Jawel, ik betwist alleen het moment vanaf wanneer de VAR moet ingrijpen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus de VAR moet niet ingrijpen bij buitenspel
quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die na die 3 moordaanslagen niet meer helemaal 100 is.
Tegen PSV is dat niet nodig.quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
Brobbey is wel bruikbaar als invaller, want STERK GROOT NEGER maar voetballen kan ‘ie niet echt he?
Medisch wonder dat die nog in het veld staat, maar opgeven staat niet in Tadic zijn woordenboek.quote:
Eigenlijk zou het niet meer moeten gelden als het langer dan 3 a 4 balcontacten geleden is.quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jawel, ik betwist alleen het moment vanaf wanneer de VAR moet ingrijpen.
Op doel zetten lijkt me ook geen optie.quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
Brobbey is wel bruikbaar als invaller, want STERK GROOT NEGER maar voetballen kan ‘ie niet echt he?
Maar dit is de ontknoping?quote:Op zondag 17 april 2022 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Espn, altijd met hun overacting filmpjes.
Te weinig paaseitjes ingekocht door hun moeders ofzo. Of de verkeerde smaak.quote:Op zondag 17 april 2022 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax staat met 0-1 voor en toch zijn een aantal Ajax-supporters WITHEET.
Ik heb geen moment het idee dat PSV in de wedstrijd zit hoorquote:
Je bedoelt DE ONTKNOPINGquote:Op zondag 17 april 2022 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dit is de ontknoping?
quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen moment het idee dat PSV in de wedstrijd zit hoor
Jij hebt nog nooit langer dan 2 minuten achter een bal aan gerend, dus jij hebt geen idee of dat wel of niet vermoeiend is.quote:Op zondag 17 april 2022 18:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Bij PSV gaan ze janken dat de 2e helft te zwaar was omdat ze op donderdag moesten spelen etc.
Bijv. alleen melkchocoladevariant...quote:Op zondag 17 april 2022 18:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Te weinig paaseitjes ingekocht door hun moeders ofzo. Of de verkeerde smaak.
Ik zou voor minder ziedend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |