POLLquote:Bekerfinales afgelopen 5 jaar:
• 2021 Ajax - Vitesse 2-1
• 2020 Utrecht - Feyenoord, vanwege corona geen winnaar.
• 2019 Ajax - Willem II 4-0
• 2018 Feyenoord - AZ 3-0
• 2017 Vitesse - AZ 2-0
De Kuip.quote:
Het spektakel is uiteraard te volgen via ESPN. Om 16:00 uur kun je er al terecht voor een voorbeschouwing van maar liefst twee uur. Wie wint de felbegeerde dennenappel en mag zich een jaar lang bekerkampioen noemen?quote:
Twee uur voorbeschouwenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het spektakel is uiteraard te volgen via ESPN. Om 16:00 uur kun je er al terecht voor een voorbeschouwing van maar liefst twee uur. Wie wint de felbegeerde dennenappel en mag zich een jaar lang bekerkampioen noemen?
Kunnen we mooi naar Parijs Roubaix kijkenquote:
Die kent niemand.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Robbie van de Graaf en Niek Roozen
Hij was gister al niet op de training.quote:Op zondag 17 april 2022 10:40 schreef Caland het volgende:
Volgens Hansie Hansie en ESPN heeft Onana zich ‘geblesseerd’ afgemeld (lol)
Nouja, hem op de bank zetten was toch al geen optie gok ik.quote:Op zondag 17 april 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was gister al niet op de training.
Ik ben bang dat hij ze er zelf in zou schieten als hij in moest vallen ja.quote:Op zondag 17 april 2022 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, hem op de bank zetten was toch al geen optie gok ik.
Ja want Ajax heeft zoveel opties op rechts na het wegvallen van Antony. Maar dit soort reacties geeft al aan dat het in ieder geval werkt. (lol)quote:Op zondag 17 april 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
Ihattaren bij de wedstrijdselectiewat een ontzettend kinderachtig speldenprikje richting PSV.
k-ansloos.
Loopt vast meer rond bij Jong-Ajax die wel meer dan 2 wedstrijden in de benen hebben.quote:Op zondag 17 april 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want Ajax heeft zoveel opties op rechts na het wegvallen van Antony. Maar dit soort reacties geeft al aan dat het in ieder geval werkt. (lol)
Wie dan?quote:Op zondag 17 april 2022 11:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Loopt vast meer rond bij Jong-Ajax die wel meer dan 2 wedstrijden in de benen hebben.
Maar dit soort reacties geeft al aan dat dit in ieder geval het doel is. (lol)
Moet ik gaan reageren met namen, zodat jij de namen weer kunt gaan ontkrachten. Nee joh denk lekker zelf na.quote:Op zondag 17 april 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie dan?
Ja ik bepaal de selectie inderdaad.
quote:Op zondag 17 april 2022 11:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet ik gaan reageren met namen, zodat jij de namen weer kunt gaan ontkrachten. Nee joh denk lekker zelf na.
Ze hebben bij Jong-Ajax al een heel jaar een probleem op het middenveld blijkbaar. Gelukkig was Mo dan fit voor de laatste 3 wedstrijden.quote:Op zondag 17 april 2022 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Dat dacht ik al. je hebt geen enkel idee wat de selectie is en roept maar wat.
Maar nee, Sontje Hansen is geen optie.
Daar hebben ze juist onwijs veel (goede) opties met Unuvar, Taylor, Fitz-Jim etc. Je roept maar wat.quote:Op zondag 17 april 2022 11:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze hebben bij Jong-Ajax al een heel jaar een probleem op het middenveld blijkbaar. Gelukkig was Mo dan fit voor de laatste 3 wedstrijden.
Nou dan. Je roept maar watquote:Op zondag 17 april 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben ze juist onwijs veel (goede) opties met Unuvar, Taylor, Fitz-Jim etc. Je roept maar wat.
Bedankt voor je duidelijke argumenten RamboDirk.quote:Op zondag 17 april 2022 12:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou dan. Je roept maar wat
Lekker dit
Graag gedaan, fijne finalequote:Op zondag 17 april 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor je duidelijke argumenten RamboDirk.
Het is naar Ihattaren toe wel een goed signaal, dat hij misschien de kans krijgt om tegen PSV te laten zien dat hij echt wel wat kan. Voor hij (mede door de aanpak van Roger Schmidt) uit het gareel is gaan lopen, was hij wel een enorm groot talent met veel kwaliteiten.quote:Op zondag 17 april 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
Ihattaren bij de wedstrijdselectiewat een ontzettend kinderachtig speldenprikje richting PSV.
k-ansloos.
Als het betekent dat we weer vier keer op rij kampioen worden teken ik er voor!quote:Op donderdag 14 april 2022 14:51 schreef TLC het volgende:
Uitschakeling CL, ten Hag die weggaat, de manier waarop Ajax makkelijk tegengoals krijgt.. ik krijg de indruk dat de fut er een beetje uit is bij Ajax
PSV gaat dit winnen binnen 90 minuten
Frank de Boer incoming.
Lang spandoekje dan.quote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
Ik ben vooral teleurgesteld als Ajax vandaag niet met een gigantisch spandoek komt met daarop de Schmidt-uitspraak.
Ik vind Stekelenburg een lul dus zou inderdaad mooi zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 13:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga wel hardop lachen als Stekelenburg vandaag een blundertje heeft.
Waarom is het een lul?quote:Op zondag 17 april 2022 13:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Stekelenburg een lul dus zou inderdaad mooi zijn.
311.quote:Op zondag 17 april 2022 12:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoeveel stoeltjes zullen er sneuvelen vandaag?
Raspatat?quote:Op zondag 17 april 2022 17:07 schreef Nober het volgende:
Tijd voor de voorbereiding.
@:kingroland
[ afbeelding ]
keesjansma.gif @Cocoquote:Op zondag 17 april 2022 17:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Bah. Ik hoop dat de wedstrijd leuker is.quote:Op zondag 17 april 2022 17:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je maar met 11 man mag spelen denk ikquote:Op zondag 17 april 2022 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Brobbey is vanavond de spits bij Ajax en Haller begint naast Ihatteren op de bank.
Waarom
Zodat de wedstrijd niet na 10 minuten gespeeld is.quote:Op zondag 17 april 2022 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Brobbey is vanavond de spits bij Ajax en Haller begint naast Ihatteren op de bank.
Waarom
Geen uitjes, faal.quote:Op zondag 17 april 2022 17:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker paasdiner met de familie.quote:Op zondag 17 april 2022 17:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Geven ze dat als reden jaquote:Op zondag 17 april 2022 17:36 schreef Sked het volgende:
Hey Erik, geloof je dat Onana geblesseerd is?
geloof er geen reet van.quote:Op zondag 17 april 2022 17:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, zelfs de medische staf zei het dus het moet wel waar zijn.
Dit kan @onlogisch niet geweest zijn.quote:
Super Faainoord, you make us happyquote:Op zondag 17 april 2022 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat het hand in hand niet per ongeluk inestart wordt.
Zou toch leuke beelden opleveren.
It adds more flavour you donkey. Now it's fucking blend.quote:
Los-Vast Kuipspektakel.quote:
Ik had mij er ook meer van voorgesteld ja.quote:Op zondag 17 april 2022 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel in het stadion
Niet in dit topic.
Dat zijn eigenlijk wel de leukste finales ja.quote:Op zondag 17 april 2022 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgend jaar maar weer gewoon Heerenveen - Utrecht in de finale.
Dit is niks.
Toch beter dan minimaal 16 andere keepers in de eredivisie.quote:Op zondag 17 april 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je een keeper in het doel hebben die in het bejaarden tehuis thuishoort
Hoe kan je niet weten dat bejaardentehuis één woord is?quote:Op zondag 17 april 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Goeie takes tot nu toequote:Op zondag 17 april 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat is Harvard, dat snappen wij niet.quote:Op zondag 17 april 2022 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe kan je niet weten dat bejaardentehuis één woord is?
Ervaring is alles, ervaring is levenquote:Op zondag 17 april 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Jij bent hier ook gewoon welkom.quote:Op zondag 17 april 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Had Feyenoord maar een oudere ervaren doelman als reserve.quote:Op zondag 17 april 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2022 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Marciano had deze klemvast gehad.
Wie?quote:Op zondag 17 april 2022 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Marciano had deze klemvast gehad.
Gedurfdquote:Op zondag 17 april 2022 18:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Deze pot eindigt niet met 22 man.
Topshow!quote:Op zondag 17 april 2022 18:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
4 direct rode kaarten genot.quote:Op zondag 17 april 2022 18:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja tering ventje.quote:Op zondag 17 april 2022 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Martinez is een smerig mannetje.
Die gaat nog wel rood krijgen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tactiek van PSV: we gaan doen alsof elke scheet van Martinez heel erg is en hem een kaart aansmeren.
Slim, Martinez is er dom genoeg voor.quote:Op zondag 17 april 2022 18:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tactiek van PSV: we gaan doen alsof elke scheet van Martinez heel erg is en hem een kaart aansmeren.
@ChevyCaprice ofziets. Die is altijd woest. Erg vermakelijk.quote:Op zondag 17 april 2022 18:18 schreef Oriente het volgende:
Wat een woede. Het lijkt Haxball wel.
@:Coco @:GGMM @:scrummie
Wat een waardeloze act, teringmongool dat het isquote:Op zondag 17 april 2022 18:20 schreef Caland het volgende:
En dan nu nog geblesseerd op de grond liggen
Zelfs in dit topic vinden mensen het een penalty, zo verziekt zijn die inmiddels van deze wekelijkse circusactquote:Op zondag 17 april 2022 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan werden sommigen ziedend om Getafe..
Kloptquote:Op zondag 17 april 2022 18:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Geel voor een schwalbe zou dat moeten zijn.
Ja, dit.quote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is een schwalbe, maar Veerman neemt daar wel risico
Het is een vermoeiend elftal geworden om naar te kijkenquote:Op zondag 17 april 2022 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in dit topic vinden mensen het een penalty, zo verziekt zijn die inmiddels van deze wekelijkse circusact
pingel op je ogenquote:
Door een Ajax bril is iedereen tegen hen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan werden sommigen ziedend om Getafe..
Klopt. Dom verdedigdquote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is een schwalbe, maar Veerman neemt daar wel risico
Doet me denken aan een syndroom die ze onder de rivieren ook hebben.quote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Door een Ajax bril is iedereen tegen hen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is een vermoeiend elftal geworden om naar te kijken
Maar dat kan PSV helemaal niet.quote:
Mad.quote:
Bets achteraf callenquote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Oriente het volgende:
Haha letterlijk 2 min geleden over 0.5 goals 1st half gezet
Racistquote:
En voormalig PSV-assistent Ten Hag.quote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Nober het volgende:
Vreemd dat voormalig PSV'er Reiziger juicht.
Vreemd dat voormalig Ajacied Ooijer niet juicht.quote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Nober het volgende:
Vreemd dat voormalig PSV'er Reiziger juicht.
En voormalig Feyenoorder Bergossoquote:Op zondag 17 april 2022 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En voormalig PSV-assistent Ten Hag.
Hier praten wij ABN.quote:Op zondag 17 april 2022 18:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En voormalig Feyenoorder Bergosso
Maar gelukkig kan Ajax geen voorsprong vasthouden.quote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat kan PSV helemaal niet.
Dat was enkel met Onana op goal.quote:Op zondag 17 april 2022 18:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar gelukkig kan Ajax geen voorsprong vasthouden.
PSV gaat dit nog omdraaien.quote:
Rondjequote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Oriente het volgende:
Haha letterlijk 2 min geleden over 0.5 goals 1st half gezet
Jup, uitwedstrijd naar Frieslandquote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef Drekkoning het volgende:
Is PSV krachten aan het sparen voor Europa
Volgende week belangrijke pot tegen Cambuurquote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef Drekkoning het volgende:
Is PSV krachten aan het sparen voor Europa
Jij houdt van overzware voetballers met matige werkethiek?quote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Straks in de 2e helft als de Leicester-vermoeidheid toeslaat Mo inbrengen. Nu al zin in
quote:Op zondag 17 april 2022 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al zal dat laatste tegen Schmidt zowaar wel meevallen.
Ik hoop dat hij de winnende maakt.quote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Straks in de 2e helft als de Leicester-vermoeidheid toeslaat Mo inbrengen. Nu al zin in
Ik denk dat dat alleen kan als Ajax een voorsprong wegblundert, want Hag gaat hem alleen inzetten met een goede stand.quote:
Ik weet vooral niet of je over fitheid van een ander moet hebben PSV zijndequote:Op zondag 17 april 2022 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt van overzware voetballers met matige werkethiek?
Al zal dat laatste tegen Schmidt zowaar wel meevallen.
En dan provoceren naar Schmidtquote:
Dat onzinnige rouleren maakt je spelers niet fitter.quote:Op zondag 17 april 2022 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet vooral niet of je over fitheid van een ander moet hebben PSV zijnde
Wat onaardig.quote:Op zondag 17 april 2022 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat iemand van PSV vanavond Tadic nog het ziekenhuis in schopt.
nou nou nouquote:Op zondag 17 april 2022 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat iemand van PSV vanavond Tadic nog het ziekenhuis in schopt.
Wie ben jij danquote:Op zondag 17 april 2022 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
@:chevycaprice ofziets. Die is altijd woest. Erg vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |