Slim hoor, dat kan Poetin mooi gebruiken in zijn propaganda.quote:Op zondag 10 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:
Oostenrijkse bondskanselier morgen naar Poetin
https://nos.nl/l/2424556
De Oostenrijkse bondskanselier Nehammer vliegt morgen naar Moskou voor een ontmoeting met president Poetin, meldt een woordvoerder van de regering in Wenen. Volgens de Kronen Zeitung wil Nehammer de rol van "bruggenbouwer" vervullen. Hij zou zijn bezoek aan Poetin hebben afgestemd met Europese Commissievoorzitter Von der Leyen en de Duitse bondskanselier Scholz.
Gisteren was Nehammer nog in Kiev voor een gesprek met onder anderen president Zelensky en burgemeester Klitsjko. Oostenrijk is lid van de Europese Unie, maar hoort niet bij de NAVO.
Ze buitelen wel over elkaar heen hè, ze willen allemaal ow zo graag te boek staan als degene die de vrede heeft geregeld. Erdogan, Orhan, nu Nehammer.quote:Op zondag 10 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:
Oostenrijkse bondskanselier morgen naar Poetin
https://nos.nl/l/2424556
De Oostenrijkse bondskanselier Nehammer vliegt morgen naar Moskou voor een ontmoeting met president Poetin, meldt een woordvoerder van de regering in Wenen. Volgens de Kronen Zeitung wil Nehammer de rol van "bruggenbouwer" vervullen. Hij zou zijn bezoek aan Poetin hebben afgestemd met Europese Commissievoorzitter Von der Leyen en de Duitse bondskanselier Scholz.
Gisteren was Nehammer nog in Kiev voor een gesprek met onder anderen president Zelensky en burgemeester Klitsjko. Oostenrijk is lid van de Europese Unie, maar hoort niet bij de NAVO.
Of ze willen gewoon zo snel mogelijk een einde brengen aan al het geweld. Wat mij betreft probeert elke leider het als dat betekent dat een van hun toch de gouden woorden weet te vinden waarmee we nog meer schade en ellende kunnen voorkomen.quote:Op zondag 10 april 2022 19:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ze buitelen wel over elkaar heen hè, ze willen allemaal ow zo graag te boek staan als degene die de vrede heeft geregeld. Erdogan, Orhan, nu Nehammer.
Vertel anders even wat je wel moet doen. Je schijnt het nogal goed te weten allemaal.quote:Op zondag 10 april 2022 16:46 schreef luxerobots het volgende:
Ach, het is ook weer niet zo dat je een IQ-test moet doen voordat je bij defensie mag beginnen.
Hap hap hap.quote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vertel anders even wat je wel moet doen. Je schijnt het nogal goed te weten allemaal.
Ik stel gewoon een vraag want het is voor mij al een tijdje geleden dat ik dat traject doorlopen heb. Misschien heb jij de laatste informatie?quote:
En zelfs een petfles voor de brandstof.quote:Op zondag 10 april 2022 20:08 schreef polderturk het volgende:
Dit is de Russische Orlan-10 drone.
Er zit een echte digitale camera in.
[ twitter ]
Ja, maar natuurlijk wel één uit dat satanisch nazistische Westen.quote:
Japan, maar goed dat telt ook wel als Westen toch?quote:Op zondag 10 april 2022 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar natuurlijk wel één uit dat satanisch nazistische Westen.
Geen selfiecameraquote:
Daar heb je een selfiestick voor nodig en aangezien die allemaal in Poetin's reet geparkeerd zijn is er niet één meer beschikbaar voor het rode leger.quote:
Nee het gaat over deze specifieke discussie. Een discussie die alleen in het belang is van de agressor in het conflict. Dat de Poetin trollen en useful idiots dat zouden doen kan ik nog wel begrijpen. Maar als je begrijpt wat er aan de hand is, dan weet je ook dat er geen enkele noodzaak is om eerst de politieke zuiverheid van het slachtoffer uitgebreid te gaan bediscussieren. Wat veel relevanter is, is wat wij kunnen doen om de agressor weer in zijn hok te krijgen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:43 schreef sp3c het volgende:
Ja waarom gaan jullie de discussie eigenlijk aan, het is hier geen discussieforum ofzo, wat denken jullie wel niet zeg ...
Dan wordt de bevolking in de rechterhelft gedeporteerd, verkracht of afgeslacht. Een vreselijk scenarioquote:Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef THEFXR het volgende:
straks komen ze er op uit, dat Ukraine door midden wordt gezaagd, net zoals Duitsland vroeger
Dat soort conclusies ligt inderdaad wel heel vaak in het verlengde van de tussenconclusie dat er 'ook wel wat mis is aan de kant van het slachtoffer'. Je weet wel, 'ze droeg een kort rokje, en ze heeft hem tijdens de verkrachting wel in zijn gezicht gekrabt'.quote:Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef THEFXR het volgende:
straks komen ze er op uit, dat Ukraine door midden wordt gezaagd, net zoals Duitsland vroeger
En dit gaat over?quote:Op zondag 10 april 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:
Dat korte rokje de hele tijd
Als jij naast een bewezen serieverkrachter woont dan moet je niet in een superkort ruikje een bakje suiker gaan halen, dat is gewoon niet zo handig
Net als de vergelijking
Nu is het rokje ineens superkort???quote:Op zondag 10 april 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:
Als jij naast een bewezen serieverkrachter woont dan moet je niet in een superkort ruikje een bakje suiker gaan halen, dat is gewoon niet zo handig
Net als de vergelijking
Het is ook altijd hetzelfde mechanisme; het slachtoffer krijgt een deel van de schuld van de dader toebedeeld. En het slachtoffer maakt het altijd erger, ofwel is er de beschuldiging van het uitdagen, ofwel is er de beschuldiging van het gebruik van geweld bij de zelfverdediging. Het is erg voorspelbaar allemaal hoor.quote:Op zondag 10 april 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:
Net als de vergelijking
Je zou haast denken dat de schrijver van dat commentaar al lang een schuldige heeft aangewezen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nu is het rokje ineens superkort???
😆
Klinkt indrukwekkend, maar zal alleen het kleine strookje Estland Letland betreffen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:37 schreef Aether het volgende:
NATO plans permanent military presence at border, says Stoltenberg
https://www.reuters.com/w(...)elegraph-2022-04-09/
quote:Op zondag 10 april 2022 20:43 schreef sp3c het volgende:
Ja waarom gaan jullie de discussie eigenlijk aan, het is hier geen discussieforum ofzo, wat denken jullie wel niet zeg ...
Lekker dicht bij Moskou en St Petersburg wel. Geef mijn felicitaties aan Vladimir door.quote:Op zondag 10 april 2022 21:01 schreef Za het volgende:
[..]
Klinkt indrukwekkend, maar zal alleen het kleine strookje Estland Letland betreffen.
Soms is het slachtoffer zelf idd verantwoordelijk voor een deel van het probleem jaquote:Op zondag 10 april 2022 20:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde mechanisme; het slachtoffer krijgt een deel van de schuld van de dader toebedeeld. En het slachtoffer maakt het altijd erger, ofwel is er de beschuldiging van het uitdagen, ofwel is er de beschuldiging van het gebruik van geweld bij de zelfverdediging. Het is erg voorspelbaar allemaal hoor.
En het maakt ook dat ik zonder enige gene durf te zeggen dat wie zegt neutraal te zijn tussen een agressor en een slachtoffer al lang een keuze heeft gemaakt ten gunste van de agressor.
Duidelijk. Ik denk dat we geen enkele basis hebben voor welk gesprek dan ook.quote:Op zondag 10 april 2022 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Soms is het slachtoffer zelf idd verantwoordelijk voor een deel van het probleem ja
Je bent een vreemde vogelquote:Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik denk dat we geen enkele basis hebben voor welk gesprek dan ook.
Voor ik een rokje te kort noem moet er echt wel wat bil zichtbaar zijn hoorquote:Op zondag 10 april 2022 20:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nu is het rokje ineens superkort???
😆
Die heeft op die strook al decennia een batterij aan militairen paraat, plus 3.250.000 manschappen die kunnen aantreden.quote:Op zondag 10 april 2022 21:04 schreef HiZ het volgende:
Lekker dicht bij Moskou en St Petersburg wel. Geef mijn felicitaties aan Vladimir door.
Gelukkig maar, zo kan die lieve ome poet-poet snel afrekenen met al die stomme westerlingen met hun stomme coronaspuitjes.quote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef Za het volgende:
[..]
Die heeft op die strook al decennia een batterij aan militairen paraat, plus 3.250.000 manschappen die kunnen aantreden.
Dat is meer dan de gehele bevolking van Estland en Letland bij elkaar.
Merkel kennende had ze Poetin aangeboden de Bundeswehr volledig af te schaffen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:23 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of Duitsland er anders had in gestaan als Merkel nog op die plek had gezeten
Rusland heeft geen 3 miljoen man klaarstaan, daar hebben ze de centen helemaal niet meer voorquote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef Za het volgende:
[..]
Die heeft op die strook al decennia een batterij aan militairen paraat, plus 3.250.000 manschappen die kunnen aantreden.
Oostenrijk haalt 100% gas uit Rusland, die hebben weinig te kiezen.quote:Op zondag 10 april 2022 19:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ze buitelen wel over elkaar heen hè, ze willen allemaal ow zo graag te boek staan als degene die de vrede heeft geregeld. Erdogan, Orhan, nu Nehammer.
Erfenis van Merkel brokkelt snel af.quote:Op zondag 10 april 2022 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Merkel kennende had ze Poetin aangeboden de Bundeswehr volledig af te schaffen.
Wat een onzinquote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk het niet; het is ook niet alleen een Merkel probleem. Heel Duitsland moet een bocht door waarvan ze een paar weken geleden niet geloofden dat die bestond. Ze hebben nog steeds niet echt de waarheid onder ogen durven zien dat er met Poetin eigenlijk geen samenwerking mogelijk is. Het enige wat je met Poetin kunt is de overgave ondertekenen. De enige vraag is wanneer je dat gaat doen. De Duitse politieke klassie heeft altijd wel geloofd in de mogelijkheid van samenwerking met Poetin. En ze hebben dat nog steeds niet helemaal losgelaten als je kijkt naar de manier waarop ze denken dat er jaren zijn om de ontkoppeling tot stand te brengen. Sancties dus die zo weinig mogelijk kosten en zo weinig mogelijk intern-duits politiek ongemak veroorzaken.quote:Op zondag 10 april 2022 21:23 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of Duitsland er anders had in gestaan als Merkel nog op die plek had gezeten
Incl. marine, lucht en spaceforce 1 miljoen paraat, 2 miljoen reservisten.quote:Op zondag 10 april 2022 21:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rusland heeft geen 3 miljoen man klaarstaan, daar hebben ze de centen helemaal niet meer voor
Ik ben bang dat fase 2 van de oorlog voor alle kanten heel lelijk gaat worden. De Russen zijn kennelijk geen kampioenen, maar ze hangen ook nog niet echt in de touwen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een onzinEn succes met Nato landen aanvallen. Oekraïne is tot nu toe een gehaktmolen, een tweede front gaat het alleen maar erger maken voor Rusland.
Dan ken je Merkel niet.quote:Op zondag 10 april 2022 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Merkel kennende had ze Poetin aangeboden de Bundeswehr volledig af te schaffen.
Even off topic, maar van die miljoenen Oekrainers die nu door Europa zwermen heeft slechts 1,7% een booster gehad.quote:Op zondag 10 april 2022 21:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gelukkig maar, zo kan die lieve ome poet-poet snel afrekenen met al die stomme westerlingen met hun stomme coronaspuitjes.
Probleem met reservisten is dat ze meestal gewoon moeten werken morgenquote:Op zondag 10 april 2022 21:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Incl. marine, lucht en spaceforce 1 miljoen paraat, 2 miljoen reservisten.
Dus hoeveel er dan overblijven voor het Heer?
Niet klaarstaan, maar dat aantal kan wel aantreden.quote:Op zondag 10 april 2022 21:26 schreef sp3c het volgende:
Rusland heeft geen 3 miljoen man klaarstaan, daar hebben ze de centen helemaal niet meer voor
Hoe is het eigenlijk met dat Wagnerregiment?quote:Op zondag 10 april 2022 21:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat fase 2 van de oorlog voor alle kanten heel lelijk gaat worden. De Russen zijn kennelijk geen kampioenen, maar ze hangen ook nog niet echt in de touwen.
En gaaf en mooi moeten blijven voor de 9 mei-parade.quote:Op zondag 10 april 2022 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Probleem met reservisten is dat ze meestal gewoon moeten werken morgen
Ik vind hem een beetje te makkelijk; ik begrijp wel dat mensen als Roman geen steunpilaren van Poetin zijn, maar zeggen te makkelijk dat ze niets kunnen doen. Dat is volgens mij niet waar, je kunt wel degelijk iets doen. Dit betekent niet dat ik hem verwijt dat hij niks anders doet dan weglopen, maar dan moet hij daar ook eerlijk over zijn. Dat je niets durft te doen, omdat je bang bent voor de gevolgen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:35 schreef Momo het volgende:
Vond dit wel een goede video, video van Russische YouTuber die na de oorlog het land uit is gegaan en naar Georgië is gegaan. Hoe hij en zijn omgeving alles beleefd.
Dit is voor jou en je medewappies toch helemaal niet offtopic? Het vloeit allemaal zo heerlijk naadloos in mekaar over, dat kan allemaal geen toeval meer zijn!quote:Op zondag 10 april 2022 21:36 schreef Za het volgende:
[..]
Even off topic, maar van die miljoenen Oekrainers die nu door Europa zwermen heeft slechts 1,7% een booster gehad.
Is het niet bezwaarlijk dat zij wellicht Delta meebrengen, of krijgen ze een PCR test en verplichte quarantaine bij aankomst?
Past aardig in dat grote plan van Soros toch?quote:Op zondag 10 april 2022 21:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dit is voor jou en je medewappies toch helemaal niet offtopic? Het vloeit allemaal zo heerlijk naadloos in mekaar over, dat kan allemaal geen toeval meer zijn!
Jij begint over corona spuitjes niet ik.quote:Op zondag 10 april 2022 21:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dit is voor jou en je medewappies toch helemaal niet offtopic? Het vloeit allemaal zo heerlijk naadloos in mekaar over, dat kan allemaal geen toeval meer zijn!
Geen enkele aanwijzing naar mijn weten dat Rusland dit überhaupt zou overpeinzen te doen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:37 schreef Momo het volgende:
Ik heb nog wel iets van hoop dat Putin niet zo dom is om de Baltische staten aan te vallen.
Geen idee. Ik neem uit dat de Russen nu wel zullen proberen te leren van hun problemen in de eerste fase. En ik ga ervan uit dat ze hun uiterste best zullen doen om een situatie te creeren die eruit ziet alsof ze genoeg gewonnen waardoor ze Oekraïne kunnen dwingen tot territoriale concessies. Maar dan zullen ze echt veel beter moeten presteren dan in fase 1, want anders krijgen ze een uitkomst waar hun hele winst bestaat uit opgeklopte lucht.quote:Op zondag 10 april 2022 21:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met dat Wagnerregiment?
Wat dan, heeft Oekraïne de coronacrisis en vaccinatie niet goed in orde?quote:Op zondag 10 april 2022 21:36 schreef Za het volgende:
[..]
Even off topic, maar van die miljoenen Oekrainers die nu door Europa zwermen heeft slechts 1,7% een booster gehad.
Is het niet bezwaarlijk dat zij wellicht Delta meebrengen, of krijgen ze een PCR test en verplichte quarantaine bij aankomst?
Niks geen onzin.quote:
Wie zegt dat Poetin de Nato landen gaat aanvallen?quote:En succes met Nato landen aanvallen. Oekraïne is tot nu toe een gehaktmolen, een tweede front gaat het alleen maar erger maken voor Rusland.
Ook geen enkele aanwijzing dat ze dat op dit moment zouden kunnen doen zonder de directe inschakeling van tactische nucleaire wapens. En dan zitten we al heel snel aan de volledige nucleaire apocalyps. Ik ga voor mijn eigen gemoedsrust er nog even van uit dat Vladimir wel een klootzak is, die een erg domme inschatting heeft gemaakt, maar die nog wel wil dat zijn kinderen een toekomst hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen enkele aanwijzing naar mijn weten dat Rusland dit überhaupt zou overpeinzen te doen.
Toch?
Of de Oekraïnse vacinazi batallions, ik moet Facebook er nog eens op naslaan en het kritisch onderzoeken. #geenschaapquote:Op zondag 10 april 2022 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Past aardig in dat grote plan van Soros toch?
Goh, meestal zie ik dit soort posts alleen van mensen die overduidelijk op de loonlijst van ome Vlad staan. Is fok! belangrijk genoeg voor dat soort aandacht?quote:Op zondag 10 april 2022 21:44 schreef Za het volgende:
[..]
Niks geen onzin.
[..]
Wie zegt dat Poetin de Nato landen gaat aanvallen?
De Navo zelf lijkt nogal bevreesd en gaat zijn grens volzetten met militairen volgens Reuters.
dat gezeur over die parade ... dat boeit pas echt helemaal niemandquote:Op zondag 10 april 2022 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En gaaf en mooi moeten blijven voor de 9 mei-parade.
je ziet vooral spokenquote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Goh, meestal zie ik dit soort posts alleen van mensen die overduidelijk op de loonlijst van ome Vlad staan. Is fok! belangrijk genoeg voor dat soort aandacht?
In dit geval echter niet, totaal niet zelfs.quote:Op zondag 10 april 2022 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Soms is het slachtoffer zelf idd verantwoordelijk voor een deel van het probleem ja
niet helemaal mee eens maar prima, het doet er nu op dit moment niet echt meer toequote:Op zondag 10 april 2022 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In dit geval echter niet, totaal niet zelfs.
Wie zegt dat Poetin Oekraïne gaat aanvallenquote:Op zondag 10 april 2022 21:44 schreef Za het volgende:
[..]
Niks geen onzin.
[..]
Wie zegt dat Poetin de Nato landen gaat aanvallen?
De Navo zelf lijkt nogal bevreesd en gaat zijn grens volzetten met militairen volgens Reuters.
Heeft Poetin Oekraïne aangevallen? Ik dacht dat Oekraïne zich voor de Russische wapens had geworpen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wie zegt dat Poetin Oekraïne gaat aanvallen
Was getekend 2013 tm 2014 en 2019 tm feb 2022
Dat zegt Rusland idd al jaren, mocht Oekraïne doorzetten met navo en EU.quote:Op zondag 10 april 2022 21:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wie zegt dat Poetin Oekraïne gaat aanvallen
Was getekend 2013 tm 2014 en 2019 tm feb 2022
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |