Op kanaal 39 (geloof ik) in mijn KPN-pakket heb ik njam!, een zender met (bijna) alleen maar Belgische kookprogramma'squote:Op woensdag 20 april 2022 16:46 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik een kookprogramma kijk met een Vlaamse kok voelt het alsof je voor de gek wordt gehoudenGroentjes, klopperke, ietskes, dikke merci. Kan er niet aan wennen omdat alles schattig klinkt
Zouden alle roterende huizen vervloekt zijn?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:47 schreef H_T het volgende:
Deze baas woont al jaren in een roterend (tiny) house
[ afbeelding ]
Bij een huis in Almere zou ik dat zeker niet uitsluiten, ook al is het nieuwbouwquote:Op woensdag 20 april 2022 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zouden alle roterende huizen vervloekt zijn?
Ohja volgens mij had/heeft 24Kitchen daar ook weleens wat programma's vanquote:Op woensdag 20 april 2022 16:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op kanaal 39 (geloof ik) in mijn KPN-pakket heb ik njam!, een zender met (bijna) alleen maar Belgische kookprogramma's
24Kitchen zit keurig op 24, ik heb gewoon de keus uit twee kookkanalenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja volgens mij had/heeft 24Kitchen daar ook weleens wat programma's van
Hier ook.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
24Kitchen zit keurig op 24, ik heb gewoon de keus uit twee kookkanalen
Wat een luxequote:Op woensdag 20 april 2022 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
24Kitchen zit keurig op 24, ik heb gewoon de keus uit twee kookkanalen
Groot gelijk, lekker van genietenquote:Op woensdag 20 april 2022 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja enorm blij mee, ik zat nog even te dubben maar toen dacht ik "fuck, we zijn er toch en het gaat toch al veel geld kosten"
De finale kijken we sowieso al niet in de zaal, dus die tickets sparen we weer uit
In het slechtste geval heb je er misschien een paar sterke mannen/vrouwen/anders voor nodig, maar dan moet het wel lukken!quote:Op woensdag 20 april 2022 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:hamlapjes, attractiekenner, wat denk jij?
Kunnen we niet gewoon concluderen dat Almere in z'n geheel behoorlijk vervloekt is?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij een huis in Almere zou ik dat zeker niet uitsluiten, ook al is het nieuwbouw
Netflixquote:Op woensdag 20 april 2022 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is er niks leuks op tv vanavond?
quote:
Zolang je er geen aandelen van hebt danquote:219,67 USD −128,94 (-36,99%)
Komt omdat ze accountdeling willen aanpakken.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Zolang je er geen aandelen van hebt dan
Dat is juist een gevolg van de cijfers die ze naar buiten hebben gebracht.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat ze accountdeling willen aanpakken.
quote:Voor het eerst in ruim tien jaar tijd heeft Netflix te maken met een dalend abonneebestand. In het eerste kwartaal van dit jaar nam het aantal wereldwijd met 200.000 af. Netflix was juist uitgegaan van een groei van 2,5 miljoen abonnees gedurende die periode. Sinds 2011 nam het aantal abonnees alleen maar toe.
https://nos.nl/artikel/24(...)st-in-tien-jaar-tijd
https://nos.nl/artikel/24(...)delen-mogelijk-taboe
Dat vind ik zo lastig aan series. Vaak wil ik er wel een kijken, maar dan zit er weer een jaar tussen de seizoenen en ben je de helft kwijt. Dus dan denk ik: "laat ik een serie terugkijken die al gestopt is", maar heb ik er ook geen zin in, omdat de eerste aflevering al zo oud is.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:05 schreef Em31 het volgende:
Er is ook een nieuw seizoen van Russian Doll zag ik, alleen die eerste is zo lang geleden voor mijn gevoel, heb echt geen idee meer. Wel dat het goed was
Het zal vast niks te maken hebben met de hoeveelheid aan extra Netflix-achtige diensten die er nu zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is juist een gevolg van de cijfers die ze naar buiten hebben gebracht.
En nu zijn ze aan het denken over maatregelen om accounts te delen lastiger te maken en reclame.
[..]
Dat zie je al in die stationsnamen he. Almere Muziekwijk, Almere Oostvaarders, Almere Vagevuur, Almere Centrum...quote:Op woensdag 20 april 2022 17:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon concluderen dat Almere in z'n geheel behoorlijk vervloekt is?
Je gaat nu wel héél makkelijk voorbij aan 'BN'ers in het ziekenhuis: leren van de helden'quote:Op woensdag 20 april 2022 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is er niks leuks op tv vanavond?
Bij de ene serie is zo'n pauze ook wat vervelender dan bij de anderquote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lastig aan series. Vaak wil ik er wel een kijken, maar dan zit er weer een jaar tussen de seizoenen en ben je de helft kwijt. Dus dan denk ik: "laat ik een serie terugkijken die al gestopt is", maar heb ik er ook geen zin in, omdat de eerste aflevering al zo oud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |