op mijzelf
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawMet zo’n klein bordje ‘Help’ om haar nek.
Wat voor beest heb je uitgehangen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
beest uitgehangen in de sportschool
ben trots op mijzelf
Dimmy beastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |