In Monaco?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Z'n vorige van 3 ton was recent gestolen.
Russell is nog voor het eind van seizoen onvruchtbaar als dit stuiteren niet verdwijntquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je mag het eigenlijk niet benoemen, maar wat geniet ik enorm van het gekloot van Mercedes. Niet vol op het gas kunnen op het rechte stuk omdat je gemilkshaked wordt
En dan Russel die zich in een interview afvraagt of de FIA nog iets aan purpoising gaat doen. Nee lul, dat moeten jouw engineers regelen.
En dat Sainz een stuk naar achteren staat omdat ie zichzelf alweer in de voet heeft geschoten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef Tijn het volgende:
Het is leuk voor Max dat-ie pole heeft, maar wat nog veel leuker is is dat Ferrari niet significant sneller dan RBR lijkt momenteel.
Q1 wel toch? Daarna ging het alle kanten op qua omstandigheden.. maar RB zit er wel goed bij ja, al beperkt Perez het tot 1 sector per ronde, lijkt het..quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef Tijn het volgende:
Het is leuk voor Max dat-ie pole heeft, maar wat nog veel leuker is is dat Ferrari niet significant sneller dan RBR lijkt momenteel.
Als het droog is dan is Max kansloos.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef Tijn het volgende:
Wel maar 3 plekken achter Perez, dat had eigenlijk meer moeten zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dat Sainz een stuk naar achteren staat omdat ie zichzelf alweer in de voet heeft geschoten.
In deze omstandigheden is die conclusie niet te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef Tijn het volgende:
Op basis van het enorm aantal rondjes op een droge baan dit weekend tot nu toe?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als het droog is dan is Max kansloos.
Enige reden dat Max pole heeft is door red flags, valt verder niks te zeggen over de Ferrari's snelheid...quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef Tijn het volgende:
Eerder omgekeerd. Vanmiddag in de natte VT was Ferrari veel sneller. In de drogere kwalificatie zat het veel dichter bij elkaar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vervelende MV fans idd. Verpesten het voor velen!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zie de gebruikelijke figuren al weer binnenkomen hier
In de regen, natuurlijk, dat is niet per se vergelijkbaar met droge condities.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef Tijn het volgende:
We gaan het zien maar Ferrari zag er twee weken geleden enorm machtig uit. In natte omstandigheden is het altijd anders. FP zegt me niet zoveel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder omgekeerd. Vanmiddag in de natte VT was Ferrari veel sneller. In de drogere kwalificatie zat het veel dichter bij elkaar.
Volgens Horner nam Leclerc meer risico in Q1. In Q2 voor het ging regenen reden hij en Leclerc gelijke tijden dacht ik.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Q1 wel toch? Daarna ging het alle kanten op qua omstandigheden.. maar RB zit er wel goed bij ja, al beperkt Perez het tot 1 sector per ronde, lijkt het..
Juist door te weinig rode vlaggen anders!quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:10 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Enige reden dat Max pole heeft is door red flags, valt verder niks te zeggen over de Ferrari's snelheid...
Ik kon toch zweren dat Leclerc ook nog in actie kwam in Q3 net als Verstappen maar dan is het ineens door de rode vlag dat Verstappen op pole staat? Niet erg logisch allemaal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Juist door te weinig rode vlaggen anders!
Komt op neer dat ze 1 vrije training minder hebben. Normaliter is het vrijdag FP1 en 2, dan op zaterdag FP3 en kwali, en dan op zondag race. Nu is het FP1 en kwali op vrijdag, en FP2 en sprintrace voor de echte startopstelling voor de race op zaterdag, en de race op zondag.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Sally het volgende:
Misschien is het al eens uitgelegd... maar...
kan iemand me uitleggen hoe het nou zit met die
- Kwali op vrijdagen,
- en Sprintraces op Zaterdagen...
- en dan de grid in de Race op Zondagen....?
Grid = uitslag sprintracequote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Sally het volgende:
- Kwali op vrijdagen,
Is ook onzin uiteraard. Alleen als bij Bottas meteen een rode vlag was gekomen, was het anders geweest, vandaar de opmerking.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kon toch zweren dat Leclerc ook nog in actie kwam in Q3 net als Verstappen maar dan is het ineens door de rode vlag dat Verstappen op pole staat? Niet erg logisch allemaal.
En wat heeft de "Kwalificatie" op vrijdag dan voor doel. Publiek spektakel geven?quote:
Dat laatste natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En wat heeft de "Kwalificatie" op vrijdag dan voor doel. Publiek spektakel geven?
Of... opstelling voor Sprintrace?
En nu heeft RBR updates meegenomen die het gat moeten dichten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:14 schreef franske19 het volgende:
[..]
We gaan het zien maar Ferrari zag er twee weken geleden enorm machtig uit. In natte omstandigheden is het altijd anders. FP zegt me niet zoveel.
Thnx.quote:
De kwalificatie op vrijdag bepaalt de startopstelling voor de sprintrace en de uitslag van de sprintrace bepaalt de startopstelling van de race op zondag.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Sally het volgende:
- Kwali op vrijdagen,
Dat en om te zorgen dat er op vrijdag meer kijkers zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En wat heeft de "Kwalificatie" op vrijdag dan voor doel. Publiek spektakel geven?
En op zaterdag, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat en om te zorgen dat er op vrijdag meer kijkers zijn.
No Lewis no. This is so not right.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Laten we dit even overanalyseren.
Toto:quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
No Lewis no. This is so not right.
Lewis:
It's called a slow car
Hun wagen gaat straks sneller achteruit dan vooruit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:44 schreef Marcoss het volgende:
Mercedes zat er ook echt helemaal niet bij, dat hebben ze dit seizoen nog niet gehad.. ze ontwikkelen zich de andere kant op
Je commentaar-gif maakt het afquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Kapotte versnellingsbak geloof ik.quote:
quote:
'Lewis, say one more time its the teams fault you're driving slowing than my grandmother, and I'll have you swapped with Vettel, lets see how you'll enjoy the Aston Martin'quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Zo slecht is het Engels van Wolff nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
'Lewis, say one more time its the teams fault you're driving slowing than my grandmother, and I'll have you swapped with Vettel, lets see how you'll enjoy the Aston Martin'
Gebaseerd op wat? Je natte linkerduim?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je was een stukje vergeten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:10 schreef Sjeunie het volgende:
Enige reden dat Max pole heeft is door red flags en het gegeven dat hij by far de snelste ronde had gereden op dat moment
Tuurlijk is er wat te zeggen over de snelheid van de Ferrari's. Ze zijn snel.quote:, valt verder niks te zeggen over de Ferrari's snelheid...
Publiek spektakel geven door toevoeging van een sprintrace, waarvan de opstelling wordt bepaald in de kwali op vrijdag.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Mét liften ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je was een stukje vergeten.
Dat zijn ze ook maar 1 race geweest. Dat Max na zijn laatste uitvalsbeurt de dramaqueen uithing sloeg werkelijk nergens op. Ja, kut dat hij 2 keer is uitgevallen, maar de RB is gewoon zeer snelquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef Tijn het volgende:
#blessedquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Maar niet zo “steady” als de Ferrari in de bochten. Wat voorheen hun sterke punt was is nu juist hun zwakkere punt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook maar 1 race geweest. Dat Max na zijn laatste uitvalsbeurt de dramaqueen uithing sloeg werkelijk nergens op. Ja, kut dat hij 2 keer is uitgevallen, maar de RB is gewoon zeer snel
Dan moet je met Duits commentaar kijken, dan kun je genieten van een uitvoerige analyse van Mick Schumacher tegen K-mag op het moment supremequote:Op zaterdag 23 april 2022 08:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het op Hamilton gefocus van de f1 commentatoren op F1tv pro. Zijn Max en Leclerc in een strijd om pole verwikkeld gaan ze doodleuk een rondje Hamilton volgen en het uitgebreid hebben waarom ie zo ver naar achter staat en of ie nog een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen.
Ik kan je het antwoord geven: NEE, dat krijgen ze niet zomaar opgelost en Sir Lulu rijd in het Middenveld rond dit seizoen.
De RB is zeer snel, maar de Ferrari is gewoon nog sneller. En VER wil winnen, dus dat hij daar op gefocust is lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook maar 1 race geweest. Dat Max na zijn laatste uitvalsbeurt de dramaqueen uithing sloeg werkelijk nergens op. Ja, kut dat hij 2 keer is uitgevallen, maar de RB is gewoon zeer snel
Buxton en Palmer doen dit niet, Crofty en diResta welquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het op Hamilton gefocus van de f1 commentatoren op F1tv pro. Zijn Max en Leclerc in een strijd om pole verwikkeld gaan ze doodleuk een rondje Hamilton volgen en het uitgebreid hebben waarom ie zo ver naar achter staat en of ie nog een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen.
Ik kan je het antwoord geven: NEE, dat krijgen ze niet zomaar opgelost en Sir Lulu rijd in het Middenveld rond dit seizoen.
en die Ferrari stuiters ook flinkquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De RB is zeer snel, maar de Ferrari is gewoon nog sneller. En VER wil winnen, dus dat hij daar op gefocust is lijkt me logisch.
Geen last van op Viaplayquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Dat de Ferrari nog sneller is klopt niet. Afgelopen wedstrijd wel, maar de RB lijkt juist weer sneller te zijn op een circuit zoals we dit weekend hebben. Dus Max heeft alle kans om vandaag en morgen de race te winnen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De RB is zeer snel, maar de Ferrari is gewoon nog sneller. En VER wil winnen, dus dat hij daar op gefocust is lijkt me logisch.
De Ferarri stuitert niet in de bochten. Hij stuitert op de straights, en zodra ze insturen herstelt die auto zich en is het probleem weg waar het het meeste uitmaakt.quote:
Dat laatste spreekt voor zich, want we zijn net begonnen. Over het eerste gaan we het niet eens worden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat de Ferrari nog sneller is klopt niet. Afgelopen wedstrijd wel, maar de RB lijkt juist weer sneller te zijn op een circuit zoals we dit weekend hebben. Dus Max heeft alle kans om vandaag en morgen de race te winnen.
Gewoon afwachten. Er gaat nog genoeg veranderen dit seizoen.
Exact. En op de straights stuitert hij niet dusdanig dat ze moeten liften. Dus is het verlies in tijd daardoor beperkt. Maar als je het verschil ziet tussen hoe de RB en de Ferrari zich in de bochten gedragen, dan durf ik de conclusie wel aan dat ze het bij Ferrari gewoon veel beter voor elkaar hebben in de basis van het ontwerp.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De Ferarri stuitert niet in de bochten. Hij stuitert op de straights, en zodra ze insturen herstelt die auto zich en is het probleem weg waar het het meeste uitmaakt.
Voorlopig is Max de enige coureur die als hij de finish haalt hij ook meteen wint.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt voor zich, want we zijn net begonnen. Over het eerste gaan we het niet eens worden.
De overige races lag hij op het moment van uitvallen geen eerstequote:Op zaterdag 23 april 2022 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voorlopig is Max de enige coureur die als hij de finish haalt hij ook meteen wint.
Laat hem lekker, dat is zijn gimmick. Roept ie al sinds begin 2021 ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt voor zich, want we zijn net begonnen. Over het eerste gaan we het niet eens worden.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De overige races lag hij op het moment van uitvallen geen eerste
Je loopt ook langs de selfscan zonder te betalen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:45 schreef Sfancta het volgende:
Ik vond dit op pepper
https://nl.pepper.com/aan(...)-door-met-vpn-235163
Weet niet of het hier mag. Ik doe ergens wat fout
Deze aanstaande race is sowieso gratis op RTLquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je loopt ook langs de selfscan zonder te betalen?
Is toch niet te vergelijken man.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je loopt ook langs de selfscan zonder te betalen?
Nou dan kan je daar dus gewoon kijken lijkt me?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Deze aanstaande race is sowieso gratis op RTL
Oh want content stelen is prima, je dacht dat daar geen kosten achter zitten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Is toch niet te vergelijken man.
400x bier reclamesquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan kan je daar dus gewoon kijken lijkt me?
Nou dan betaal je lekker 2.50 per race voor een betaald abbonement als je daar niet op zit te wachten.quote:
Via dat F1tv? Viaplay hoor ik alleen maar negativiteit over.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan betaal je lekker 2.50 per race voor een betaald abbonement als je daar niet op zit te wachten.
Nou ja, dan kijk je lekker niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Via dat F1tv? Viaplay hoor ik alleen maar negativiteit over.
Beeld is prima maar het commentaar is kut.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Viaplay is prima.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
De meeste studiogasten bij Ziggo waren nou niet echt een toevoeging..quote:
Ligt eraan wat je verwachtingen zijn. Als je een tweede Olav verwacht wel. Anders niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beeld is prima maar het commentaar is kut.
Als het zinloos was bleven de coureurs wel binnen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaaa, de meest zinloze sessie ooit is weer terug in de meest belachelijke weekendvorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |