Sportsurge punt net. Iets van 10 werkende sky f1 streamsquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:17 schreef potjecreme het volgende:
lol eindelijk een werkbare stream gevonden
Werkt gewoon bij mij, heb 'm perfect gesynct.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe, wat waar....
(het gedoe van syncen van NL commentraar met de GP Radio website zou niet meer werken... aldus Tweakers en de ontwikkelaar zelf - wel eens uitgeprobeerd maar nu ff niet - tijdens mn werk (thuis, LOL ))
Saai jaar incoming met ferrari zoveel sneller. Gaapquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
best of the rest maar meer niet inderdaad
Dan nog, Ferrari gewoon veel sneller.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Leclerc al volop bezig met de grens opzoeken. Verstappen nog steeds met de setup aan het experimenteren.
Owh, dát is Leclerc ah doenquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Leclerc al volop bezig met de grens opzoeken. Verstappen nog steeds met de setup aan het experimenteren.
Mijn adblocker werkt erg goed. Vandaar dat het even duurde. Nu heb ik de computer op Oostenrijk gezet en kijk via Servus.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:18 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Sportsurge punt net. Iets van 10 werkende sky f1 streams
Als Verstappen maar gewoon finished deze keer.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tot vreugde van de Italianen en Ferraristiquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dan nog, Ferrari gewoon veel sneller.
In omstandigheden waar de grens opzoeken ook niet zoveel boeit omdat je die dit weekend niet meer krijgt (normaal gesproken)quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dan nog, red bull is weer eens kansloos. We moeten er aan gaan wennen dat de red bull gewoon duidelijk tweede team is. Helaas. Op naar volgend jaarquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In omstandigheden waar de grens opzoeken ook niet zoveel boeit omdat je die dit weekend niet meer krijgt (normaal gesproken)
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:24 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dan nog, red bull is weer eens kansloos. We moeten er aan gaan wennen dat de red bull gewoon duidelijk tweede team is. Helaas. Op naar volgend jaar
zeker als je niet finishtquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:18 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Saai jaar incoming met ferrari zoveel sneller. Gaap
Het toont aan dat ze bij Ferrari niet miepen en er gewoon voor gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In omstandigheden waar de grens opzoeken ook niet zoveel boeit omdat je die dit weekend niet meer krijgt (normaal gesproken)
Yep. Gewoon niet snel genoeg. RIP dit seizoen voor Maxquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Red Bull heeft een GROOT probleem.
Had ik wel verwacht. Veel te glad, dus kans op meer auto's eraf.quote:
Je 2e zin ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het toont aan dat ze bij Ferrari niet miepen en er gewoon voor gaan.
Setup zoeken in omstandigheden die je niet meer krijgt (normaal gesproken) boeit dan net zo weinig.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:16 schreef Johannes788 het volgende:
Ferrari dominant.
Red Bull kansloos voor straks
We houden het in de gaten met z'n allen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je 2e zin ontken ik ook niet
En Ferrari heeft het tot nu toe elk weekend beter voor elkaar vanaf het begin van het weekend ja, maar ik vind deze sessie verder niet zoveel zeggen omdat die eigenlijk los staat van de rest van het weekend op deze manier.
Als je er in race 4 nog steeds niet staat…quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn mensen toch pessimistisch zeg
Seizoen is net 3-4 races oud. Kansen genoeg.
race 2 gewonnen of telt dat niet?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Als je er in race 4 nog steeds niet staat…
Inderdaad! Het is niet alsof ze dit seizoen al een pole en zege op hun naam hebben staanquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Als je er in race 4 nog steeds niet staat…
Noem het liever realistisch 2x een uitval beurt, en gewoon niet in de buurt van het machtige Ferrariquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn mensen toch pessimistisch zeg (of iets anders)
Seizoen is net 3-4 races oud. Kansen genoeg.
Dit. Qua snelheid komen ze gewoon tekort dit jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Noem het liever realistisch 2x een uitval beurt, en gewoon niet in de buurt van het machtige Ferrari
Ook nu lijkt het er niet op.
Schijnt dat die kwalificatie wel iets betekent voor de sprintrace van morgenquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
17 uur kwalificatie
die niets meer betekend aangezien sprint morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |