Huh wat zijn dat voor rare ballonbandenquote:
Of die $320k Richard Mille alleen gebruiken voor PR events en in privé tijd een lower end klokje dragen als je dan toch die verplichting vanuit de sponsor hebt. Triest dat het nodig is, maar het lijkt het me toch niet waard dat je als coureur een keer een pistool tegen je hoofd krijgt daarvoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:23 schreef shiz het volgende:
Lando toch ook.
Ook bizarre sommen voor die hypewatches.
Beter Seiko als sponsor nemen.
Monaco was ook Verstappen achilleshiel totdat hij vorig jaar won.quote:Op woensdag 20 april 2022 06:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
We zijn pas drie GP's op weg, in een héél lang seizoen.
1 of 2 races uitvallen (Monaco is bijv. tot nu toe altijd LEC's achilleshiel geweest) en dan ligt alles weer open.
Je praat nu alsof we al over de helft van het seizoen zijn, nofi
Oke, daar gaan we:quote:Op woensdag 20 april 2022 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Monaco was ook Verstappen achilleshiel totdat hij vorig jaar won.
Dat zijn race uitslagen. In vt's en kwalificatie crashte Verstappen ook wel eens. Je vergeet het jaar 2015 en 2016quote:Op woensdag 20 april 2022 09:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Oke, daar gaan we:
in 2017 werd VER 5e in Monaco (LEC nog niet in F1)
in 2018 werd VER 9e in Monaco (LEC een dnf)
in 2019 werd VER 4e in Monaco (LEC een dnf)
In 2020 geen GP in Monaco
In 2021 werd VER 1e in Monaco (LEC een dns)
You tell me?![]()
Bron: https://nl.motorsport.com/f1/results/2021/gp-van-monaco-483495/ (zoek op jaar en circuit)
Klopt, maar het gaat uiteindelijk om de uitslag van de race en de punten die behaald zijnquote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn race uitslagen. In vt's en kwalificatie crashte Verstappen ook wel eens. Je vergeet het jaar 2015 en 2016
Dat is natuurlijk onzin, RB zal echt niet blij zijn met Max zijn schadepost op Monaco door de jaren heen. Daarnaast het erbuiten houden van 2015/2016 zegt wel genoeg over hoe slecht je punt is.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:02 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat uiteindelijk om de uitslag van de race en de punten die behaald zijn
(waar hij sinds 2017 altijd punten scoorde).
Ik wilde eigenlijk 2017 ook niet meenemen, omdat LEC toen nog niet in F1 reed, maar voor de beeldschetsing maar wel even gedaan.
In die jaren had Max ook een langzamere auto en dan moet je meer forceren wil je wat bereiken. Monaco is gewoon een kutcircuit waar je met een kapotte versnellingsbak kan winnen omdat je niet in kan halen. 1+1 = boem dusquote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, RB zal echt niet blij zijn met Max zijn schadepost op Monaco door de jaren heen. Daarnaast het erbuiten houden van 2015/2016 zegt wel genoeg over hoe slecht je punt is.
Monaco is gewoon niet Max zijn circuit (en ook niet van Leclerc).
Dus omdat Max RB geld kost gaat Leclerc hier geen punten verliezen aan Max? Want dat is de vergelijking die je nu maakt.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, RB zal echt niet blij zijn met Max zijn schadepost op Monaco door de jaren heen. Daarnaast het erbuiten houden van 2015/2016 zegt wel genoeg over hoe slecht je punt is.
Ik denk dat overall gezien RBR héél blij mag zijn met Max anders waren ze al 5 jaar middenmootquote:Op woensdag 20 april 2022 10:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dus omdat Max RB geld kost gaat Leclerc hier geen punten verliezen aan Max? Want dat is de vergelijking die je nu maakt.
Alle keren dat Leclerc op Monaco in een F1 wagen aan de start stond is hij niet gefinished.
Monaco is gewoon niet geschikt voor vrachtwagens, heb er ook geen enkele moeite als die geschrapt wordt, de zaterdag is wel de moeite waardquote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is helemaal niet de vergelijking die ik maak, ik zeg enkel dat Max vrij vaak zijn auto in de muur zet in Monaco als je naar alle sessies en alle jaren kijkt.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dus omdat Max RB geld kost gaat Leclerc hier geen punten verliezen aan Max? Want dat is de vergelijking die je nu maakt.
Alle keren dat Leclerc op Monaco in een F1 wagen aan de start stond is hij niet gefinished.
Daar zit natuurlijk wel een nuance achter. Als je achteraan moet starten, omdat je niet hebt kunnen qualificeren (2018), dan vind ik dat 'verslagen door zijn teamgenoot' niet helemaal de lading dekt. Als je teamgenoot echter een andere pitstopstrategie kiest (2017), vind ik het weer wel van toepassing.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daarnaast is Max van de 6x dat die hier is gestart 4x verslagen door zijn teamgenoot
Dat had die wel compleet aan zichzelf te danken natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk wel een nuance achter. Als je achteraan moet starten, omdat je niet hebt kunnen qualificeren (2018),
Dat had 'die'? Welke taal is dat? Het is geen Nederlands.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat had die wel compleet aan zichzelf te danken natuurlijk.
Ik reageerde puur op de post boven mijquote:Op woensdag 20 april 2022 11:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik denk dat overall gezien RBR héél blij mag zijn met Max anders waren ze al 5 jaar middenmoot
Maar volgens mij was dat niet de vergelijking die werd gemaakt, trouwens (?)
Ik zat inhoudelijk correct dus? Fijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat had 'die'? Welke taal is dat? Het is geen Nederlands.
Ik heb de inhoud niet gelezen, want werd verblind door 'Dat had DIE'.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zat inhoudelijk correct dus?
De stelling was dat Monaco de achilleshiel van Leclerc was want nog niet 1 keer gefinished. Dan kom jij aan met dat het ook Max zijn achilleshiel was, waarop het antwoord komt dat Max wel degelijk in de punten is gefinished, en zelfs gewonnen heeft. Daarop was jouw reactie dat RB niet blij met Max zijn schadepost zou zijn, maar dat heeft helemaal niets te maken met al dan niet achilleshiel zijn voor de WK stand (waar het overduidelijk over ging).quote:Op woensdag 20 april 2022 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de vergelijking die ik maak, ik zeg enkel dat Max vrij vaak zijn auto in de muur zet in Monaco als je naar alle sessies en alle jaren kijkt.
Daarnaast is Max van de 6x dat die hier is gestart 4x verslagen door zijn teamgenoot, nu heb ik niet alle statistieken paraat, maar ik kan toch vrij zeker stellen dat dat 1 van zijn slechtste h2h is bekeken per circuit.
Kan, maar ik heb er geen hoop opquote:Op woensdag 20 april 2022 14:01 schreef TagForce het volgende:
[..]
De stelling was dat Monaco de achilleshiel van Leclerc was want nog niet 1 keer gefinished. Dan kom jij aan met dat het ook Max zijn achilleshiel was, waarop het antwoord komt dat Max wel degelijk in de punten is gefinished, en zelfs gewonnen heeft. Daarop was jouw reactie dat RB niet blij met Max zijn schadepost zou zijn, maar dat heeft helemaal niets te maken met al dan niet achilleshiel zijn voor de WK stand (waar het overduidelijk over ging).
Maar goed, ga vooral door met het stromannen. Punt is dat in de afgelopen jaren Max op Monaco constant de betere resultaten levert, en Charles om eerste te finishen eerst moet finishen.
wie weet gaat Alonso wel verrassen die rijdt niet voor het kampioenschap, Charles wel en misschien zit Max er dan ook weer wat dichterbijquote:Op woensdag 20 april 2022 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb er geen hoop op
Zeker met een snelle auto is het voor leclerc ook minder nodig om op de limiet te rijden
Met het rijdgedrag van beide autos in gedachten, heb ik zelfs eerder vrees voor een crash van max
Seikoquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:23 schreef shiz het volgende:
Lando toch ook.
Ook bizarre sommen voor die hypewatches.
Beter Seiko als sponsor nemen.
Het heeft historische waarde voor de F1, maar het is nu niet de meest spectaculaire race te noemen. Ik zou die race niet missen iig.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Monaco is gewoon niet geschikt voor vrachtwagens, heb er ook geen enkele moeite als die geschrapt wordt, de zaterdag is wel de moeite waard
Als je kans wil maken op een wk-titel, dan kies je eerder voor Ferrari dan McLaren.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:18 schreef MoreDakka het volgende:
Vorige race was wat dramatisch maar Sainz lijkt zich daarnaast zeer op z'n gemak te voelen bij Ferrari dus ik snap het zeker. Ik zie al die lui nog voor me die het een stap terug vonden om van McLaren naar Ferrari te gaan.
McLaren heeft recenter dan Ferrari een wereldtitel gewonnenquote:Op donderdag 21 april 2022 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je kans wil maken op een wk-titel, dan kies je eerder voor Ferrari dan McLaren.
Ik zou het ze best gunnen eigenlijk. Ook goed voor de sportquote:Op donderdag 21 april 2022 11:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
McLaren heeft recenter dan Ferrari een wereldtitel gewonnen
Coureurs wel. Constructeurs was voor Ferrari dat jaar. (2008)quote:Op donderdag 21 april 2022 11:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
McLaren heeft recenter dan Ferrari een wereldtitel gewonnen
Dat was in het begin bij McLaren ook zo. Als Sainz 1 keer de flow heeft gevonden dan rijdt hij wel beter. Het zijn nog andere wagens dan vorig jaar en blijkbaar kan Leclerc beter mee omgaan dan Sainz.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:30 schreef DjVero het volgende:
Ik vind Sainz dit seizoen juist wat onrustig ogen, daar waar ik hem vorig jaar zo solide vond. Zou misschien kunnen komen doordat hij niet gewend is vooraan te strijden. Zijn eerste drie races delfde/dolf (?) hij zwaar het onderspit ten opzichte van Leclerc. En dat is niet best.
Ik vind hem ook zeker geen slechte coureur, hoor. Eén van de weinigen die Max weerstand kon bieden destijds. Maar ook hij kijkt inmiddels tegen een behoorlijke achterstand aan en de vraag is of hij dat (de druk, het gevecht vooraan, zijn teamgenoot) ook weerstand kan bieden. Ik heb zo mijn twijfels.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was in het begin bij McLaren ook zo. Als Sainz 1 keer de flow heeft gevonden dan rijdt hij wel beter. Het zijn nog andere wagens dan vorig jaar en blijkbaar kan Leclerc beter mee omgaan dan Sainz.
De tijd zal het leren.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zeker geen slechte coureur, hoor. Eén van de weinigen die Max weerstand kon bieden destijds. Maar ook hij kijkt inmiddels tegen een behoorlijke achterstand aan en de vraag is of hij dat (de druk, het gevecht vooraan, zijn teamgenoot) ook weerstand kan bieden. Ik heb zo mijn twijfels.
hij is wel een pragmatische coureur, kijkt waar hij tekort komt en probeert dat bij te spijkeren, over 1 rondje zal dat moeilijk worden tegen Leclerc maar verwacht echt nog wel wat van hem, dat hij de laatste keer uitviel had met een samenloop van omstandigheden te makenquote:Op donderdag 21 april 2022 11:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zeker geen slechte coureur, hoor. Eén van de weinigen die Max weerstand kon bieden destijds. Maar ook hij kijkt inmiddels tegen een behoorlijke achterstand aan en de vraag is of hij dat (de druk, het gevecht vooraan, zijn teamgenoot) ook weerstand kan bieden. Ik heb zo mijn twijfels.
Ook alleen maar omdat McLaren uit de uitslag gehaald werd.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Coureurs wel. Constructeurs was voor Ferrari dat jaar. (2008)
Hij heeft nu een goede auto waarmee die mooie dingen kan laten zien, maar het ziet er nu inderdaad wel naar uit dat die geen echte gigatopper is, maar “gewoon” goed.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:30 schreef DjVero het volgende:
Ik vind Sainz dit seizoen juist wat onrustig ogen, daar waar ik hem vorig jaar zo solide vond. Zou misschien kunnen komen doordat hij niet gewend is vooraan te strijden. Zijn eerste drie races delfde/dolf (?) hij zwaar het onderspit ten opzichte van Leclerc. En dat is niet best.
Er is in de tussentijd natuurlijk wel wat veranderd, Mercedes als team bijvoorbeeld was er nietquote:Op donderdag 21 april 2022 11:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat McLaren uit de uitslag gehaald werd.
Dat was 2007.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was 2007quote:Op donderdag 21 april 2022 11:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek is blijkbaar belangrijker dan deze feitenquote:Op donderdag 21 april 2022 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was 2007
Ferrari heeft de afgelopen 12 jaar al een paar keer dichtbij een wk-titel voor coureurs gezeten dan McLaren.
Je hebt gelijk. 2007 was datquote:Op donderdag 21 april 2022 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was 2007
Ferrari heeft de afgelopen 12 jaar al een paar keer dichtbij een wk-titel voor coureurs gezeten dan McLaren.
als je zo redeneert deed er niemand meer mee van 14-20quote:Op donderdag 21 april 2022 12:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. 2007 was dat![]()
De laatste keer dat Ferrari dichtbij een titel was, was in 2012. En McLaren in 2010. Verder deden beide teams uiteindelijk niet echt meer mee om de titel.
Achteraf is dat eigenlijk ook wel zo, maar in 2017 was Ferrari er toch relatief dichtbij en met wat meer geluk had Vettel echt een kans.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zo redeneert deed er niemand meer mee van 14-20
Klopt! Die kampioenschappen werden uiteindelijk met overmacht door Mercedes gewonnen. Ondanks wat goede resultaten van Ferrari in 2017 en 2018, maar dat hielden ze helaas niet lang vol.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zo redeneert deed er niemand meer mee van 14-20
En waar was McLaren? GP2 engine etcquote:Op donderdag 21 april 2022 12:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt! Die kampioenschappen werden uiteindelijk met overmacht door Mercedes gewonnen. Ondanks wat goede resultaten van Ferrari in 2017 en 2018, maar dat hielden ze helaas niet lang vol.
En Ferrari illegali, dus ja lekker vergelijk zoquote:Op donderdag 21 april 2022 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
En waar was McLaren? GP2 engine etc
Ziet er goed uit. Beetje Vietnam vibes.quote:
Lewis gaat door tot 8. Dus hopelijk pakt hij die in 23, dan kan Gasly misschien meteen doorschuiven.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch even over de coureurs wissel.
Lewis stopt en Gasly naar Mercedes?
Of einde contract Ricciardo
quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis gaat door tot 8. Dus hopelijk pakt hij die in 23, dan kan Gasly misschien meteen doorschuiven.
Lewis pakt zijn achtste niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis gaat door tot 8. Dus hopelijk pakt hij die in 23, dan kan Gasly misschien meteen doorschuiven.
Vlak nooit Lewis Hamilton uit. Zou ik hierop willen zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lewis pakt zijn achtste niet meer.
Jawel, het is gedaan. En dat weet hij zelf ook dondersgoed.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vlak nooit Lewis Hamilton uit. Zou ik hierop willen zeggen.
Dat wil je alleen maarquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jawel, het is gedaan. En dat weet hij zelf ook dondersgoed.
Dat laatste is ook helemaal niet relevant. Hoe langer hij faalt, hoe mooier het is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wil je alleen maar![]()
Lewis gaat dit niet opgeven.
Dat eerste ook niet. En dat laat je met deze post weer lelijk zien helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste is ook helemaal niet relevant. Hoe langer hij faalt, hoe mooier het is.
Er hangt meer aan 'de grootste' zijn dan alleen prestaties op de baan. En exact dat is wat Hamilton nooit zal vatten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat eerste ook niet. En dat laat je met deze post weer lelijk zien helaas.
Jammer dat je zo praat over een van de grootsten in onze sport.
Oh en ook op de baan, welke ‘echte grote’ geeft er nou een WK weg aan z’n teammaat in dezelfde auto?quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er hangt meer aan 'de grootste' zijn dan alleen prestaties op de baan. En exact dat is wat Hamilton nooit zal vatten.
Prost en Senna.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh en ook op de baan, welke ‘echte grote’ geeft er nou een WK weg aan z’n teammaat in dezelfde auto?
hebben die lange auto's te maken met performance , coureurs ruimte of crash reglementen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Is het met de toekomstige 2026 regs gedaan met de enorme slagschepen die de laatste jaren ontstaan zijn?
Sprintraces zijn an sich leuk, maar ze moeten het anders indelen (wat ik elders ook al voorstelde):quote:
1 van de belangrijkste redenen voor het toevoegen van de sprintrace is toch juist om ook vrijdag een sessie te hebben die ergens om gaat om extra kijkers te trekken? Dat heb je bij jouw indeling niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sprintraces zijn an sich leuk, maar ze moeten het anders indelen (wat ik elders ook al voorstelde):
Vrijdag: Vrije training 1 en 2.
Zaterdag: Kwalificatie en sprintrace.
Zondag: Race.
Naar mijn mening zou dit beter passen, omdat teams dan vrijdag kunnen focussen op testen en setup, en dan op zaterdag dat in de praktijk kunnen brengen. Persoonlijk vind ik het raar dat VT2 altijd na de kwalificatie is, maar voor de sprintrace.
Mensen kijken toch wel, en als het idd zo is dan snap ik waarom ze dat format ze gekozen hebben. Het is alleen niet logisch. Vandaar mijn kijk eropquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 van de belangrijkste redenen voor het toevoegen van de sprintrace is toch juist om ook vrijdag een sessie te hebben die ergens om gaat om extra kijkers te trekken? Dat heb je bij jouw indeling niet meer
Maar VT2 is in het huidige format nutteloos inderdaad
Sustainability en F1 in 1 zin is lachwekkend maar goed.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Is het met de toekomstige 2026 regs gedaan met de enorme slagschepen die de laatste jaren ontstaan zijn?
De lengte is vooral aerodynamisch, de breedte side impact structures, het gewicht halo, batterij e.d.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben die lange auto's te maken met performance , coureurs ruimte of crash reglementen?
De langere neus is ook onderdeel van de veiligheidsmaatregelen en ook aan de achterkant is de auto langer door veiligheidsmaatregelen vziw.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De lengte is vooral aerodynamisch, de breedte side impact structures, het gewicht halo, batterij e.d.
En Prost ook nog aan Lauda.quote:
En Haas staat 8e in de constructors, boven Aston Martin op 9 die met Mercedes motoren rijden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk feitje trouwens, voor het eerst sinds 2019 is er geen contructor in de stand met 0 punten. Dus de nieuwe regs lijken hun vruchten af te werpen.
quote:Voordat je reageert
F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 Bahrain Grand Prix 2022 #1
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je bent te laat. Het is al weggehaald boven het reactie-vak
Ik ga solliciteren!quote:
Oh, kan ik wel een weekendje van ze overnemenquote:
Haha. Goed idee, ik denk dat jij de broodnodige balans kunt bieden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh ze zijn nog groter toch. Zelfde breedte maar iets langere neus meen ik.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sustainability en F1 in 1 zin is lachwekkend maar goed.
De 2022 auto's zijn al wel een stuk kleiner dan de 2021 auto's
Vergeet vooral niet grotere benzinetank sinds bijtanken verboden werd in 2010.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De lengte is vooral aerodynamisch, de breedte side impact structures, het gewicht halo, batterij e.d.
Met Russel als teamgenoot, gaat dat niet meer gebeuren.quote:
Na 4 races is een conclusie trekken is lastig.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Met Russel als teamgenoot, gaat dat niet meer gebeuren.
Er zijn ook wel seizoenen geweest waarin bottas de betere start had, kregen we weer Bottas x.0.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na 4 races is een conclusie trekken is lastig.
Het verschil is dat Bottas nooit de beoogd opvolger van Hamilton is geweest en Russel dat wel is. Hij is de kroonprins en die gaan ze echt niet kunstmatig achter Hamilton laten eindigen.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn ook wel seizoenen geweest waarin bottas de betere start had, kregen we weer Bottas x.0.
Ik vond ook niet dat Bottas kunstmatig achter Hamilton is geëindigd hoor. Die liet het uiteindelijk toch zelf te vaak afweten of Hamilton herpakte zich. Als ie eenmaal weer naar de tweede plek was verwezen was hij dan wel gelijk weer tweede coureur in de praktijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil is dat Bottas nooit de beoogd opvolger van Hamilton is geweest en Russel dat wel is. Hij is de kroonprins en die gaan ze echt niet kunstmatig achter Hamilton laten eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |