Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat er hier wel een opportunity ligt voor Max om een mooi resultaat te behalen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat er hier wel een opportunity ligt voor Max om een mooi resultaat te behalen
Mercedes flink achter de rest.quote:
Zit in de genen, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
Wel apart dat Max 1 van de weinigen is die lekker in zijn element is
Niet gewend met deze auto... in de regen... ?quote:
Ik ga er wel van uit. Positief blijvenquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar die auto houdt het wel tot het einde
Nederlandse genenquote:
Vettel kan er gewoon al jaren geen fuck meer van.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet gewend met deze auto... in de regen... ?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belgen zijn gewend om in regen op slechte wegen te rijden.
"You spin me right round..."quote:
VIAPLAYED.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die bochten op Imola hebben toch schitterende namen, kap met dat gelul over bocht 10 en bocht 11.
Allard is afquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denken dat Perez vorig jaar op pole stond hier![]()
Allard, doe wat aan je feitenkennis.
Twee weken kunnen oefenenquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die bochten op Imola hebben toch schitterende namen, kap met dat gelul over bocht 10 en bocht 11.
Seniele oude manquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gruwelijk nat.quote:
Pff die man maakt nog meer fouten dan Mol, waarom zegt die 2e er niets van..quote:
Hij heeft zichzelf gecorrigeerdquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
14-15 er goed bij zitten?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Pff die man maakt nog meer fouten dan Mol, waarom zegt die 2e er niets van..
Mercedes zit er goed bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |