Gewoon lekker zonnetje hier hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
helemaal doorweekt door de regenwas koud
23 graden in het zonnetjequote:
Dat sowieso. Maar ik zit wel in de zon.quote:
ik kom er aanquote:Op maandag 2 mei 2022 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen zelf gemaakte slavinkjes met aubergine. Ik twijfel nog of ik er een woksausje door heen doe..
Best gek als het toch 26 graden isquote:
Gewoon wat pindasaus doorheen mikkenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen zelf gemaakte slavinkjes met aubergine. Ik twijfel nog of ik er een woksausje door heen doe..
ja en opde scooter dus dat werkt ook niet meequote:Op maandag 2 mei 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best gek als toch 26 graden isMaar is wel vervelend als zeianat bent door de regen
Ik heb het wel in huis, maar daar heb jij niet zoveel aan natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet ik dat wel in huis hebben![]()
Lekker een warme douchequote:Op maandag 2 mei 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en opde scooter dus dat werkt ook niet mee
is hier ook niet altjid van zelfsprekendquote:
Oh heb je dat niet elke dag warm water daar?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is hier ook niet altjid van zelfsprekenddus heb thee
![]()
het is al heel wat alsde stroom nu niet uitvalt
nee of warm en koud door elkaar heen zeg maarquote:Op maandag 2 mei 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh heb je dat niet elke dag warm water daar?Maar thee helpt vast ook wel ja
Ah ok. dat maar even afkloppen danquote:Op maandag 2 mei 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee of warm en koud door elkaar heen zeg maarhet is ook maar de vraag of je water hebt :p Vorige keer toen ik hier was was erheel veel vaak storing. Nu gelukkig nog niet gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |