Ik ben blij dat jij geen race director bent. Levensgevaarlijke situaties zou dat opleveren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:43 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom nou weer rood als het toch niet uitmaaktWat een farce begint dit te worden zeg.
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dus je kunt nu 2 poles scoren in 1 weekend?
Misschien heb je het gemist maar er bestaat ook zoiets als een gele vlagquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij geen race director bent. Levensgevaarlijke situaties zou dat opleveren.
Natuurlijk is dit rood. Die wagen staat er gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, wij kijken gewoon rustig thuis dit weekend.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:46 schreef Marcoss het volgende:
Fijn dat de interviewer eens niet zo enthousiast is!
Dat zou gekund hebben in droog weer, maar het is nat op de baan en ze willen ongeluk zoals die Bianchi voorkomen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist maar er bestaat ook zoiets als een gele vlag
Klopt. Maar zeker bij Norris was dat geen optie. Zeker niet in de kwalificatie als iedereen voor de snelste tijd gaat. Wat met geel niet eens zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemist maar er bestaat ook zoiets als een gele vlag
Dat is het bewonderend gehijg van Toto geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:45 schreef ondeugend het volgende:
En Lewis heeft alweer volume in zijn dreads gefohnt.
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Maar zeker bij Norris was dat geen optie.
Jack Plooij Zandvoort 2021quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien kan Perez nog wat in het Mexicaans zeggen zo.
Dos cervezas por favor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien kan Perez nog wat in het Mexicaans zeggen zo.
Net als Leclerc zijn pole wilde veiligstellen op Monaco vorig jaarquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn wilde theorie is dat Norris zijn P3 wilde veiligstellen.
Je wil niet dat daar een andere auto afgaat.quote:
Toen Max in de opwarmronde begon over geen grip dacht ik even dat hij juist zoiets van plan was. Maar als dat zo was dan was dat duidelijk niet nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn wilde theorie is dat Norris zijn P3 wilde veiligstellen.
Gewoon niet door Amsterdam Nieuw-West lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:50 schreef Nober het volgende:
BREAKING CHARLES HEEFT Z'N NIEUWE HORLOGE NOG
Zeker niet in Rotterdam geweest tijdens het WKquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nog niet eerder zoveel rode vlaggen gezien denk ik
Dat heeft Schumacher in Monaco gedaan maar toe is ie gedikwalificeerdquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toen Max in de opwarmronde begon over geen grip dacht ik even dat hij juist zoiets van plan was. Maar als dat zo was dan was dat duidelijk niet nodig.
Quali duurder gewoon bijna een uur langer dan de bedoeling wasquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
Z'n vorige van 3 ton was recent gestolen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon niet door Amsterdam Nieuw-West lopen.
Keertje vakantie China doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
Ik had zoiets van "geniet er maar van zolang het duurt" maar ik begin me toch wel af te vragen of ze het dit seizoen nog gaan oplossen. Dit is race 4 en er is nog geen verbetering te zien. Dat terwijl het in potentie volgens mij helemaal geen langzame auto is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je mag het eigenlijk niet benoemen, maar wat geniet ik enorm van het gekloot van Mercedes. Niet vol op het gas kunnen op het rechte stuk omdat je gemilkshaked wordt
En dan Russel die zich in een interview afvraagt of de FIA nog iets aan purpoising gaat doen. Nee lul, dat moeten jouw engineers regelen.
Ja, en? Zelfde uitkomst als nu.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je wil niet dat daar een andere auto afgaat.
En met alleen (dubbel) geel zou het sowieso het einde van de kwalificatie zijn. Want snelle tijden kunnen dan niet meer gezet worden. Idem bij Bottas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |