Zolang je maar niet aan 'Vicar in a Lulu' gaat denken...quote:Op zondag 17 april 2022 16:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan het nummer 'Vicar in a Tutu' van The Smiths als iemand Lulu zegt.
sprintraces en Red Bull zijn sowieso niet zo'n goeie combinatie en niet dat ik het Ferrari of Leclerc misgun maar hoop toch wel op wat kampioenschapsspanningquote:
dat wordt wel grappig, staan de auto's niet automatisch hoger op regenbanden, tenminste voor heen was dat zoquote:Op maandag 18 april 2022 12:57 schreef Marcoss het volgende:
De weersvoorspellingen voor komend weekend
(al gebeurt dat wel vaker in de week voor een F1-race waarna er uiteindelijk amper een druppel valt)
quote:Op maandag 18 april 2022 12:16 schreef Ferry_76 het volgende:
Aston Martin en James Bond...:
[ afbeelding ]
Zo stond ik er twee dagen terug ook bij. Op Awakenings.quote:
Vorig jaar werd de hoofdrace nooit gewonnen door de coureur die de sprintrace won, dus laat Leclerc de sprintrace maar winnenquote:
Met alleen maar 2e plekken redt hij het niet hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu de punten zo ver uit elkaar liggen is de sprintrace best wel irrelevant voor het WK.
Leclerc zal uiteraard het liefste van kop tot staart vooruit rijden. Maar als dat niet lukt de boel heel houden en zondag weer een 1e of 2e plek scoren. Hij kan het zich nu al veroorloven om tactisch te racen.
We zijn pas drie GP's op weg, in een héél lang seizoen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu de punten zo ver uit elkaar liggen is de sprintrace best wel irrelevant voor het WK.
Leclerc zal uiteraard het liefste van kop tot staart vooruit rijden. Maar als dat niet lukt de boel heel houden en zondag weer een 1e of 2e plek scoren. Hij kan het zich nu al veroorloven om tactisch te racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |