Hmm, zo werkt de Chinees in Hongarije ook. Tikje vaag altijdquote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je bestelt een gerecht en dat wordt het verwarmd
Ik vond de Chinees in België al een brug te ver.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, zo werkt de Chinees in Hongarije ook. Tikje vaag altijd
Speel eens niet zo met mijn privéquote:
Volgend weekend.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, heb je het familieweekend overleeft ?
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorriequote:Op maandag 2 mei 2022 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
"Want anders smelten de leidingen"
Echt nog nooit over nagedacht, ik giet gewoon dingen af in de gootsteen.
Eet smakelijk Flesje.
Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorrie
Gaat met frituurvet ook altijd goedquote:Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorrie
Dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat met frituurvet ook altijd goed
bijna kokend water heb ik wel eens weggedonderd.. geen problemen gehad..quote:Op maandag 2 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.
frituurolie gaat in apart pak en bij restafvalquote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat met frituurvet ook altijd goed
Samen met CL? Die wil er ook al een hele tijd eentje.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ach gossieBijna een kopie van het hondje van mijn vader. Zou het zo adopteren.
Geef mijn overbezorgde moedertje maar de schuldquote:Op maandag 2 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets belangrijks gemist bij huishoudkunde maar serieus nog nooit gehoord van mensen die dat doen.
Geefquote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Kokend water eroverheen en serveren met een heet sausje over de kraaloogjesquote:Op maandag 2 mei 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je weer een "ik zeg alles voor het shock-effect" bui ?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kokend water eroverheen en serveren met een heet sausje over de kraaloogjes
Nah.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi is dat. Ik leuk een filmpje maken, alleen maar commentaar en gedoe en de fans zijn allang vertrokken![]()
Welterusten maar allen
Anne Frank ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash heeft ook een geheime ruimte @:ltvdk
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash heeft ook een geheime ruimte @:ltvdk
Ik vind dat je een keurig schoon aanrecht hebt.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi is dat. Ik leuk een filmpje maken, alleen maar commentaar en gedoe en de fans zijn allang vertrokken![]()
Welterusten maar allen
Kardashians aan?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:22 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondNu pas in bed, dat gebeurt niet zo vaak
Dat vond ik vroeger altijd zo smerig, met van dat vage gehakt er inquote:Op maandag 2 mei 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Briljant weer
Sowieso, tortellini
Morgen ook weer eens maken.
Wat cool! Kamperen kan best luxe nowdays. Maar een beetje primitief is ook wel leuk toch? Heeft ze al een zakmes? Anders is dat misschien een leuk cadeau om op de eerste avond tijdens een kampvuurtje te geven ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil een koepel tent en kampeerspullen kopen en met mijn oudste dochter een weekend (om te beginnen) kamperen.
Lijkt haar heel leuk en mij ook wel.
Was laatst bij de decathlin en daar hebben ze opblaasbare veldbedden met spec matrassen die liggen als een Zwitsers bed.
Aah dat is echt zo vervelendquote:
Ik voel me nog te jong om dat los te laten.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
Kamperen.
Ja, echt zoveel gedaan vroeger. Maar ben er eigenlijk echt wel klaar mee.
Dat kleffe s’ochtends. Of je tent uitzweten… niet staand kunnen aankleden.
Maar goed, er zijn ook een boel toffe dingen aan kamperen. Maar voor mij is het een afgesloten hoofdstuk.
das best een goed idee!quote:Op maandag 2 mei 2022 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat cool! Kamperen kan best luxe nowdays. Maar een beetje primitief is ook wel leuk toch? Heeft ze al een zakmes? Anders is dat misschien een leuk cadeau om op de eerste avond tijdens een kampvuurtje te geven ofzo.
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
Kamperen.
Ja, echt zoveel gedaan vroeger. Maar ben er eigenlijk echt wel klaar mee.
Dat kleffe s’ochtends. Of je tent uitzweten… niet staand kunnen aankleden.
Maar goed, er zijn ook een boel toffe dingen aan kamperen. Maar voor mij is het een afgesloten hoofdstuk.
Misschien kan je het zelfs wel laten graveren ergens met een klein tekstje. Van papa voor Loskind ofzo. Had ik denk ik een heel tof en waardevol cadeau gevonden als jong Liesje.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik voel me nog te jong om dat los te laten.
[..]
das best een goed idee!
Aaaawquote:Op maandag 2 mei 2022 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil een koepel tent en kampeerspullen kopen en met mijn oudste dochter een weekend (om te beginnen) kamperen.
Lijkt haar heel leuk en mij ook wel.
Was laatst bij de decathlin en daar hebben ze opblaasbare veldbedden met spec matrassen die liggen als een Zwitsers bed.
Ik vind kamperen anders best alpha man.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawTof!
Nu moet je wel een paar dagen flauwigheid posten om je status als alpha man te heroveren
Ja, maar leuke dingen doen met je dochterquote:Op maandag 2 mei 2022 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind kamperen anders best alpha man.
Ik durfde niet te klikken, vertel me alles wat je gezien hebt.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]Was de tortellini uiteindelijk nou wel gaar? Of te gaar?
Er werd vooral gewacht op het aan de kook raken van een grote pan water.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik durfde niet te klikken, vertel me alles wat je gezien hebt.
Vind de combinatie een beetje klinken als witte rijst met haringsaus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Er werd vooral gewacht op het aan de kook raken van een grote pan water.
Nah, zo dramatisch is het allemaal niet. Ik zou er zelf nog wat reepjes paprika bij hebben gedaan, denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind de combinatie een beetje klinken als witte rijst met haringsaus.
hier is het heel mooi weerquote:
Nooit !!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:25 schreef UitStraling het volgende:
Komt bitterbal straks lijkwit terug in Nederland terwijl wij allemaal gezond zonverbrand rondhupsen met een speeksel opwekkend tintje.
Ja roepen ze weer dit is mijn wijk kut Hollander!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooien ze in Rotterdam hondenpoep naar je omdat je zo vies wit bent.
"This is New Africa, get out you white slavedrijvert"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja roepen ze weer dit is mijn wijk kut Hollander!!!
derdewereld landquote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:17 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)bortus-opheffen.html
Allemaal de schuld van teleurgestelde huisvrouwen, Oekraīne fans en mensen die erg slecht gaan op Willem en Thierry.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)jheidlijst~ab5b5f11/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |