Spa 2021 taferelen incomingquote:Op donderdag 21 april 2022 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
Wordt nog een mooie sprintrace als het flink gaat regenen
quote:
Regen bij FP1 en verder droog gaat ook leuk wordenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
Gewoon Formula 1 Grand Prix San Marinoquote:Op donderdag 21 april 2022 08:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
FORMULA 1 ROLEX GRAN PREMIO DEL MADE IN ITALY E DELL'EMILIA-ROMAGNA 2022
paste zeker niet in de TT?
Ik vond dat vroeger nooit zo storend toen ik daar de races volgde. Man, ik heb zelfs races op Rai Uno met gescrambeld beeld gevolgd destijds.quote:
Latifi zal daar wel voor zorgenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:30 schreef El_Thijs het volgende:
Formula 1 Gran Premio Pagliacci di Pasta 2022 is het dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:53 schreef daNpy het volgende:
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE PIPOS DE PASTA 2022
is veel korter
Doe maar rustig aan. Voorlopig wordt er niet geredenquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:25 schreef aloa het volgende:
Vanmiddag eerder naar huis, anders mis ik het
Om vijf uur hoop ik wel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. Voorlopig wordt er niet gereden
[ twitter ]
Gruwelijk natquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. Voorlopig wordt er niet gereden
[ twitter ]
Significant is het toverwoord in deze. En dat bepalen de stewards.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:15 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft eindelijk de driving standards richtlijnen voor coureurs gepubliceerd. Hierin staan ook de richtlijnen voor het inhalen, zowel aan de binnenkant, als aan de buitenkant.
https://www.fia.com/sites(...)ard%20Guidelines.pdf
Er staat wel iets meer in. Bij inhalen aan de binnenkant moet je op de apex minimaal je voorwielen naast de andere auto hebben en bij inhalen aan de buitenkant moet je er op de apex helemaal naast zitten om ruimte te moeten krijgen van de verdediger.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Significant is het toverwoord in deze. En dat bepalen de stewards.
Heb serieus het idee dat er geen fluit veranderd is met deze richtlijnen.
"Of er voldaan wordt aan ‘significant deel’ wordt - samen met diverse andere aspecten - door de stewards beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar of de voorbanden van de inhalende auto zich niet later dan bij de apex van de bocht naast de voorbanden van de andere auto bevinden."quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er staat wel iets meer in. Bij inhalen aan de binnenkant moet je op de apex minimaal je voorwielen naast de andere auto hebben en bij inhalen aan de buitenkant moet je er op de apex helemaal naast zitten om ruimte te moeten krijgen van de verdediger.
Albon die helemaal naast Stroll zat werd gestraftquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er staat wel iets meer in. Bij inhalen aan de binnenkant moet je op de apex minimaal je voorwielen naast de andere auto hebben en bij inhalen aan de buitenkant moet je er op de apex helemaal naast zitten om ruimte te moeten krijgen van de verdediger.
Bij de F1 kan dat niet, met een kwalificatie voor de boeg einde dag. Lijkt me niet dat ze de kwalificatie gaan uitstellen en de sprintrace gaan cancellen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
F2 vrije training is net afgelast en wordt opnieuw gepland... Het is echt zeiknat op de baan.
Dat laatste zou wel ideaal zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij de F1 kan dat niet, met een kwalificatie voor de boeg einde dag. Lijkt me niet dat ze de kwalificatie gaan uitstellen en de sprintrace gaan cancellen.
Ik had ook niet gedacht dat ze in Spa een paar rondjes voor de vorm achter een safety car zouden gaan hobbelen om vervolgens ook nog gratis punten uit te delen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij de F1 kan dat niet, met een kwalificatie voor de boeg einde dag. Lijkt me niet dat ze de kwalificatie gaan uitstellen en de sprintrace gaan cancellen.
Hopelijk hebben ze er van geleerdquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat ze in Spa een paar rondjes voor de vorm achter een safety car zouden gaan hobbelen om vervolgens ook nog gratis punten uit te delen.
Het is wel een optie. Is er verplichting dat de sprintrace moet worden verreden in de regelementen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij zat er maar voor de helft naast en volgens de stewards blokkeerde hij zijn banden bij het inhalen waardoor hij geen controle over zijn wagen had.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Albon die helemaal naast Stroll zat werd gestraft
Kan wel als het te hard regent. Eventueel houden ze vandaag alleen een VT en morgen de kwalificatie en sprintracequote:Op vrijdag 22 april 2022 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn dan ook richtlijnen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"Of er voldaan wordt aan ‘significant deel’ wordt - samen met diverse andere aspecten - door de stewards beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar of de voorbanden van de inhalende auto zich niet later dan bij de apex van de bocht naast de voorbanden van de andere auto bevinden."
Nog steeds een stewards beslissing, wat het al was.
Lijkt me dat er niet alleen gekeken moet worden of iemand op de apex er naast zit maar ook hoe dat gebeurt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Albon die helemaal naast Stroll zat werd gestraft
Ik ga gewoon kijken. Ben benieuwd wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik om half twee nog inschakelen of gaat er dan geen zak gebeuren?
”Ook alleen al de opmerking: "Skysports is LIVE", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
Tering wat ben jij een verschrikkelijke sneuneus. is dat een voorwaarde om blauw te worden?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
”Ook alleen al de opmerking: "Skysports is LIVE", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Yes over paar minuten pas live.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Viaplay zal wel weer nog aan het aftellen zijn
Het is maar een ludieke quote.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een verschrikkelijke sneuneus. is dat een voorwaarde om blauw te worden?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
”Ook alleen al de opmerking: "Skysports is LIVE", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Met dit weer (en rest van het weekend droog) geloof ik niet dat er heel veel gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik om half twee nog inschakelen of gaat er dan geen zak gebeuren?
Training is natquote:
Zo debiel kom je dus over dat mensen er niet van staan te kijken als je zulke uitspraken doet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is maar een ludieke quote.
Maar grappig dat je het serieus neemt.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een verschrikkelijke sneuneus. is dat een voorwaarde om blauw te worden?
Je wordt niet weggemod aangezien je serieus reageert op een bekende meme op dit forum. Dus je komt nogal dom over voor de rest.quote:
Die zal ik wel gemist hebben dan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Je wordt niet weggemod aangezien je serieus reageert op een bekende meme op dit forum. Dus je komt nogal dom over voor de rest.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is maar een ludieke quote.
Maar grappig dat je het serieus neemt.
Banaanvraagquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Lol. Doe toch normaal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo debiel kom je dus over dat mensen er niet van staan te kijken als je zulke uitspraken doet.
Sow! dit zijn teksten!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naast de voorbanden is geen eis. Het is voorbanden naast de auto bij inhalen via de binnenkant, of voorliggen op de andere auto bij inhalen aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"Of er voldaan wordt aan ‘significant deel’ wordt - samen met diverse andere aspecten - door de stewards beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar of de voorbanden van de inhalende auto zich niet later dan bij de apex van de bocht naast de voorbanden van de andere auto bevinden."
Nog steeds een stewards beslissing, wat het al was.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gohquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:34 schreef ondeugend het volgende:
Wat een gezeik hier ook altijd. Jullie lijken wel wijven.
Wielrennen is geen sport.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Allemaal mensen hier die nooit in het wielrengedeelte komen?
quote:
Een haas welquote:
Mazespin rijdt niet meer meequote:Op vrijdag 22 april 2022 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel rondjes voordat de Haas crasht?
Die hebben auto's zatquote:
Kun je gewoon Nederlands tikken?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind die kerbs met die in de lengte geverfde lijnen zo unsatisfactory om naar te kijken.
Nee, zou sowieso al om 13:30 uur beginnen.quote:
Die verwachting verandert met het uur, er is nu bijv. wel weer een 40% kans voor regen tijdens de race.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:42 schreef HiDiHo het volgende:
Wel jammer dat het zondag niet gaat regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |