POLLquote:Bekerfinales afgelopen 5 jaar:
• 2021 Ajax - Vitesse 2-1
• 2020 Utrecht - Feyenoord, vanwege corona geen winnaar.
• 2019 Ajax - Willem II 4-0
• 2018 Feyenoord - AZ 3-0
• 2017 Vitesse - AZ 2-0
quote:Op zondag 17 april 2022 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie ben jij dan
Oh nee laat maar boeit me niet
Tadic stelde zich aan.quote:
Je kent mij niet. Ik vind het leuk om te lezen hoe jij boos doet in dat topic dus ga er vooral mee doorquote:Op zondag 17 april 2022 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie ben jij dan
Oh nee laat maar boeit me niet
quote:Op zondag 17 april 2022 18:38 schreef R-woud93 het volgende:
moderator @:ChevyCaprice deelt een mokerslag uit aan user @:engine
Als hij een minuut de tijd heeft, dan kan hij vast wel een bal aannemen.quote:
Dit komt alleen omdat @Scrummie de boel de hele tijd loopt te saboteren daar.quote:Op zondag 17 april 2022 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
@:chevycaprice ofziets. Die is altijd woest. Erg vermakelijk.
Dit zeg ik al maanden.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt alleen omdat @:Scrummie de boel de hele tijd loopt te saboteren daar.
Voetballenquote:
Alles mag in de strijd tegen @chatbotchevyquote:Op zondag 17 april 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt alleen omdat @:Scrummie de boel de hele tijd loopt te saboteren daar.
Er zijn dagen dat ik de Chinese Super League niet volg.quote:Op zondag 17 april 2022 18:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan ben je daar vrijlaat achter gekomen.
Misschien kun je Bas Dost halenquote:
Ajax leidtquote:
Ik had liever van Wolfswinkel gehad dan deze koekenbakkerquote:Op zondag 17 april 2022 18:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Misschien kun je Bas Dost halen
Omdat PSV er niks van kan en Ajax zich louter aanstelt jaquote:Op zondag 17 april 2022 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen leuke finale tot nu toe.
Feyenoord koos Pratto ipv van Wolfswinkel.quote:Op zondag 17 april 2022 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had liever van Wolfswinkel gehad dan deze koekenbakker
Nicequote:
Nee, tegen de kleintjes wint PSV wel. Maar als het een vergelijkbaar team is of beter wint PSV vrijwel nooit.quote:
In de voorbeschouwing zeiden ze dat hij geen enkele keer van Feyenoord en Ajax heeft gewonnen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:45 schreef trein2000 het volgende:
Hoeveel grote wedstrijden heeft Roger van PSV nou gewonnen?
Grootste mongool van de Nederlandse competitie die vent.
Alleen Cruijff schaaltje tegen een Ajax wat net met trainen begonnen was.quote:Op zondag 17 april 2022 18:45 schreef Sked het volgende:
[..]
In de voorbeschouwing zeiden ze dat hij geen enkele keer van Feyenoord en Ajax heeft gewonnen.
Ziedendquote:Op zondag 17 april 2022 18:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De VAR is niet geïntroduceerd voor dit soort onzin
Buitenspel = buitenspel.quote:Op zondag 17 april 2022 18:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De VAR is niet geïntroduceerd voor dit soort onzin
En Europees ook 0 keer gewonnen van een beetje tegenstanderquote:Op zondag 17 april 2022 18:45 schreef Sked het volgende:
[..]
In de voorbeschouwing zeiden ze dat hij geen enkele keer van Feyenoord en Ajax heeft gewonnen.
Genot.quote:Op zondag 17 april 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
Erg leuk dat de Servische Ku(y)it ervoor zorgt dat de goal niet doorgaat
Terecht afgekeurd dusquote:Op zondag 17 april 2022 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als buitenspel.
Dus de VAR moet niet ingrijpen bij buitenspelquote:Op zondag 17 april 2022 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
Leuk zo’n VAR hoor, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ja ik snap de regels, dat PSV na het moment de bal niet onder controle heeft, maar dit gaat gewoon een stap te ver.
Wel apart om tijd te gaan rekken terwijl je achter staat.quote:
Bij PSV was het niet heel veel meer volgens mijquote:Op zondag 17 april 2022 18:48 schreef Landgeld het volgende:
Bizar. Hiervoor is de VAR toch niet? Komop, paar mm totaal geen onnodig iets.
Om te kotsen.
De positie van een camera en het moment waarop je die 2% vaststelt maakt ook veel uit dan. Dat moet je dan wel zeker weten.quote:Op zondag 17 april 2022 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies 2% te veel
Hij is half dood hoor.quote:
Atletico niet gezien deze week?quote:Op zondag 17 april 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel apart om tijd te gaan rekken terwijl je achter staat.
VAR is net zo secuur als de gemiddelde Bosnische scherpschutter.quote:Op zondag 17 april 2022 18:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Buitenspel = buitenspel.
Dat is nou juist een van de objectiefste zaken in de sport.
Jawel, ik betwist alleen het moment vanaf wanneer de VAR moet ingrijpen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus de VAR moet niet ingrijpen bij buitenspel
quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die na die 3 moordaanslagen niet meer helemaal 100 is.
Tegen PSV is dat niet nodig.quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
Brobbey is wel bruikbaar als invaller, want STERK GROOT NEGER maar voetballen kan ‘ie niet echt he?
Medisch wonder dat die nog in het veld staat, maar opgeven staat niet in Tadic zijn woordenboek.quote:
Eigenlijk zou het niet meer moeten gelden als het langer dan 3 a 4 balcontacten geleden is.quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jawel, ik betwist alleen het moment vanaf wanneer de VAR moet ingrijpen.
Op doel zetten lijkt me ook geen optie.quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
Brobbey is wel bruikbaar als invaller, want STERK GROOT NEGER maar voetballen kan ‘ie niet echt he?
Maar dit is de ontknoping?quote:Op zondag 17 april 2022 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Espn, altijd met hun overacting filmpjes.
Te weinig paaseitjes ingekocht door hun moeders ofzo. Of de verkeerde smaak.quote:Op zondag 17 april 2022 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax staat met 0-1 voor en toch zijn een aantal Ajax-supporters WITHEET.
Ik heb geen moment het idee dat PSV in de wedstrijd zit hoorquote:
Je bedoelt DE ONTKNOPINGquote:Op zondag 17 april 2022 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dit is de ontknoping?
quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen moment het idee dat PSV in de wedstrijd zit hoor
Jij hebt nog nooit langer dan 2 minuten achter een bal aan gerend, dus jij hebt geen idee of dat wel of niet vermoeiend is.quote:Op zondag 17 april 2022 18:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Bij PSV gaan ze janken dat de 2e helft te zwaar was omdat ze op donderdag moesten spelen etc.
Bijv. alleen melkchocoladevariant...quote:Op zondag 17 april 2022 18:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Te weinig paaseitjes ingekocht door hun moeders ofzo. Of de verkeerde smaak.
Ik zou voor minder ziedend worden.
Er is geen enkel team dat 90 minuten volle druk zetten volhoudt.quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
In het begin deden ze het oké, veel druk zetten maar dat gaan ze geen 90 minuten volhouden
WOESTquote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit langer dan 2 minuten achter een bal aan gerend, dus jij hebt geen idee of dat wel of niet vermoeiend is.
Net als een bal die over de zijlijn was.quote:Op zondag 17 april 2022 18:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het niet meer moeten gelden als het langer dan 3 a 4 balcontacten geleden is.
quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit langer dan 2 minuten achter een bal aan gerend, dus jij hebt geen idee of dat wel of niet vermoeiend is.
Kon niet bewezen worden dus terecht goedgekeurd.quote:Op zondag 17 april 2022 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als een bal die over de zijlijn was.
Precies. Na de 70 min gaat ajax er vol overheenquote:Op zondag 17 april 2022 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen enkel team dat 90 minuten volle druk zetten volhoudt.
Dus bedankt voor deze open deur.
Oh.quote:Op zondag 17 april 2022 18:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kon niet bewezen worden dus terecht goedgekeurd.
Iemand die zoveel onzin vertelt over iets waar ie niets vanaf weet, tsja.quote:
Hij valt al voordat hij lichtjes geraakt wordtquote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef Wotte het volgende:
Nergens om, dat incidentje met veerman is toch een strafschop? Hij is toch gewoon te laat daar.
0 contact.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef Wotte het volgende:
Nergens om, dat incidentje met veerman is toch een strafschop? Hij is toch gewoon te laat daar.
Het was idd buitenspel maar de VAR zou eigenlijk niet meer mogen ingrijpen als het x aantal balcontacten geleden is. Is nu nog niet zo maar hopelijk in de toekomst. Moet blijkbaar eerst nog vaker gebeuren en meer onvrede over komen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Dan is buitenspel dus ookgewoon buitenspel!
Buiten het veld is daar niet veel aan veranderdquote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
perez was vroeger de grooste debiel op het veld
Iets met een ziekte en een getinte medemens.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar dan 6,7,8 balcontacten? Dan blijft het vaag.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het was idd buitenspel maar de VAR zou eigenlijk niet meer mogen ingrijpen als het x aantal balcontacten geleden is. Is nu nog niet zo maar hopelijk in de toekomst. Moet blijkbaar eerst nog vaker gebeuren en meer onvrede over komen.
Deze heeft duidelijk wat te veel paaseitjes op. Of koffiekoekjes.quote:
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Is juist heel duidelijk.. dat kun je prima natellen in de herhaling. "Binnen dezelfde aanval" of "totdat de tegenstander de bal weer in bezit heeft" zoals het nu is is veel vager.quote:Op zondag 17 april 2022 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan 6,7,8 balcontacten? Dan blijft het vaag.
ja dat krijg je als in een ajax shirt loopt...dan doet de knjb zijn ogen en oren dichtquote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.
Nee, dat is juist veel duidelijker.quote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is juist heel duidelijk.. dat kun je prima natellen in de herhaling. "Binnen dezelfde aanval" of "totdat de tegenstander de bal weer in bezit heeft" zoals het nu is is veel vager.
quote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.
21 = 5quote:
Als je nu gewoon eerlijk de bal inlevert na je illegale aanname in buitenspelpositie is er niks aan de handquote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is juist heel duidelijk.. dat kun je prima natellen in de herhaling. "Binnen dezelfde aanval" of "totdat de tegenstander de bal weer in bezit heeft" zoals het nu is is veel vager.
Aad zit er vrijwel altijd naast.quote:Op zondag 17 april 2022 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Aadje dacht ook dat ze van Leicester zouden winnen.
Moet hij wetenquote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gotze speelt volgend seizoen bij Benfica.
Bedank Dusan maarquote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef RipCity het volgende:
25 min speeltijd maar. Daar ben je als
Scheidsrechter ook verantwoordelijk voor.
Dit is gespeeld!!quote:Op zondag 17 april 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zal hier ineens een stuk rustiger worden!
Helaas mogen scheidsrechters jankende spelers nog niet van het veld laten dragenquote:
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2022 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat het een grote schoppartij wordt.
Ik wil jou weleens zien duiken op die leeftijd.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:
Ja oke, goed punt.quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wil jou weleens zien duiken op die leeftijd.
quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef trein2000 het volgende:
Oh. De “supporters” uit Eindhoven zijn ook aanwezig?
Of de 'supporters' uit Amsterdam zijn ineens stil, je kunt het twee kanten op zien!quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wil jou weleens zien duiken op die leeftijd.
Vreselijk slim.quote:Op zondag 17 april 2022 19:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een keeper verwacht die bal niet in de korte hoek. Vreselijk slim gedaan van Gakpo.
Stekelenburg.quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft nog maar 1 taak
dat is nog een goede schop verkopen aan een ajax speler zodat ajax gaat wankelen in de rest van de competitie...
wie o wie moeten ze schoppen?
Jij bent iets op het spoor! Sherlock!quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef trein2000 het volgende:
Lange rij buiten zeker?quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef trein2000 het volgende:
Martinezquote:
Hele goede speler, heb ik hier op Fok gelezen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
De Mexicaanse Van Halst voegt weer niks toe
@:Bugno
Het is koud, het is guur....quote:
Vreselijk slim gedaan.quote:Op zondag 17 april 2022 19:17 schreef Caland het volgende:
Dit was ook een schwalbe
Maar Gakpo heeft nog wel iets van geloofwaardigheid
Makkelie gegeven ha ha haquote:Op zondag 17 april 2022 19:17 schreef Rage_Guy het volgende:
En dat is geen schwalbe xD lekker Makkelie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |