Huh wat zijn dat voor rare ballonbandenquote:
Of die $320k Richard Mille alleen gebruiken voor PR events en in privé tijd een lower end klokje dragen als je dan toch die verplichting vanuit de sponsor hebt. Triest dat het nodig is, maar het lijkt het me toch niet waard dat je als coureur een keer een pistool tegen je hoofd krijgt daarvoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:23 schreef shiz het volgende:
Lando toch ook.
Ook bizarre sommen voor die hypewatches.
Beter Seiko als sponsor nemen.
Monaco was ook Verstappen achilleshiel totdat hij vorig jaar won.quote:Op woensdag 20 april 2022 06:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
We zijn pas drie GP's op weg, in een héél lang seizoen.
1 of 2 races uitvallen (Monaco is bijv. tot nu toe altijd LEC's achilleshiel geweest) en dan ligt alles weer open.
Je praat nu alsof we al over de helft van het seizoen zijn, nofi
Oke, daar gaan we:quote:Op woensdag 20 april 2022 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Monaco was ook Verstappen achilleshiel totdat hij vorig jaar won.
Dat zijn race uitslagen. In vt's en kwalificatie crashte Verstappen ook wel eens. Je vergeet het jaar 2015 en 2016quote:Op woensdag 20 april 2022 09:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Oke, daar gaan we:
in 2017 werd VER 5e in Monaco (LEC nog niet in F1)
in 2018 werd VER 9e in Monaco (LEC een dnf)
in 2019 werd VER 4e in Monaco (LEC een dnf)
In 2020 geen GP in Monaco
In 2021 werd VER 1e in Monaco (LEC een dns)
You tell me?![]()
Bron: https://nl.motorsport.com/f1/results/2021/gp-van-monaco-483495/ (zoek op jaar en circuit)
Klopt, maar het gaat uiteindelijk om de uitslag van de race en de punten die behaald zijnquote:Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn race uitslagen. In vt's en kwalificatie crashte Verstappen ook wel eens. Je vergeet het jaar 2015 en 2016
Dat is natuurlijk onzin, RB zal echt niet blij zijn met Max zijn schadepost op Monaco door de jaren heen. Daarnaast het erbuiten houden van 2015/2016 zegt wel genoeg over hoe slecht je punt is.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:02 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat uiteindelijk om de uitslag van de race en de punten die behaald zijn
(waar hij sinds 2017 altijd punten scoorde).
Ik wilde eigenlijk 2017 ook niet meenemen, omdat LEC toen nog niet in F1 reed, maar voor de beeldschetsing maar wel even gedaan.
In die jaren had Max ook een langzamere auto en dan moet je meer forceren wil je wat bereiken. Monaco is gewoon een kutcircuit waar je met een kapotte versnellingsbak kan winnen omdat je niet in kan halen. 1+1 = boem dusquote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, RB zal echt niet blij zijn met Max zijn schadepost op Monaco door de jaren heen. Daarnaast het erbuiten houden van 2015/2016 zegt wel genoeg over hoe slecht je punt is.
Monaco is gewoon niet Max zijn circuit (en ook niet van Leclerc).
Dus omdat Max RB geld kost gaat Leclerc hier geen punten verliezen aan Max? Want dat is de vergelijking die je nu maakt.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, RB zal echt niet blij zijn met Max zijn schadepost op Monaco door de jaren heen. Daarnaast het erbuiten houden van 2015/2016 zegt wel genoeg over hoe slecht je punt is.
Ik denk dat overall gezien RBR héél blij mag zijn met Max anders waren ze al 5 jaar middenmootquote:Op woensdag 20 april 2022 10:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dus omdat Max RB geld kost gaat Leclerc hier geen punten verliezen aan Max? Want dat is de vergelijking die je nu maakt.
Alle keren dat Leclerc op Monaco in een F1 wagen aan de start stond is hij niet gefinished.
Monaco is gewoon niet geschikt voor vrachtwagens, heb er ook geen enkele moeite als die geschrapt wordt, de zaterdag is wel de moeite waardquote:Op woensdag 20 april 2022 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is helemaal niet de vergelijking die ik maak, ik zeg enkel dat Max vrij vaak zijn auto in de muur zet in Monaco als je naar alle sessies en alle jaren kijkt.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dus omdat Max RB geld kost gaat Leclerc hier geen punten verliezen aan Max? Want dat is de vergelijking die je nu maakt.
Alle keren dat Leclerc op Monaco in een F1 wagen aan de start stond is hij niet gefinished.
Daar zit natuurlijk wel een nuance achter. Als je achteraan moet starten, omdat je niet hebt kunnen qualificeren (2018), dan vind ik dat 'verslagen door zijn teamgenoot' niet helemaal de lading dekt. Als je teamgenoot echter een andere pitstopstrategie kiest (2017), vind ik het weer wel van toepassing.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daarnaast is Max van de 6x dat die hier is gestart 4x verslagen door zijn teamgenoot
Dat had die wel compleet aan zichzelf te danken natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk wel een nuance achter. Als je achteraan moet starten, omdat je niet hebt kunnen qualificeren (2018),
Dat had 'die'? Welke taal is dat? Het is geen Nederlands.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat had die wel compleet aan zichzelf te danken natuurlijk.
Ik reageerde puur op de post boven mijquote:Op woensdag 20 april 2022 11:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik denk dat overall gezien RBR héél blij mag zijn met Max anders waren ze al 5 jaar middenmoot
Maar volgens mij was dat niet de vergelijking die werd gemaakt, trouwens (?)
Ik zat inhoudelijk correct dus? Fijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat had 'die'? Welke taal is dat? Het is geen Nederlands.
Ik heb de inhoud niet gelezen, want werd verblind door 'Dat had DIE'.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zat inhoudelijk correct dus?
De stelling was dat Monaco de achilleshiel van Leclerc was want nog niet 1 keer gefinished. Dan kom jij aan met dat het ook Max zijn achilleshiel was, waarop het antwoord komt dat Max wel degelijk in de punten is gefinished, en zelfs gewonnen heeft. Daarop was jouw reactie dat RB niet blij met Max zijn schadepost zou zijn, maar dat heeft helemaal niets te maken met al dan niet achilleshiel zijn voor de WK stand (waar het overduidelijk over ging).quote:Op woensdag 20 april 2022 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de vergelijking die ik maak, ik zeg enkel dat Max vrij vaak zijn auto in de muur zet in Monaco als je naar alle sessies en alle jaren kijkt.
Daarnaast is Max van de 6x dat die hier is gestart 4x verslagen door zijn teamgenoot, nu heb ik niet alle statistieken paraat, maar ik kan toch vrij zeker stellen dat dat 1 van zijn slechtste h2h is bekeken per circuit.
Kan, maar ik heb er geen hoop opquote:Op woensdag 20 april 2022 14:01 schreef TagForce het volgende:
[..]
De stelling was dat Monaco de achilleshiel van Leclerc was want nog niet 1 keer gefinished. Dan kom jij aan met dat het ook Max zijn achilleshiel was, waarop het antwoord komt dat Max wel degelijk in de punten is gefinished, en zelfs gewonnen heeft. Daarop was jouw reactie dat RB niet blij met Max zijn schadepost zou zijn, maar dat heeft helemaal niets te maken met al dan niet achilleshiel zijn voor de WK stand (waar het overduidelijk over ging).
Maar goed, ga vooral door met het stromannen. Punt is dat in de afgelopen jaren Max op Monaco constant de betere resultaten levert, en Charles om eerste te finishen eerst moet finishen.
wie weet gaat Alonso wel verrassen die rijdt niet voor het kampioenschap, Charles wel en misschien zit Max er dan ook weer wat dichterbijquote:Op woensdag 20 april 2022 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb er geen hoop op
Zeker met een snelle auto is het voor leclerc ook minder nodig om op de limiet te rijden
Met het rijdgedrag van beide autos in gedachten, heb ik zelfs eerder vrees voor een crash van max
Seikoquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:23 schreef shiz het volgende:
Lando toch ook.
Ook bizarre sommen voor die hypewatches.
Beter Seiko als sponsor nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |