Mening? Masi deed het beste wat hij kon. Dat wolff dat anders zag, shit happensquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou... Als de mening van de racedirector geen invloed zou hebben, was Verstappen nu geen kampioen.
Het 'beste' is een nogal subjectief begrip. De uitkomst was nu natuurlijk super, maar het kwartje had net zo goed de andere kant op kunnen vallen. Dat was echter het punt niet. Het geeft aan dat de mening van de racedirector er wel degelijk toe doet. Het is niet altijd zo dat de regels simpelweg de regels zijn. Regels kennen interpretaties en regels kunnen wel of niet actief gehandhaafd worden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mening? Masi deed het beste wat hij kon. Dat wolff dat anders zag, shit happens
Zeker. Je wilt niet weten hoe het met Grosjean was afgelopen als-ie een oorbel in had gehad. De gevolgen waren niet te overzien geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:14 schreef Starflyer het volgende:
Deze Race Director is wat stricter met de regels, zeker waar het veiligheidseisen betreft, dus ik kan daar alleen maar respect voor hebben. Hij doet wat anderen nagelaten hebben en gezien de crash van Grosjean terecht imho.
En als het een ring was geweest gegeven de schade aan zijn handen? Doe nou niet zo kinderachtig, de regel is duidelijk en de regel wordt niet nageleefd door sommigen en in plaats van dat zijn manager, zoals dat in elke andere werkomgeving zou gebeuren, hem daarop wijst valt de manager de RD aan omdat....ja, waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeker. Je wilt niet weten hoe het met Grosjean was afgelopen als-ie een oorbel in had gehad. De gevolgen waren niet te overzien geweest.
Hou toch eens op met er zo'n opgeklopt verhaal van te maken. Niemand valt iemand aan. Er is een journalist geweest die aan Wolff gevraagd heeft wat-ie ervan vond. En Wolff heeft gezegd dat er volgens hem belangrijker onderwerpen zijn waarmee de racedirector zich bezig zou moeten houden. Dat is alles.quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En als het een ring was geweest gegeven de schade aan zijn handen? Doe nou niet zo kinderachtig, de regel is duidelijk en de regel wordt niet nageleefd door sommigen en in plaats van dat zijn manager, zoals dat in elke andere werkomgeving zou gebeuren, hem daarop wijst valt de manager de RD aan omdat....ja, waarom eigenlijk?
Dezelfde manager wiens gehuil nog in onze oren naklinkt omdat de regels niet nageleefd werden door de RD volgens hem in Abu Dhabi. Het maakt naar mijn mening niet uit welke regel het dan om gaat, als je naleving van de RD eist dan moet je ook accepteren dat hij dat doet.
Misschien juist omdat die ene regel niet werd gehandhaafd?quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:00 schreef Sodemieters het volgende:
Zoals ik al zei; er zijn honderden regels. Wat is de noodzaak om nu net deze ene opeens eruit te pikken?
Goh, nou, het is weer verheffend. "Mensen zoals jij".quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hou toch eens op met er zo'n opgeklopt verhaal van te maken. Niemand valt iemand aan. Er is een journalist geweest die aan Wolff gevraagd heeft wat-ie ervan vond. En Wolff heeft gezegd dat er volgens hem belangrijker onderwerpen zijn waarmee de racedirector zich bezig zou moeten houden. Dat is alles.
Maar Wolff is een lul, dus elke uitspraak van hem kloppen we op tot een schandaal. Of zo. En dan gaan we van 'er zijn belangrijker onderwerpen' naar 'Wolff haalt keihard uit'.Mensen zoals jij slikken die verhaaltjes vervolgens blijkbaar klakkeloos. Weer een bevestiging dat Wolff een lul is. En mensen vinden het heerlijk om in hun gelijk bevestigd te worden.
Wolff is dan ook wel een lulletje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hou toch eens op met er zo'n opgeklopt verhaal van te maken. Niemand valt iemand aan. Er is een journalist geweest die aan Wolff gevraagd heeft wat-ie ervan vond. En Wolff heeft gezegd dat er volgens hem belangrijker onderwerpen zijn waarmee de racedirector zich bezig zou moeten houden. Dat is alles.
Maar Wolff is een lul, dus elke uitspraak van hem kloppen we op tot een schandaal. Of zo. En dan gaan we van 'er zijn belangrijker onderwerpen' naar 'Wolff haalt keihard uit'.Mensen zoals jij slikken die verhaaltjes vervolgens blijkbaar klakkeloos. Weer een bevestiging dat Wolff een lul is. En mensen vinden het heerlijk om in hun gelijk bevestigd te worden.
Eens. Je kiest er zelf voor om sieraden te nemen. Dan ook niet miepen als ze uit moeten tijdens het beoefenen van de sport.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:20 schreef Starflyer het volgende:
De Race Director moet zorgen dat ALLE regels nageleefd worden, hoe futiel ook. Als je het niet eens bent met de regel, moet je dat aankaarten, maar totdat de regel van tafel is, heb je je er aan te houden. Dus ook Hamilton.
Welke coureur ging er janken dan?quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dat er dan 1 coureur gaat janken (je verwacht het niet)....
Oh, dat heb ik dan niet gezien. Interessant. Heb je een linkje?quote:
Hij beweert dat zijn piercings e.d. vergroeid zijn en dat ze er daarom niet uit kunnen. Onzin, want dan kan het altijd nog operatief gedaan worden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan niet gezien. Interessant. Heb je een linkje?
Ik heb 'm eigenlijk alleen zien zeggen dat het iets persoonlijks is en dat-ie ze niet uit wil en kan doen.
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij beweert dat zijn piercings e.d. vergroeid zijn en dat ze er daarom niet uit kunnen. Onzin, want dan kan het altijd nog operatief gedaan worden.
Tussen de vorige 2 races zaten ook 1000 posts over hamilton/wolff/mercedes.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het wordt zo langzamerhand tijd om weer te gaan racen merk ik
Je kan natuurlijk het goede voorbeeld geven door niet elke keer het herhaaldelijke, denigrerende en trollende verkleinwoord 'Maxje' te gebruiken.quote:Op zondag 17 april 2022 10:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Elkaar de hele tijd gelijk geven over hoe goed en hoe onschuldig Maxje is gaat op den duur ook vervelen.
Ben je ook zo op je teentjes getrapt als iemand Lulu zegt?quote:Op zondag 17 april 2022 10:54 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk het goede voorbeeld geven door niet elke keer het herhaaldelijke, denigrerende en trollende verkleinwoord 'Maxje' te gebruiken.
Als JIJ hier nou eens mee begint, door gewoon normaal mee te doen in topics als deze, in plaats van dit indirecte sneaky trollerige gedrag te vertonen. Win-win...
Als je Maxje of Lulu nodig hebt om je argument kracht bij te zetten was je argument sowieso al niet veel waard.quote:Op zondag 17 april 2022 13:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ben je ook zo op je teentjes getrapt als iemand Lulu zegt?
Ik moet steeds denken aan het nummer 'Vicar in a Tutu' van The Smiths als iemand Lulu zegt.quote:Op zondag 17 april 2022 13:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ben je ook zo op je teentjes getrapt als iemand Lulu zegt?
Zolang je maar niet aan 'Vicar in a Lulu' gaat denken...quote:Op zondag 17 april 2022 16:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan het nummer 'Vicar in a Tutu' van The Smiths als iemand Lulu zegt.
sprintraces en Red Bull zijn sowieso niet zo'n goeie combinatie en niet dat ik het Ferrari of Leclerc misgun maar hoop toch wel op wat kampioenschapsspanningquote:
dat wordt wel grappig, staan de auto's niet automatisch hoger op regenbanden, tenminste voor heen was dat zoquote:Op maandag 18 april 2022 12:57 schreef Marcoss het volgende:
De weersvoorspellingen voor komend weekend
(al gebeurt dat wel vaker in de week voor een F1-race waarna er uiteindelijk amper een druppel valt)
quote:Op maandag 18 april 2022 12:16 schreef Ferry_76 het volgende:
Aston Martin en James Bond...:
[ afbeelding ]
Zo stond ik er twee dagen terug ook bij. Op Awakenings.quote:
Vorig jaar werd de hoofdrace nooit gewonnen door de coureur die de sprintrace won, dus laat Leclerc de sprintrace maar winnenquote:
Met alleen maar 2e plekken redt hij het niet hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu de punten zo ver uit elkaar liggen is de sprintrace best wel irrelevant voor het WK.
Leclerc zal uiteraard het liefste van kop tot staart vooruit rijden. Maar als dat niet lukt de boel heel houden en zondag weer een 1e of 2e plek scoren. Hij kan het zich nu al veroorloven om tactisch te racen.
We zijn pas drie GP's op weg, in een héél lang seizoen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu de punten zo ver uit elkaar liggen is de sprintrace best wel irrelevant voor het WK.
Leclerc zal uiteraard het liefste van kop tot staart vooruit rijden. Maar als dat niet lukt de boel heel houden en zondag weer een 1e of 2e plek scoren. Hij kan het zich nu al veroorloven om tactisch te racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |