Ach, het is ook weer niet zo dat je een IQ-test moet doen voordat je bij defensie mag beginnen.quote:Op zondag 10 april 2022 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Drogredenatie maar dat heb je zelf ook wel door.
Daarbij kent het leger dit itt zo'n beetje de hele civiele maatschappij een psychologische keuring en moet je VGB in orde zijn voordat je uberhaupt aan je AMO mag beginnen... Types als Constant Kusters cum suis maken derhalve geen schijn van kans.
Dus oekraine heeft een nazibatiljon en die ga je dan denazificeren met behulp van je eigen nazibataljon?quote:Op zondag 10 april 2022 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verschil dat er een nazi groepering een officiële batiljon krijgt in het nationale leger.
Wees eerlijk dat is wel een verschil bij andere Europese landen.
Een nmm opvallend detail uit dat onderzoek:quote:Op zondag 10 april 2022 14:36 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het nergens specifiek over het Belgische leger gehad. Ik heb het meer over het feit dat legers nou eenmaal kampen met extremisten die dan wel een fascinatie met militarisme hebben, dan wel interesse in het opdoen van kennis en kunde voor hun 'strijd', zie bijvoorbeeld dit soort publicaties:
https://icct.nl/app/uploa(...)and-the-Military.pdf
Na het afschaffen van de dienstplicht (wat een doorsnede was van de hele maatschappij) nam het significant af... Dus het trekt het juist niet aan en/of worden ze er gewoon uitgefilterd bij de keuring.quote:After conscription was abolished in Germany in 2011, and the armed forces were transformed to a volunteer-based military, many experts expected more right-wing extremists to enlist because a career in the Bundeswehr would now become more attractive to those persons with few or no chances on the labour market. On the contrary, however, as Table 2 regarding the confirmed cases of right-wing extremist soldiers shows, the extent of the threat at least by that specific metric has been declining steadily and significantly from 2010 onwards.
Nou ja, zo las ik het wel een beetje.quote:Ik heb nergens gezegd dat het om gigantische aantallen zou gaan, het ging in het geval in de Oekraïense leger ook slechts om een voorbeeldje van 1 persoon met vermoedelijke nazistische sympathieën.
Is verder ook niet zo heel interessant natuurlijk maar doen alsof het leger een vergaarbak van extreem rechtse sympathisanten is is een brug te ver.quote:Tja, ik zal er verder maar geen conclusies aan verbinden.
en hoe past het leegroven van woningen en winkels en de gestolen goederen naar huis sturen in dat denazificatiebeleid ??quote:Op zondag 10 april 2022 15:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar mooi dat er nog 1 aanhanger van Putin zijn denazificatie campagne aanwezig is, dan kunnen we vragen stellen.
Zomaar wat vragen, hoe past het verkrachten van kleine kinderen en vrouwen, het vermoorden van non-combattants, het gooien van clusterbommen op treinstations met vluchtelingen in het denazificatie beleid?
JTAC opleiding, heeft niks met Slowakije (Patriots) te maken.quote:Op zondag 10 april 2022 17:11 schreef Gia het volgende:
https://www.overloonnieuw(...)gingen-boven-de-peel
Wordt weer vliegtuigen spotten komende week!
Dit materiaal gaat naar Slowakije ter bescherming van NAVO grondgebied.
Mozes kriebel, dat zijn veel spionnen en sleepers.quote:
Ja sorry, mijn fout. Het zijn de Patriots die naar Slowakije gaan. Had dat gelezen in hetzelfde bericht als die vliegbewegingen. Waarschuwing dat je die Patriots over de weg kunt tegenkomen. Zodat we niet bang worden of zo.quote:Op zondag 10 april 2022 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
JTAC opleiding, heeft niks met Slowakije (Patriots) te maken.
quote:Op zondag 10 april 2022 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O ja sure
https://www.theguardian.c(...)oris-johnson-ukraine
In de Speld staat ook wel eens een waarheidje.quote:
Slim hoor, dat kan Poetin mooi gebruiken in zijn propaganda.quote:Op zondag 10 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:
Oostenrijkse bondskanselier morgen naar Poetin
https://nos.nl/l/2424556
De Oostenrijkse bondskanselier Nehammer vliegt morgen naar Moskou voor een ontmoeting met president Poetin, meldt een woordvoerder van de regering in Wenen. Volgens de Kronen Zeitung wil Nehammer de rol van "bruggenbouwer" vervullen. Hij zou zijn bezoek aan Poetin hebben afgestemd met Europese Commissievoorzitter Von der Leyen en de Duitse bondskanselier Scholz.
Gisteren was Nehammer nog in Kiev voor een gesprek met onder anderen president Zelensky en burgemeester Klitsjko. Oostenrijk is lid van de Europese Unie, maar hoort niet bij de NAVO.
Ze buitelen wel over elkaar heen hè, ze willen allemaal ow zo graag te boek staan als degene die de vrede heeft geregeld. Erdogan, Orhan, nu Nehammer.quote:Op zondag 10 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:
Oostenrijkse bondskanselier morgen naar Poetin
https://nos.nl/l/2424556
De Oostenrijkse bondskanselier Nehammer vliegt morgen naar Moskou voor een ontmoeting met president Poetin, meldt een woordvoerder van de regering in Wenen. Volgens de Kronen Zeitung wil Nehammer de rol van "bruggenbouwer" vervullen. Hij zou zijn bezoek aan Poetin hebben afgestemd met Europese Commissievoorzitter Von der Leyen en de Duitse bondskanselier Scholz.
Gisteren was Nehammer nog in Kiev voor een gesprek met onder anderen president Zelensky en burgemeester Klitsjko. Oostenrijk is lid van de Europese Unie, maar hoort niet bij de NAVO.
Of ze willen gewoon zo snel mogelijk een einde brengen aan al het geweld. Wat mij betreft probeert elke leider het als dat betekent dat een van hun toch de gouden woorden weet te vinden waarmee we nog meer schade en ellende kunnen voorkomen.quote:Op zondag 10 april 2022 19:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ze buitelen wel over elkaar heen hè, ze willen allemaal ow zo graag te boek staan als degene die de vrede heeft geregeld. Erdogan, Orhan, nu Nehammer.
Vertel anders even wat je wel moet doen. Je schijnt het nogal goed te weten allemaal.quote:Op zondag 10 april 2022 16:46 schreef luxerobots het volgende:
Ach, het is ook weer niet zo dat je een IQ-test moet doen voordat je bij defensie mag beginnen.
Hap hap hap.quote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vertel anders even wat je wel moet doen. Je schijnt het nogal goed te weten allemaal.
Ik stel gewoon een vraag want het is voor mij al een tijdje geleden dat ik dat traject doorlopen heb. Misschien heb jij de laatste informatie?quote:
En zelfs een petfles voor de brandstof.quote:Op zondag 10 april 2022 20:08 schreef polderturk het volgende:
Dit is de Russische Orlan-10 drone.
Er zit een echte digitale camera in.
[ twitter ]
Ja, maar natuurlijk wel één uit dat satanisch nazistische Westen.quote:
Japan, maar goed dat telt ook wel als Westen toch?quote:Op zondag 10 april 2022 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar natuurlijk wel één uit dat satanisch nazistische Westen.
Geen selfiecameraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |