En curryworstquote:Op maandag 2 mei 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice
Eeen beetje schnitzels wegwerken
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehuequote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehue
Sorry
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je curryworst tussen de schnitzels vrotten huehue
Sorry
quote:
Het is bijna donkerquote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Moet denk ik maar even een rondje gaan lopen want ben niet echt op dreef vandaag
In Den Haag heb je in China Town een Chinees eettentje met 10 magnetronnen of zo.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woonde ooit eens naast een patatzaak. Maar daar hadden ze geen professionele frituur, maar gewoon vier frituurpannen. Dat vond ik zo raar dat ik daar nooit meer een voet binnen heb gezet
Wat?quote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag heb je in China Town een Chinees eettentje met 10 magnetronnen of zo.
Was best lekker, maar wel superraar
Ja ik woon in een dorp he, niet in een of andere schimmige buitenwijk van een stadquote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon in een dorp he, niet in een of andere schimmige buitenwijk van een stad
Plus heb het idee dat mensen banger zijn voor mij ofzo, iedereen gaat altijd voor mij aan de kant terwijl ik zelf nooit aan de kant hoefquote:
Hee, heb je het familieweekend overleeft ?quote:
Ja, je bestelt een gerecht en dat wordt het verwarmdquote:
Hmm, zo werkt de Chinees in Hongarije ook. Tikje vaag altijdquote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je bestelt een gerecht en dat wordt het verwarmd
Ik vond de Chinees in België al een brug te ver.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, zo werkt de Chinees in Hongarije ook. Tikje vaag altijd
Speel eens niet zo met mijn privéquote:
Volgend weekend.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, heb je het familieweekend overleeft ?
ja als je een hele plens kokend water weggiet. Nou ja zal zo'n vaart misschien wel niet lopen ook. Maar beter seef den sorriequote:Op maandag 2 mei 2022 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
"Want anders smelten de leidingen"
Echt nog nooit over nagedacht, ik giet gewoon dingen af in de gootsteen.
Eet smakelijk Flesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |