Publiek spektakel geven door toevoeging van een sprintrace, waarvan de opstelling wordt bepaald in de kwali op vrijdag.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En wat heeft de "Kwalificatie" op vrijdag dan voor doel. Publiek spektakel geven?
Of... opstelling voor Sprintrace?
Mét liften ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je was een stukje vergeten.
Dat zijn ze ook maar 1 race geweest. Dat Max na zijn laatste uitvalsbeurt de dramaqueen uithing sloeg werkelijk nergens op. Ja, kut dat hij 2 keer is uitgevallen, maar de RB is gewoon zeer snelquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:04 schreef Tijn het volgende:
Het is leuk voor Max dat-ie pole heeft, maar wat nog veel leuker is is dat Ferrari niet significant sneller dan RBR lijkt momenteel.
#blessedquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Laten we dit even overanalyseren.
Maar niet zo “steady” als de Ferrari in de bochten. Wat voorheen hun sterke punt was is nu juist hun zwakkere punt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook maar 1 race geweest. Dat Max na zijn laatste uitvalsbeurt de dramaqueen uithing sloeg werkelijk nergens op. Ja, kut dat hij 2 keer is uitgevallen, maar de RB is gewoon zeer snel
Dan moet je met Duits commentaar kijken, dan kun je genieten van een uitvoerige analyse van Mick Schumacher tegen K-mag op het moment supremequote:Op zaterdag 23 april 2022 08:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het op Hamilton gefocus van de f1 commentatoren op F1tv pro. Zijn Max en Leclerc in een strijd om pole verwikkeld gaan ze doodleuk een rondje Hamilton volgen en het uitgebreid hebben waarom ie zo ver naar achter staat en of ie nog een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen.
Ik kan je het antwoord geven: NEE, dat krijgen ze niet zomaar opgelost en Sir Lulu rijd in het Middenveld rond dit seizoen.
De RB is zeer snel, maar de Ferrari is gewoon nog sneller. En VER wil winnen, dus dat hij daar op gefocust is lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook maar 1 race geweest. Dat Max na zijn laatste uitvalsbeurt de dramaqueen uithing sloeg werkelijk nergens op. Ja, kut dat hij 2 keer is uitgevallen, maar de RB is gewoon zeer snel
Buxton en Palmer doen dit niet, Crofty en diResta welquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het op Hamilton gefocus van de f1 commentatoren op F1tv pro. Zijn Max en Leclerc in een strijd om pole verwikkeld gaan ze doodleuk een rondje Hamilton volgen en het uitgebreid hebben waarom ie zo ver naar achter staat en of ie nog een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen.
Ik kan je het antwoord geven: NEE, dat krijgen ze niet zomaar opgelost en Sir Lulu rijd in het Middenveld rond dit seizoen.
en die Ferrari stuiters ook flinkquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De RB is zeer snel, maar de Ferrari is gewoon nog sneller. En VER wil winnen, dus dat hij daar op gefocust is lijkt me logisch.
Geen last van op Viaplayquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Dat de Ferrari nog sneller is klopt niet. Afgelopen wedstrijd wel, maar de RB lijkt juist weer sneller te zijn op een circuit zoals we dit weekend hebben. Dus Max heeft alle kans om vandaag en morgen de race te winnen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De RB is zeer snel, maar de Ferrari is gewoon nog sneller. En VER wil winnen, dus dat hij daar op gefocust is lijkt me logisch.
De Ferarri stuitert niet in de bochten. Hij stuitert op de straights, en zodra ze insturen herstelt die auto zich en is het probleem weg waar het het meeste uitmaakt.quote:
Dat laatste spreekt voor zich, want we zijn net begonnen. Over het eerste gaan we het niet eens worden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat de Ferrari nog sneller is klopt niet. Afgelopen wedstrijd wel, maar de RB lijkt juist weer sneller te zijn op een circuit zoals we dit weekend hebben. Dus Max heeft alle kans om vandaag en morgen de race te winnen.
Gewoon afwachten. Er gaat nog genoeg veranderen dit seizoen.
Exact. En op de straights stuitert hij niet dusdanig dat ze moeten liften. Dus is het verlies in tijd daardoor beperkt. Maar als je het verschil ziet tussen hoe de RB en de Ferrari zich in de bochten gedragen, dan durf ik de conclusie wel aan dat ze het bij Ferrari gewoon veel beter voor elkaar hebben in de basis van het ontwerp.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De Ferarri stuitert niet in de bochten. Hij stuitert op de straights, en zodra ze insturen herstelt die auto zich en is het probleem weg waar het het meeste uitmaakt.
Voorlopig is Max de enige coureur die als hij de finish haalt hij ook meteen wint.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt voor zich, want we zijn net begonnen. Over het eerste gaan we het niet eens worden.
De overige races lag hij op het moment van uitvallen geen eerstequote:Op zaterdag 23 april 2022 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voorlopig is Max de enige coureur die als hij de finish haalt hij ook meteen wint.
Laat hem lekker, dat is zijn gimmick. Roept ie al sinds begin 2021 ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt voor zich, want we zijn net begonnen. Over het eerste gaan we het niet eens worden.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De overige races lag hij op het moment van uitvallen geen eerste
Je loopt ook langs de selfscan zonder te betalen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:45 schreef Sfancta het volgende:
Ik vond dit op pepper
https://nl.pepper.com/aan(...)-door-met-vpn-235163
Weet niet of het hier mag. Ik doe ergens wat fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |