Hij heeft zichzelf gecorrigeerdquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denken dat Perez vorig jaar op pole stond hier![]()
Allard, doe wat aan je feitenkennis.
14-15 er goed bij zitten?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Pff die man maakt nog meer fouten dan Mol, waarom zegt die 2e er niets van..
Mercedes zit er goed bij.
Hij leest meequote:
Wij (als FOK! zijnde) houden Allard scherpquote:
Hij zit ook te twitteren zie ik dus hij leest zijn mentions ook tijdens het commentaar gevenquote:
lef...quote:
Ah, voor hen ja. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:03 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zeker! Heerlijk toch
Wie is alexander elben?
Je moet ook F1TV commentaar aan zetten ipv Sky Sports.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:07 schreef Sally het volgende:
Mensen die F1 TV Pro kijken?
wie doen internationaal commentaar
(een Schot... Paul diResta? Eerder was er Jenson Button, die stem herkende ik wel. Maar was het 'standaard commentaar' wel wat zat in de zin van PRO-Engels... en Anti-NL. Dus vaak heb ik ook (BBC-radio-) commentaar van Live Timing erbij aan - alleen wat lastig syncen af en toe bij lags)
Al heel dit seizoenquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
De informatie links in de balk klopt niet. Joh
wellicht door het water wat er in staat, dat dat het net wat stabieler maakt?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze rijden er veel te makkelijk uit inderdaad
Is de eerste dit seizoenquote:
Ik had gehoopt dat ze ermee gestopt warenquote:
Ik denk dat dat wel meevalt eerlijk gezegd. Als het zondag droger is, dan gaan ze weer voluit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit lijkt me wel zo'n weekend dat Charles gaat bezwijken onder de druk.
natuurlijk niet en welke druk?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
in het lage druk gebiedquote:
quote:
In, spin, de bocht gaat in...quote:
Zou top zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ondanks dat zitten ze er heel goed bij. Indrukwekkend wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |