Deze heeft duidelijk wat te veel paaseitjes op. Of koffiekoekjes.quote:
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.quote:Op zondag 17 april 2022 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
perez was vroeger de grooste debiel op het veld
Is juist heel duidelijk.. dat kun je prima natellen in de herhaling. "Binnen dezelfde aanval" of "totdat de tegenstander de bal weer in bezit heeft" zoals het nu is is veel vager.quote:Op zondag 17 april 2022 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan 6,7,8 balcontacten? Dan blijft het vaag.
ja dat krijg je als in een ajax shirt loopt...dan doet de knjb zijn ogen en oren dichtquote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.
Nee, dat is juist veel duidelijker.quote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is juist heel duidelijk.. dat kun je prima natellen in de herhaling. "Binnen dezelfde aanval" of "totdat de tegenstander de bal weer in bezit heeft" zoals het nu is is veel vager.
quote:Op zondag 17 april 2022 19:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat hij nog altijd niet gecancelled is vanwege zijn welbekende racistische uitspraak. Niet dat ik dat per se wil maar het verbaasd me gewoon.
21 = 5quote:
Als je nu gewoon eerlijk de bal inlevert na je illegale aanname in buitenspelpositie is er niks aan de handquote:Op zondag 17 april 2022 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is juist heel duidelijk.. dat kun je prima natellen in de herhaling. "Binnen dezelfde aanval" of "totdat de tegenstander de bal weer in bezit heeft" zoals het nu is is veel vager.
Aad zit er vrijwel altijd naast.quote:Op zondag 17 april 2022 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Aadje dacht ook dat ze van Leicester zouden winnen.
Moet hij wetenquote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gotze speelt volgend seizoen bij Benfica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |