Ziet er goed uit. Beetje Vietnam vibes.quote:
Lewis gaat door tot 8. Dus hopelijk pakt hij die in 23, dan kan Gasly misschien meteen doorschuiven.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch even over de coureurs wissel.
Lewis stopt en Gasly naar Mercedes?
Of einde contract Ricciardo
quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis gaat door tot 8. Dus hopelijk pakt hij die in 23, dan kan Gasly misschien meteen doorschuiven.
Lewis pakt zijn achtste niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis gaat door tot 8. Dus hopelijk pakt hij die in 23, dan kan Gasly misschien meteen doorschuiven.
Vlak nooit Lewis Hamilton uit. Zou ik hierop willen zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lewis pakt zijn achtste niet meer.
Jawel, het is gedaan. En dat weet hij zelf ook dondersgoed.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vlak nooit Lewis Hamilton uit. Zou ik hierop willen zeggen.
Dat wil je alleen maarquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jawel, het is gedaan. En dat weet hij zelf ook dondersgoed.
Dat laatste is ook helemaal niet relevant. Hoe langer hij faalt, hoe mooier het is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wil je alleen maar![]()
Lewis gaat dit niet opgeven.
Dat eerste ook niet. En dat laat je met deze post weer lelijk zien helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste is ook helemaal niet relevant. Hoe langer hij faalt, hoe mooier het is.
Er hangt meer aan 'de grootste' zijn dan alleen prestaties op de baan. En exact dat is wat Hamilton nooit zal vatten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat eerste ook niet. En dat laat je met deze post weer lelijk zien helaas.
Jammer dat je zo praat over een van de grootsten in onze sport.
Oh en ook op de baan, welke ‘echte grote’ geeft er nou een WK weg aan z’n teammaat in dezelfde auto?quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er hangt meer aan 'de grootste' zijn dan alleen prestaties op de baan. En exact dat is wat Hamilton nooit zal vatten.
Prost en Senna.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh en ook op de baan, welke ‘echte grote’ geeft er nou een WK weg aan z’n teammaat in dezelfde auto?
hebben die lange auto's te maken met performance , coureurs ruimte of crash reglementen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Is het met de toekomstige 2026 regs gedaan met de enorme slagschepen die de laatste jaren ontstaan zijn?
Sprintraces zijn an sich leuk, maar ze moeten het anders indelen (wat ik elders ook al voorstelde):quote:
1 van de belangrijkste redenen voor het toevoegen van de sprintrace is toch juist om ook vrijdag een sessie te hebben die ergens om gaat om extra kijkers te trekken? Dat heb je bij jouw indeling niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sprintraces zijn an sich leuk, maar ze moeten het anders indelen (wat ik elders ook al voorstelde):
Vrijdag: Vrije training 1 en 2.
Zaterdag: Kwalificatie en sprintrace.
Zondag: Race.
Naar mijn mening zou dit beter passen, omdat teams dan vrijdag kunnen focussen op testen en setup, en dan op zaterdag dat in de praktijk kunnen brengen. Persoonlijk vind ik het raar dat VT2 altijd na de kwalificatie is, maar voor de sprintrace.
Mensen kijken toch wel, en als het idd zo is dan snap ik waarom ze dat format ze gekozen hebben. Het is alleen niet logisch. Vandaar mijn kijk eropquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 van de belangrijkste redenen voor het toevoegen van de sprintrace is toch juist om ook vrijdag een sessie te hebben die ergens om gaat om extra kijkers te trekken? Dat heb je bij jouw indeling niet meer
Maar VT2 is in het huidige format nutteloos inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |