Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorrie
Gaat met frituurvet ook altijd goedquote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorrie
Dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat met frituurvet ook altijd goed
bijna kokend water heb ik wel eens weggedonderd.. geen problemen gehad..quote:Op maandag 2 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.
frituurolie gaat in apart pak en bij restafvalquote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat met frituurvet ook altijd goed
Samen met CL? Die wil er ook al een hele tijd eentje.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ach gossieBijna een kopie van het hondje van mijn vader. Zou het zo adopteren.
Geef mijn overbezorgde moedertje maar de schuldquote:Op maandag 2 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.
Geefquote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Kokend water eroverheen en serveren met een heet sausje over de kraaloogjesquote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je weer een "ik zeg alles voor het shock-effect" bui ?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kokend water eroverheen en serveren met een heet sausje over de kraaloogjes
Nah.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi is dat. Ik leuk een filmpje maken, alleen maar commentaar en gedoe en de fans zijn allang vertrokken![]()
Welterusten maar allen
Anne Frank ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash heeft ook een geheime ruimte @:ltvdk
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash heeft ook een geheime ruimte @:ltvdk
Ik vind dat je een keurig schoon aanrecht hebt.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi is dat. Ik leuk een filmpje maken, alleen maar commentaar en gedoe en de fans zijn allang vertrokken![]()
Welterusten maar allen
Kardashians aan?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:22 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondNu pas in bed, dat gebeurt niet zo vaak
Dat vond ik vroeger altijd zo smerig, met van dat vage gehakt er inquote:Op maandag 2 mei 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Briljant weer
Sowieso, tortellini
Morgen ook weer eens maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |