Anne Frank ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash heeft ook een geheime ruimte @:ltvdk
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash heeft ook een geheime ruimte @:ltvdk
Ik vind dat je een keurig schoon aanrecht hebt.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi is dat. Ik leuk een filmpje maken, alleen maar commentaar en gedoe en de fans zijn allang vertrokken![]()
Welterusten maar allen
Kardashians aan?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:22 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondNu pas in bed, dat gebeurt niet zo vaak
Dat vond ik vroeger altijd zo smerig, met van dat vage gehakt er inquote:Op maandag 2 mei 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Briljant weer
Sowieso, tortellini
Morgen ook weer eens maken.
Wat cool! Kamperen kan best luxe nowdays. Maar een beetje primitief is ook wel leuk toch? Heeft ze al een zakmes? Anders is dat misschien een leuk cadeau om op de eerste avond tijdens een kampvuurtje te geven ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil een koepel tent en kampeerspullen kopen en met mijn oudste dochter een weekend (om te beginnen) kamperen.
Lijkt haar heel leuk en mij ook wel.
Was laatst bij de decathlin en daar hebben ze opblaasbare veldbedden met spec matrassen die liggen als een Zwitsers bed.
Aah dat is echt zo vervelendquote:
Ik voel me nog te jong om dat los te laten.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
Kamperen.
Ja, echt zoveel gedaan vroeger. Maar ben er eigenlijk echt wel klaar mee.
Dat kleffe s’ochtends. Of je tent uitzweten… niet staand kunnen aankleden.
Maar goed, er zijn ook een boel toffe dingen aan kamperen. Maar voor mij is het een afgesloten hoofdstuk.
das best een goed idee!quote:Op maandag 2 mei 2022 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat cool! Kamperen kan best luxe nowdays. Maar een beetje primitief is ook wel leuk toch? Heeft ze al een zakmes? Anders is dat misschien een leuk cadeau om op de eerste avond tijdens een kampvuurtje te geven ofzo.
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
Kamperen.
Ja, echt zoveel gedaan vroeger. Maar ben er eigenlijk echt wel klaar mee.
Dat kleffe s’ochtends. Of je tent uitzweten… niet staand kunnen aankleden.
Maar goed, er zijn ook een boel toffe dingen aan kamperen. Maar voor mij is het een afgesloten hoofdstuk.
Misschien kan je het zelfs wel laten graveren ergens met een klein tekstje. Van papa voor Loskind ofzo. Had ik denk ik een heel tof en waardevol cadeau gevonden als jong Liesje.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik voel me nog te jong om dat los te laten.
[..]
das best een goed idee!
Aaaawquote:Op maandag 2 mei 2022 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil een koepel tent en kampeerspullen kopen en met mijn oudste dochter een weekend (om te beginnen) kamperen.
Lijkt haar heel leuk en mij ook wel.
Was laatst bij de decathlin en daar hebben ze opblaasbare veldbedden met spec matrassen die liggen als een Zwitsers bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |