pingel op je ogenquote:
Door een Ajax bril is iedereen tegen hen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan werden sommigen ziedend om Getafe..
Klopt. Dom verdedigdquote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is een schwalbe, maar Veerman neemt daar wel risico
Doet me denken aan een syndroom die ze onder de rivieren ook hebben.quote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Door een Ajax bril is iedereen tegen hen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 17 april 2022 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is een vermoeiend elftal geworden om naar te kijken
Maar dat kan PSV helemaal niet.quote:
Mad.quote:
Bets achteraf callenquote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Oriente het volgende:
Haha letterlijk 2 min geleden over 0.5 goals 1st half gezet
Racistquote:
En voormalig PSV-assistent Ten Hag.quote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Nober het volgende:
Vreemd dat voormalig PSV'er Reiziger juicht.
Vreemd dat voormalig Ajacied Ooijer niet juicht.quote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Nober het volgende:
Vreemd dat voormalig PSV'er Reiziger juicht.
En voormalig Feyenoorder Bergossoquote:Op zondag 17 april 2022 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En voormalig PSV-assistent Ten Hag.
Hier praten wij ABN.quote:Op zondag 17 april 2022 18:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En voormalig Feyenoorder Bergosso
Maar gelukkig kan Ajax geen voorsprong vasthouden.quote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat kan PSV helemaal niet.
Dat was enkel met Onana op goal.quote:Op zondag 17 april 2022 18:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar gelukkig kan Ajax geen voorsprong vasthouden.
PSV gaat dit nog omdraaien.quote:
Rondjequote:Op zondag 17 april 2022 18:24 schreef Oriente het volgende:
Haha letterlijk 2 min geleden over 0.5 goals 1st half gezet
Jup, uitwedstrijd naar Frieslandquote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef Drekkoning het volgende:
Is PSV krachten aan het sparen voor Europa
Volgende week belangrijke pot tegen Cambuurquote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef Drekkoning het volgende:
Is PSV krachten aan het sparen voor Europa
Jij houdt van overzware voetballers met matige werkethiek?quote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Straks in de 2e helft als de Leicester-vermoeidheid toeslaat Mo inbrengen. Nu al zin in
quote:Op zondag 17 april 2022 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al zal dat laatste tegen Schmidt zowaar wel meevallen.
Ik hoop dat hij de winnende maakt.quote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Straks in de 2e helft als de Leicester-vermoeidheid toeslaat Mo inbrengen. Nu al zin in
Ik denk dat dat alleen kan als Ajax een voorsprong wegblundert, want Hag gaat hem alleen inzetten met een goede stand.quote:
Ik weet vooral niet of je over fitheid van een ander moet hebben PSV zijndequote:Op zondag 17 april 2022 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt van overzware voetballers met matige werkethiek?
Al zal dat laatste tegen Schmidt zowaar wel meevallen.
En dan provoceren naar Schmidtquote:
Dat onzinnige rouleren maakt je spelers niet fitter.quote:Op zondag 17 april 2022 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet vooral niet of je over fitheid van een ander moet hebben PSV zijnde
Wat onaardig.quote:Op zondag 17 april 2022 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat iemand van PSV vanavond Tadic nog het ziekenhuis in schopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |