Spa 2021 taferelen incomingquote:Op donderdag 21 april 2022 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
Wordt nog een mooie sprintrace als het flink gaat regenen
quote:
Regen bij FP1 en verder droog gaat ook leuk wordenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
Gewoon Formula 1 Grand Prix San Marinoquote:Op donderdag 21 april 2022 08:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
FORMULA 1 ROLEX GRAN PREMIO DEL MADE IN ITALY E DELL'EMILIA-ROMAGNA 2022
paste zeker niet in de TT?
Ik vond dat vroeger nooit zo storend toen ik daar de races volgde. Man, ik heb zelfs races op Rai Uno met gescrambeld beeld gevolgd destijds.quote:
Latifi zal daar wel voor zorgenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
Formula 1 Gran Premio Pagliacci di Pasta 2022 is het dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:53 schreef daNpy het volgende:
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE PIPOS DE PASTA 2022
is veel korter
Doe maar rustig aan. Voorlopig wordt er niet geredenquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:25 schreef aloa het volgende:
Vanmiddag eerder naar huis, anders mis ik het
Om vijf uur hoop ik wel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. Voorlopig wordt er niet gereden
[ twitter ]
Gruwelijk natquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. Voorlopig wordt er niet gereden
[ twitter ]
Significant is het toverwoord in deze. En dat bepalen de stewards.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:15 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft eindelijk de driving standards richtlijnen voor coureurs gepubliceerd. Hierin staan ook de richtlijnen voor het inhalen, zowel aan de binnenkant, als aan de buitenkant.
https://www.fia.com/sites(...)ard%20Guidelines.pdf
Er staat wel iets meer in. Bij inhalen aan de binnenkant moet je op de apex minimaal je voorwielen naast de andere auto hebben en bij inhalen aan de buitenkant moet je er op de apex helemaal naast zitten om ruimte te moeten krijgen van de verdediger.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Significant is het toverwoord in deze. En dat bepalen de stewards.
Heb serieus het idee dat er geen fluit veranderd is met deze richtlijnen.
"Of er voldaan wordt aan ‘significant deel’ wordt - samen met diverse andere aspecten - door de stewards beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar of de voorbanden van de inhalende auto zich niet later dan bij de apex van de bocht naast de voorbanden van de andere auto bevinden."quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er staat wel iets meer in. Bij inhalen aan de binnenkant moet je op de apex minimaal je voorwielen naast de andere auto hebben en bij inhalen aan de buitenkant moet je er op de apex helemaal naast zitten om ruimte te moeten krijgen van de verdediger.
Albon die helemaal naast Stroll zat werd gestraftquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er staat wel iets meer in. Bij inhalen aan de binnenkant moet je op de apex minimaal je voorwielen naast de andere auto hebben en bij inhalen aan de buitenkant moet je er op de apex helemaal naast zitten om ruimte te moeten krijgen van de verdediger.
Bij de F1 kan dat niet, met een kwalificatie voor de boeg einde dag. Lijkt me niet dat ze de kwalificatie gaan uitstellen en de sprintrace gaan cancellen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
F2 vrije training is net afgelast en wordt opnieuw gepland... Het is echt zeiknat op de baan.
Dat laatste zou wel ideaal zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij de F1 kan dat niet, met een kwalificatie voor de boeg einde dag. Lijkt me niet dat ze de kwalificatie gaan uitstellen en de sprintrace gaan cancellen.
Ik had ook niet gedacht dat ze in Spa een paar rondjes voor de vorm achter een safety car zouden gaan hobbelen om vervolgens ook nog gratis punten uit te delen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij de F1 kan dat niet, met een kwalificatie voor de boeg einde dag. Lijkt me niet dat ze de kwalificatie gaan uitstellen en de sprintrace gaan cancellen.
Hopelijk hebben ze er van geleerdquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat ze in Spa een paar rondjes voor de vorm achter een safety car zouden gaan hobbelen om vervolgens ook nog gratis punten uit te delen.
Het is wel een optie. Is er verplichting dat de sprintrace moet worden verreden in de regelementen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij zat er maar voor de helft naast en volgens de stewards blokkeerde hij zijn banden bij het inhalen waardoor hij geen controle over zijn wagen had.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Albon die helemaal naast Stroll zat werd gestraft
Kan wel als het te hard regent. Eventueel houden ze vandaag alleen een VT en morgen de kwalificatie en sprintracequote:Op vrijdag 22 april 2022 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn dan ook richtlijnen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"Of er voldaan wordt aan ‘significant deel’ wordt - samen met diverse andere aspecten - door de stewards beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar of de voorbanden van de inhalende auto zich niet later dan bij de apex van de bocht naast de voorbanden van de andere auto bevinden."
Nog steeds een stewards beslissing, wat het al was.
Lijkt me dat er niet alleen gekeken moet worden of iemand op de apex er naast zit maar ook hoe dat gebeurt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Albon die helemaal naast Stroll zat werd gestraft
Ik ga gewoon kijken. Ben benieuwd wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik om half twee nog inschakelen of gaat er dan geen zak gebeuren?
”Ook alleen al de opmerking: "Skysports is LIVE", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
Tering wat ben jij een verschrikkelijke sneuneus. is dat een voorwaarde om blauw te worden?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
”Ook alleen al de opmerking: "Skysports is LIVE", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Yes over paar minuten pas live.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Viaplay zal wel weer nog aan het aftellen zijn
Het is maar een ludieke quote.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een verschrikkelijke sneuneus. is dat een voorwaarde om blauw te worden?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
”Ook alleen al de opmerking: "Skysports is LIVE", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Met dit weer (en rest van het weekend droog) geloof ik niet dat er heel veel gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik om half twee nog inschakelen of gaat er dan geen zak gebeuren?
Training is natquote:
Zo debiel kom je dus over dat mensen er niet van staan te kijken als je zulke uitspraken doet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is maar een ludieke quote.
Maar grappig dat je het serieus neemt.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een verschrikkelijke sneuneus. is dat een voorwaarde om blauw te worden?
Je wordt niet weggemod aangezien je serieus reageert op een bekende meme op dit forum. Dus je komt nogal dom over voor de rest.quote:
Die zal ik wel gemist hebben dan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Je wordt niet weggemod aangezien je serieus reageert op een bekende meme op dit forum. Dus je komt nogal dom over voor de rest.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is maar een ludieke quote.
Maar grappig dat je het serieus neemt.
Banaanvraagquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Lol. Doe toch normaal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo debiel kom je dus over dat mensen er niet van staan te kijken als je zulke uitspraken doet.
Sow! dit zijn teksten!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naast de voorbanden is geen eis. Het is voorbanden naast de auto bij inhalen via de binnenkant, of voorliggen op de andere auto bij inhalen aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"Of er voldaan wordt aan ‘significant deel’ wordt - samen met diverse andere aspecten - door de stewards beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar of de voorbanden van de inhalende auto zich niet later dan bij de apex van de bocht naast de voorbanden van de andere auto bevinden."
Nog steeds een stewards beslissing, wat het al was.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gohquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:34 schreef ondeugend het volgende:
Wat een gezeik hier ook altijd. Jullie lijken wel wijven.
Wielrennen is geen sport.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Allemaal mensen hier die nooit in het wielrengedeelte komen?
quote:
Een haas welquote:
Mazespin rijdt niet meer meequote:Op vrijdag 22 april 2022 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel rondjes voordat de Haas crasht?
Die hebben auto's zatquote:
Kun je gewoon Nederlands tikken?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind die kerbs met die in de lengte geverfde lijnen zo unsatisfactory om naar te kijken.
Nee, zou sowieso al om 13:30 uur beginnen.quote:
Die verwachting verandert met het uur, er is nu bijv. wel weer een 40% kans voor regen tijdens de race.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:42 schreef HiDiHo het volgende:
Wel jammer dat het zondag niet gaat regenen
Het gras was nog niet gemaaidquote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat er hier wel een opportunity ligt voor Max om een mooi resultaat te behalen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat er hier wel een opportunity ligt voor Max om een mooi resultaat te behalen
Mercedes flink achter de rest.quote:
Zit in de genen, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
Wel apart dat Max 1 van de weinigen is die lekker in zijn element is
Niet gewend met deze auto... in de regen... ?quote:
Ik ga er wel van uit. Positief blijvenquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar die auto houdt het wel tot het einde
Nederlandse genenquote:
Vettel kan er gewoon al jaren geen fuck meer van.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet gewend met deze auto... in de regen... ?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belgen zijn gewend om in regen op slechte wegen te rijden.
"You spin me right round..."quote:
VIAPLAYED.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die bochten op Imola hebben toch schitterende namen, kap met dat gelul over bocht 10 en bocht 11.
Allard is afquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denken dat Perez vorig jaar op pole stond hier![]()
Allard, doe wat aan je feitenkennis.
Twee weken kunnen oefenenquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die bochten op Imola hebben toch schitterende namen, kap met dat gelul over bocht 10 en bocht 11.
Seniele oude manquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gruwelijk nat.quote:
Pff die man maakt nog meer fouten dan Mol, waarom zegt die 2e er niets van..quote:
Hij heeft zichzelf gecorrigeerdquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
14-15 er goed bij zitten?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Pff die man maakt nog meer fouten dan Mol, waarom zegt die 2e er niets van..
Mercedes zit er goed bij.
Hij leest meequote:
Wij (als FOK! zijnde) houden Allard scherpquote:
Hij zit ook te twitteren zie ik dus hij leest zijn mentions ook tijdens het commentaar gevenquote:
lef...quote:
Ah, voor hen ja. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:03 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zeker! Heerlijk toch
Wie is alexander elben?
Je moet ook F1TV commentaar aan zetten ipv Sky Sports.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:07 schreef Sally het volgende:
Mensen die F1 TV Pro kijken?
wie doen internationaal commentaar
(een Schot... Paul diResta? Eerder was er Jenson Button, die stem herkende ik wel. Maar was het 'standaard commentaar' wel wat zat in de zin van PRO-Engels... en Anti-NL. Dus vaak heb ik ook (BBC-radio-) commentaar van Live Timing erbij aan - alleen wat lastig syncen af en toe bij lags)
Al heel dit seizoenquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
De informatie links in de balk klopt niet. Joh
wellicht door het water wat er in staat, dat dat het net wat stabieler maakt?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze rijden er veel te makkelijk uit inderdaad
Is de eerste dit seizoenquote:
Ik had gehoopt dat ze ermee gestopt warenquote:
Ik denk dat dat wel meevalt eerlijk gezegd. Als het zondag droger is, dan gaan ze weer voluit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit lijkt me wel zo'n weekend dat Charles gaat bezwijken onder de druk.
natuurlijk niet en welke druk?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
in het lage druk gebiedquote:
quote:
In, spin, de bocht gaat in...quote:
Zou top zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ondanks dat zitten ze er heel goed bij. Indrukwekkend wel.quote:
best of the rest maar meer niet inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:16 schreef Johannes788 het volgende:
Ferrari dominant.
Red Bull kansloos voor straks
Hoe, wat waar....quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ook F1TV commentaar aan zetten ipv Sky Sports.
Sportsurge punt net. Iets van 10 werkende sky f1 streamsquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:17 schreef potjecreme het volgende:
lol eindelijk een werkbare stream gevonden
Werkt gewoon bij mij, heb 'm perfect gesynct.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe, wat waar....
(het gedoe van syncen van NL commentraar met de GP Radio website zou niet meer werken... aldus Tweakers en de ontwikkelaar zelf - wel eens uitgeprobeerd maar nu ff niet - tijdens mn werk (thuis, LOL ))
Saai jaar incoming met ferrari zoveel sneller. Gaapquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
best of the rest maar meer niet inderdaad
Dan nog, Ferrari gewoon veel sneller.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Leclerc al volop bezig met de grens opzoeken. Verstappen nog steeds met de setup aan het experimenteren.
Owh, dát is Leclerc ah doenquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Leclerc al volop bezig met de grens opzoeken. Verstappen nog steeds met de setup aan het experimenteren.
Mijn adblocker werkt erg goed. Vandaar dat het even duurde. Nu heb ik de computer op Oostenrijk gezet en kijk via Servus.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:18 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Sportsurge punt net. Iets van 10 werkende sky f1 streams
Als Verstappen maar gewoon finished deze keer.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tot vreugde van de Italianen en Ferraristiquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dan nog, Ferrari gewoon veel sneller.
In omstandigheden waar de grens opzoeken ook niet zoveel boeit omdat je die dit weekend niet meer krijgt (normaal gesproken)quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dan nog, red bull is weer eens kansloos. We moeten er aan gaan wennen dat de red bull gewoon duidelijk tweede team is. Helaas. Op naar volgend jaarquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In omstandigheden waar de grens opzoeken ook niet zoveel boeit omdat je die dit weekend niet meer krijgt (normaal gesproken)
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:24 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dan nog, red bull is weer eens kansloos. We moeten er aan gaan wennen dat de red bull gewoon duidelijk tweede team is. Helaas. Op naar volgend jaar
zeker als je niet finishtquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:18 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Saai jaar incoming met ferrari zoveel sneller. Gaap
Het toont aan dat ze bij Ferrari niet miepen en er gewoon voor gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In omstandigheden waar de grens opzoeken ook niet zoveel boeit omdat je die dit weekend niet meer krijgt (normaal gesproken)
Yep. Gewoon niet snel genoeg. RIP dit seizoen voor Maxquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Red Bull heeft een GROOT probleem.
Had ik wel verwacht. Veel te glad, dus kans op meer auto's eraf.quote:
Je 2e zin ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het toont aan dat ze bij Ferrari niet miepen en er gewoon voor gaan.
Setup zoeken in omstandigheden die je niet meer krijgt (normaal gesproken) boeit dan net zo weinig.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:16 schreef Johannes788 het volgende:
Ferrari dominant.
Red Bull kansloos voor straks
We houden het in de gaten met z'n allen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je 2e zin ontken ik ook niet
En Ferrari heeft het tot nu toe elk weekend beter voor elkaar vanaf het begin van het weekend ja, maar ik vind deze sessie verder niet zoveel zeggen omdat die eigenlijk los staat van de rest van het weekend op deze manier.
Als je er in race 4 nog steeds niet staat…quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn mensen toch pessimistisch zeg
Seizoen is net 3-4 races oud. Kansen genoeg.
race 2 gewonnen of telt dat niet?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Als je er in race 4 nog steeds niet staat…
Inderdaad! Het is niet alsof ze dit seizoen al een pole en zege op hun naam hebben staanquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Als je er in race 4 nog steeds niet staat…
Noem het liever realistisch 2x een uitval beurt, en gewoon niet in de buurt van het machtige Ferrariquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn mensen toch pessimistisch zeg (of iets anders)
Dit. Qua snelheid komen ze gewoon tekort dit jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Noem het liever realistisch 2x een uitval beurt, en gewoon niet in de buurt van het machtige Ferrari
Ook nu lijkt het er niet op.
Schijnt dat die kwalificatie wel iets betekent voor de sprintrace van morgenquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
17 uur kwalificatie
die niets meer betekend aangezien sprint morgen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:33 schreef TagForce het volgende:
En het goede nieuws is dat iedereen vanaf plek 15 de 107% niet heeft gehaald, dus als die geen tijd zetten in de kwalificatie is het einde weekend. Onder andere Hamilton, dus.
Ja, maar 1 van de vereisten daarvoor is dat je moet kunnen aantonen dat je er in de vrije trainingen wel aan kwam... Oeps.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], ja want er is ook echt geen dispensatieregeling
thnxx, probeer het straks weer!quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Werkt gewoon bij mij, heb 'm perfect gesynct.
Max 10s is wel wat, geen latifi crash in de race.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], ja want er is ook echt geen dispensatieregeling
Nee hoor, de enige eis is dat de stewards moeten denken dat jij in normale omstandigheden gewoon binnen 107% rijdt en daar is geen enkel hard bewijs voor nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:34 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, maar 1 van de vereisten daarvoor is dat je moet kunnen aantonen dat je er in de vrije trainingen wel aan kwam... Oeps.
In Turkije in 2020 (?) waren de verschillen in de kwalificatie nog veel groter dan dat door die wisselende omstandighedenquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:32 schreef pmponer het volgende:
P4 op 3 seconden, dat zie je ook niet vaak meer
Dat bewijs is er wel degelijk, namelijk de vorige races, dit jaar. Dat is voldoende.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee hoor, de enige eis is dat de stewards moeten denken dat jij in normale omstandigheden gewoon binnen 107% rijdt en daar is geen enkel hard bewijs voor nodig.
In een veld met maar 20 auto's zeker niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:36 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat in de F1 tegenwoordig niemand meer uitgesloten gaat worden op basis van de 107%-regel inderdaad
Mja... Die hele 107% geldt sowieso niet als de Q nat is... En in droog zal de Merc er wel bij zitten. Maar je mag hopen, toch? Gewoon voor de leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee hoor, de enige eis is dat de stewards moeten denken dat jij in normale omstandigheden gewoon binnen 107% rijdt en daar is geen enkel hard bewijs voor nodig.
Je bedoelt de kwalificatie?quote:
Ja. Die gaat dit jaar naar Leclerc. Max gaat hoogstens derde worden dit jaarquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:35 schreef THEFXR het volgende:
de merchandise loopt storm van Max met die 1 erop
Eh... ff wennen...?quote:
Nee hoor is gewoon kansloos. De betrouwbaarheid van Red Bull is waardeloos en Ferrari heeft gewoon een uitstekende auto gemaakt. Die zijn gewoon eerder begonnen met het ontwikkelen van deze auto omdat Merc en RBR vorig jaar voor de titel gingen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn mensen toch pessimistisch zeg (of iets anders)
Hoe het allemaal loopt... weten we allemaal Achteraf.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon kansloos. De betrouwbaarheid van Red Bull is waardeloos en Ferrari heeft gewoon een uitstekende auto gemaakt. Die zijn gewoon eerder begonnen met het ontwikkelen van deze auto omdat Merc en RBR vorig jaar voor de titel gingen.
Dit. Kansloos voor de titel is de red bull dit jaar. Charles WWDC 2022quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon kansloos. De betrouwbaarheid van Red Bull is waardeloos en Ferrari heeft gewoon een uitstekende auto gemaakt. Die zijn gewoon eerder begonnen met het ontwikkelen van deze auto omdat Merc en RBR vorig jaar voor de titel gingen.
Toen waren de gaten al veel kleiner. Max zal heus wel paar races winnen maar dit gaan ze niet meer gecheft krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:53 schreef Starflyer het volgende:
Ligt eraan hoe snel RBR de auto op orde krijgt. Zie vorig jaar toen Mercedes na Silverstone de beste auto had en Hamilton Verstappen nog achterhaalde in het kampioenschap.
Daarbij moet dan wel aangetekend worden dat Mercedes niet al na 3 races te kampen had met 2 uitvalbeurten en het feit dat ze überhaupt dichterbij kwamen vooral te maken hadden met de bandenissue waardoor Verstappen in de muur klapte en nog een ramactie van Bottas.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:53 schreef Starflyer het volgende:
Ligt eraan hoe snel RBR de auto op orde krijgt. Zie vorig jaar toen Mercedes na Silverstone de beste auto had en Hamilton Verstappen nog achterhaalde in het kampioenschap.
Dat weet jij niet. Dat weet ik niet. Dat weet niemand. Het seizoen is nog lang. Er kan nog van alles gebeuren. Als we ach of negen races verder zijn, kan je een voorzichtige voorspelling doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen waren de gaten al veel kleiner. Max zal heus wel paar races winnen maar dit gaan ze niet meer gecheft krijgen.
True. Maar wie zegt dat Leclerc niet een keer uitvalt? Er is gewoon nog van alles mogelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarbij moet dan wel aangetekend worden dat Mercedes niet al na 3 races te kampen had met 2 uitvalbeurten en het feit dat ze überhaupt dichterbij kwamen vooral te maken hadden met de bandenissue waardoor Verstappen in de muur klapte en nog een ramactie van Bottas.
Kratje bier erop dan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. Dat weet ik niet. Dat weet niemand. Het seizoen is nog lang. Er kan nog van alles gebeuren. Als we ach of negen races verder zijn, kan je een voorzichtige voorspelling doen.
Verschillen met vorig jaar:quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:53 schreef Starflyer het volgende:
Sybian aangezet. Hup Blacked.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:de_boswachter en ik kijken erg uit naar dit raceweekend.
@:nattekat check dit, wij zijn GEEN dagjesvolk.![]()
Voor eigen programma's. Niet anders dan bij Amazon Primequote:
Tijdens een streamquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor eigen programma's. Niet anders dan bij Amazon Prime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |