Yes over paar minuten pas live.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Viaplay zal wel weer nog aan het aftellen zijn
Het is maar een ludieke quote.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een verschrikkelijke sneuneus. is dat een voorwaarde om blauw te worden?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
”Ook alleen al de opmerking: "Skysports is LIVE", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Met dit weer (en rest van het weekend droog) geloof ik niet dat er heel veel gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik om half twee nog inschakelen of gaat er dan geen zak gebeuren?
Training is natquote:
Zo debiel kom je dus over dat mensen er niet van staan te kijken als je zulke uitspraken doet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is maar een ludieke quote.
Maar grappig dat je het serieus neemt.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een verschrikkelijke sneuneus. is dat een voorwaarde om blauw te worden?
Je wordt niet weggemod aangezien je serieus reageert op een bekende meme op dit forum. Dus je komt nogal dom over voor de rest.quote:
Die zal ik wel gemist hebben dan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Je wordt niet weggemod aangezien je serieus reageert op een bekende meme op dit forum. Dus je komt nogal dom over voor de rest.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is maar een ludieke quote.
Maar grappig dat je het serieus neemt.
Banaanvraagquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Lol. Doe toch normaal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo debiel kom je dus over dat mensen er niet van staan te kijken als je zulke uitspraken doet.
Sow! dit zijn teksten!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
”Ook alleen al de opmerking: "Skysports is LIVE", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Naast de voorbanden is geen eis. Het is voorbanden naast de auto bij inhalen via de binnenkant, of voorliggen op de andere auto bij inhalen aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"Of er voldaan wordt aan ‘significant deel’ wordt - samen met diverse andere aspecten - door de stewards beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar of de voorbanden van de inhalende auto zich niet later dan bij de apex van de bocht naast de voorbanden van de andere auto bevinden."
Nog steeds een stewards beslissing, wat het al was.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |