Het gaat ok neo Nazi's in Oekraïne, ik zeg die heb je in zo'n beetje elk land. Jij pikt nu een specifiek punt uit de docu die je post. Ik ga trouwens niet zoeken voor je naar gelijkwaardige shit in andere landen. Want dat hebben andere users al gedaan.quote:
Nee capricia eerlijk blijven, dit was de stelling:quote:Op zondag 10 april 2022 15:56 schreef capricia het volgende:
Dit was de stelling:
MatthijsDJ in NWS / Oorlog in Oekraïne #299 Waar we wachten op 9 mei.
En dat lijkt gewoon te kloppen.
Nav deze docu van de TIME:quote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Diezelfde docu kan je maken in elk (wit) land.
Nog voor 2014?quote:Op zondag 10 april 2022 15:56 schreef Za het volgende:
[..]
Dat klappen was al jaren voor de invasie door de Russen.
Nee, jij post hier een docu waarin nazi's in Oekraïne worden gefilmd die een evenement hosten. Iemand anders merkt op dat dat niet zo gek veel zegt en er in elk Europees land een docu gemaakt kan worden waarin nazi's worden belicht. Jij vraagt om bewijs, waarna hier diverse docu's worden gepost waarin talloze nazi's door de straten in respectievelijk Duitsland, Zweden, Rusland, Griekenland en Italië marcheren. En ineens voeg je daar weer een nieuw criterium aan toe en zou de bevolking hard moeten klappen voor diezelfde nazi's want anders zou het niet vergelijkbaar zijn, ofzo. Onzin.quote:
Ze hadden 1 zetel, na de laatste verkiezingen juist nul.quote:Op zondag 10 april 2022 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Niet weer dat gehuil over Oekraïnse neonazisDat clubje kreeg bij de laatste verkiezingen, wat was het, 1 zetel? Gerommel in de marge is het. En alleen een talking point voor Putain apologeten.
Drogredenatie maar dat heb je zelf ook wel door.quote:Op zondag 10 april 2022 14:33 schreef ExTec het volgende:
Fact of life dat legers nu eenmaal geen pacifisten aantrekken.
Ik vind het wel een verschil dat er een nazi groepering een officiële batiljon krijgt in het nationale leger.quote:Op zondag 10 april 2022 16:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Helemaal als je er telkens weer op wordt gewezen dat nazi's in ieder Europees land voorkomen en Oekraïne daarin geen uitzonderlijke positie of problemen heeft met eerdergenoemde groep.
Ik gok dat er inderdaad meer omhooggevallen narcisten en figuren die macht wel lekker vinden bij de politie rondlopen dan bij defensie.quote:Op zondag 10 april 2022 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Drogredenatie maar dat heb je zelf ook wel door.
Daarbij kent het leger dit itt zo'n beetje de hele civiele maatschappij een psychologische keuring en moet je VGB in orde zijn voordat je uberhaupt aan je AMO mag beginnen... Types als Constant Kusters cum suis maken derhalve geen schijn van kans.
Er is ook een nazi die zijn eigen private leger begon, en vervolgens ingehuurd werd door moedertje Rusland...quote:Op zondag 10 april 2022 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verschil dat er een nazi groepering een officiële batiljon krijgt in het nationale leger.
Wees eerlijk dat is wel een verschil bij andere Europese landen.
Ach, het is ook weer niet zo dat je een IQ-test moet doen voordat je bij defensie mag beginnen.quote:Op zondag 10 april 2022 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Drogredenatie maar dat heb je zelf ook wel door.
Daarbij kent het leger dit itt zo'n beetje de hele civiele maatschappij een psychologische keuring en moet je VGB in orde zijn voordat je uberhaupt aan je AMO mag beginnen... Types als Constant Kusters cum suis maken derhalve geen schijn van kans.
Dus oekraine heeft een nazibatiljon en die ga je dan denazificeren met behulp van je eigen nazibataljon?quote:Op zondag 10 april 2022 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verschil dat er een nazi groepering een officiële batiljon krijgt in het nationale leger.
Wees eerlijk dat is wel een verschil bij andere Europese landen.
Een nmm opvallend detail uit dat onderzoek:quote:Op zondag 10 april 2022 14:36 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het nergens specifiek over het Belgische leger gehad. Ik heb het meer over het feit dat legers nou eenmaal kampen met extremisten die dan wel een fascinatie met militarisme hebben, dan wel interesse in het opdoen van kennis en kunde voor hun 'strijd', zie bijvoorbeeld dit soort publicaties:
https://icct.nl/app/uploa(...)and-the-Military.pdf
Na het afschaffen van de dienstplicht (wat een doorsnede was van de hele maatschappij) nam het significant af... Dus het trekt het juist niet aan en/of worden ze er gewoon uitgefilterd bij de keuring.quote:After conscription was abolished in Germany in 2011, and the armed forces were transformed to a volunteer-based military, many experts expected more right-wing extremists to enlist because a career in the Bundeswehr would now become more attractive to those persons with few or no chances on the labour market. On the contrary, however, as Table 2 regarding the confirmed cases of right-wing extremist soldiers shows, the extent of the threat at least by that specific metric has been declining steadily and significantly from 2010 onwards.
Nou ja, zo las ik het wel een beetje.quote:Ik heb nergens gezegd dat het om gigantische aantallen zou gaan, het ging in het geval in de Oekraïense leger ook slechts om een voorbeeldje van 1 persoon met vermoedelijke nazistische sympathieën.
Is verder ook niet zo heel interessant natuurlijk maar doen alsof het leger een vergaarbak van extreem rechtse sympathisanten is is een brug te ver.quote:Tja, ik zal er verder maar geen conclusies aan verbinden.
en hoe past het leegroven van woningen en winkels en de gestolen goederen naar huis sturen in dat denazificatiebeleid ??quote:Op zondag 10 april 2022 15:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar mooi dat er nog 1 aanhanger van Putin zijn denazificatie campagne aanwezig is, dan kunnen we vragen stellen.
Zomaar wat vragen, hoe past het verkrachten van kleine kinderen en vrouwen, het vermoorden van non-combattants, het gooien van clusterbommen op treinstations met vluchtelingen in het denazificatie beleid?
JTAC opleiding, heeft niks met Slowakije (Patriots) te maken.quote:Op zondag 10 april 2022 17:11 schreef Gia het volgende:
https://www.overloonnieuw(...)gingen-boven-de-peel
Wordt weer vliegtuigen spotten komende week!
Dit materiaal gaat naar Slowakije ter bescherming van NAVO grondgebied.
Mozes kriebel, dat zijn veel spionnen en sleepers.quote:
Ja sorry, mijn fout. Het zijn de Patriots die naar Slowakije gaan. Had dat gelezen in hetzelfde bericht als die vliegbewegingen. Waarschuwing dat je die Patriots over de weg kunt tegenkomen. Zodat we niet bang worden of zo.quote:Op zondag 10 april 2022 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
JTAC opleiding, heeft niks met Slowakije (Patriots) te maken.
quote:Op zondag 10 april 2022 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O ja sure
https://www.theguardian.c(...)oris-johnson-ukraine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |