Deze aanstaande race is sowieso gratis op RTLquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je loopt ook langs de selfscan zonder te betalen?
Is toch niet te vergelijken man.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je loopt ook langs de selfscan zonder te betalen?
Nou dan kan je daar dus gewoon kijken lijkt me?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Deze aanstaande race is sowieso gratis op RTL
Oh want content stelen is prima, je dacht dat daar geen kosten achter zitten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Is toch niet te vergelijken man.
400x bier reclamesquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan kan je daar dus gewoon kijken lijkt me?
Nou dan betaal je lekker 2.50 per race voor een betaald abbonement als je daar niet op zit te wachten.quote:
Via dat F1tv? Viaplay hoor ik alleen maar negativiteit over.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan betaal je lekker 2.50 per race voor een betaald abbonement als je daar niet op zit te wachten.
Nou ja, dan kijk je lekker niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Via dat F1tv? Viaplay hoor ik alleen maar negativiteit over.
Beeld is prima maar het commentaar is kut.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Viaplay is prima.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
De meeste studiogasten bij Ziggo waren nou niet echt een toevoeging..quote:
Ligt eraan wat je verwachtingen zijn. Als je een tweede Olav verwacht wel. Anders niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beeld is prima maar het commentaar is kut.
Als het zinloos was bleven de coureurs wel binnen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaaa, de meest zinloze sessie ooit is weer terug in de meest belachelijke weekendvorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |