SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
+1quote:Op vrijdag 8 april 2022 03:24 schreef kwiwi het volgende:
@:Recce jarig? Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Dit is zelfs voor jou vroeg om wakker te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 03:24 schreef kwiwi het volgende:
@:Recce jarig? Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Dorpsbakker h, dan moet je opquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jou vroeg om wakker te zijn
Gefeliciteerd @:recce
Zo dat is mooi op tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:11 schreef Karzai het volgende:
Koffie gezet, gedoucht en aangekleed, maar even ontbijten en wat ruimte maken in de woonkamer
Meubels kunnen om 7 uur komen, had liever gehad dat ze 1 of 2 uurtjes later kwamen
quote:
Dat is vaak wel zo. NOu ja mochten ze om 10 uur pas komen ben je in ieder geval goed wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:57 schreef Karzai het volgende:
zul je zien dat ze om 10 uur komen, voor niets de wekker gezet
Ze zijn er over een half uurtjequote:Op vrijdag 8 april 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat is vaak wel zo. NOu ja mochten ze om 10 uur pas komen ben je in ieder geval goed wakker
Nou toch mooi op tijd.quote:
vandaag is het al weekendquote:Op vrijdag 8 april 2022 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
PFFFFFFFFFFFFF, ik ben echt blij dat het morgen weekend is![]()
![]()
Beter kijken, ik tel er 10quote:
Niet voor iedereen, vuige parttimerquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet voor iedereen, vuige parttimer
Dit keer wel weer eens 2 dagen weekendquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn optimale situatie bereiktquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat jullie zonodig 9-5 willen kantoorslaafjes zijn
en ik de mijnequote:Op vrijdag 8 april 2022 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn optimale situatie bereikt
Vanmiddag na het werk even luisteren..quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:11 schreef LTVDK het volgende:
Wie had dat verwacht, een nieuwe plaat van Pink Floyd in 2022
Is je vader ziek ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, mijn vader heeft weer een nacht met veel pijn gehad
Nu eerst maar zwemmen
Dat is kut. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen bij de tandartsquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb echt zo verschrikkelijke kiespijn. Het is gewoon niet meer te doen. Al sinds afgelopen zondag.
Vanmiddag eindelijk naar de tandarts. Ik kan gewoon niet wachten.Kan amper een normale houding aannemen omdat ik niet eens weet waar ik met mezelf naar toe moet. 283923 paracetamols helpen ook niet meer.
preview seizoen is begonnenquote:
Gelukkig kan je vanmiddag terechtquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb echt zo verschrikkelijke kiespijn. Het is gewoon niet meer te doen. Al sinds afgelopen zondag.
Vanmiddag eindelijk naar de tandarts. Ik kan gewoon niet wachten.Kan amper een normale houding aannemen omdat ik niet eens weet waar ik met mezelf naar toe moet. 283923 paracetamols helpen ook niet meer.
Ik hoop het, want dit trek ik echt nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is kut. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen bij de tandarts
Ik krijg amper m'n mond nog open. INB4 veel grappen... Maar zelfs kauwgomkauwen doet verschrikkelijk zeer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig kan je vanmiddag terecht
Kiespijn is wel echt heel vervelend
Wel met een Duitstalige rappert dus.quote:
Ja das al bij de minste pijn natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg amper m'n mond nog open. INB4 veel grappen... Maar zelfs kauwgomkauwen doet verschrikkelijk zeer.
Echt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel met een Duitstalige rappert dus.
Ik zat aan een andere Finch te denken.quote:
Oh, nee, ik herkende 'm uit een van die teaserts.quote:
David Finch?quote:
Nu ben ik minder hyped.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik herkende 'm uit een van die teaserts.
Dat vermoedde ik, vandaar de waarschuwing.quote:
die van American pie?quote:
oeh spannend karzaiquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:11 schreef Karzai het volgende:
Koffie gezet, gedoucht en aangekleed, maar even ontbijten en wat ruimte maken in de woonkamer
Meubels kunnen om 7 uur komen, had liever gehad dat ze 1 of 2 uurtjes later kwamen
Nee dat is een anderquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
Anders doorverwijzing naar jou?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh balen zeg. Hopelijk kan de tandarts het fixen
ja ben eigenlijk geen tandatrs hequote:Op vrijdag 8 april 2022 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders doorverwijzing naar jou?
zonder hoofd heeft ze ook geen pijn meerquote:
O dat heb ik niet normaal. Het gaat meer over de druk op die plek. Normaal heb ik dan dat bijvoorbeeld een appel vervelend is maar zacht brood of kauwgom niet. Nu doet echt de kleinste kauwbeweging zeer aan de plek en aan de kaak zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das al bij de minste pijn natuurlijk
Ik vrees gewoon voor antibiotica en ibu. Want ik dacht dat ze geen tanden/kiezen trekken wanneer er een ontsteking isquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh balen zeg. Hopelijk kan de tandarts het fixen
Maar je wil wel mijn kies hebben zekerquote:
Sowieso trekken ze als het even kan niet, zal dan eerder een wortelkanaalbehandeling worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vrees gewoon voor antibiotica en ibu. Want ik dacht dat ze geen tanden/kiezen trekken wanneer er een ontsteking is
nou als je zo aandringtquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je wil wel mijn kies hebben zeker
Ik mis er al teveel hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik van jullie allemaal 1 heb
Net een uur "bezig" en ik merk 'm al.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn luchtwegen willen even niet meewerken. Nog een uitloper van de COVID-besmetting, en ook de reden waarom ik in het groepje mensen zit die normaal eerder de prikjes krijgen. Denk dat ik maar rustig aan ga doen vandaag.
Ik heb er nog wel een paar liggen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan maakt 1 meer of minder ook niet meer uit
Mag ik ook wat anders doneren?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een verstandkies die doorkomt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso trekken ze als het even kan niet, zal dan eerder een wortelkanaalbehandeling worden.
Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik was toen in zo'n ranzig museum in Amsterdam en daar hadden ze een hele collectie tanden, echt potten vol.
https://www.museumvrolik.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga niet met je worm om mijn nek lopen
van jezelf of van anderen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar liggen geloof ik.
snacks!quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel.Moet wel m'n snacks kunnen kauwen enzo he.
Van mezelf en misschien ook nog wat haaientanden ergens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
van jezelf of van anderen?
[..]
snacks!
Goed plan.
* dud0r gaat kijken wat hij kan snacken
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een verstandkies die doorkomt.
Maar de vorige keer trokken ze ook mijn kies er uit. Wortelkanaalbehandeling was geen optie. Blijkbaar heb ik vervelende wortels. ( ze staan zoals gras in de wind )
oeh haaientanden, gaafquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mezelf en misschien ook nog wat haaientanden ergens.
Daarom kreeg ik algehele narcose toen ze de boel gingen verbouwenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.
Die lagen vroeger op het strand in Zeeland. Was ik de hele vakantie zand aan het zeven.quote:
Leuk baantje, lijkentandentrekker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.
Beetje jammer dat zeeland zo ver weg is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lagen vroeger op het strand in Zeeland. Was ik de hele vakantie zand aan het zeven.
kijk uit naar de foto'squote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alles staat binnen, nog even de boel monteren
Oh ja, die wortels van verstandskiezen zijn sowieso nogal grillig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een verstandkies die doorkomt.
Maar de vorige keer trokken ze ook mijn kies er uit. Wortelkanaalbehandeling was geen optie. Blijkbaar heb ik vervelende wortels. ( ze staan zoals gras in de wind )
Weet niet of ze er nog steeds liggen of dat er de afgelopen dertig jaar nieuw zand overheen gestort is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zeeland zo ver weg is.
Lijkt me wel leuk om met de kleine te doen. Die enkele keer dat ik nu met hem op het strand ben geweest is hij al heel druk met schelpen verzamelen maar haaientanden zijn wel gaver natuurlijk.
Nee dat laat ik doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk uit naar de foto's
Doe je monteren allemaal zelf?
Preciesquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.
Dat is natuurlijk wel een optie jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet of ze er nog steeds liggen of dat er de afgelopen dertig jaar nieuw zand overheen gestort is.
Ben je wel van de pijn afquote:
Hmm, interessant, wie gaat er met mij mee?quote:
En dan nooit meer buiten komen omdat jij daar inspiratie hebt opgedaan. Nee dank jequote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm, interessant, wie gaat er met mij mee?
Heb er gelukkig geen verstand van. (hihaho)..quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die wortels van verstandskiezen zijn sowieso nogal grillig.
Mijn oude tandarts (is nu met pensioen en misschien wel dood) was tandarts in het leger.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk baantje, lijkentandentrekker.
Alle vieze vrouwen verzamelenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nooit meer buiten komen omdat jij daar inspiratie hebt opgedaan. Nee dank je
Moet je met museumnacht gaan of wachten tot ze weer speciale rondleidingen geven. Dan kun je achter de schermen kijken. Daar werd ik een beetje duizeligquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Maar tandarts, uw vingers smaken naar kadaver"quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oude tandarts (is nu met pensioen en misschien wel dood) was tandarts in het leger.
Je raadt het al, die moest mensen identificeren aan de hand van het gebit.
N.b. hij droeg geen handschoenen![]()
Was het zo heftig?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je met museumnacht gaan of wachten tot ze weer speciale rondleidingen geven. Dan kun je achter de schermen kijken. Daar werd ik een beetje duizelig
Ik wilde vroeger patholoog worden. Achteraf toch blij dat ik niet van de exacte vakken ben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oude tandarts (is nu met pensioen en misschien wel dood) was tandarts in het leger.
Je raadt het al, die moest mensen identificeren aan de hand van het gebit.
N.b. hij droeg geen handschoenen![]()
Oh, ik wil wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ze had ons al gewaarschuwd, dus dan loop je al met zekere verwachtingen naar binnenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze had ons al gewaarschuwd, dus dan loop je al met zekere verwachtingen naar binnenEn dan ruik je die vloeistof een beetje en je ziet meteen een pot met de dwarsdoorsnede van een hoofd.
oh ja snap wel dat dat heftig isquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even later stonden we bij een pot vol babyhoofdjes. Zulke dingen.
Hoe totaal onverwachts.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze had ons al gewaarschuwd, dus dan loop je al met zekere verwachtingen naar binnenEn dan ruik je die vloeistof een beetje en je ziet meteen een pot met de dwarsdoorsnede van een hoofd.
quote:
Moet je niet in de winkel staan vandaagquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:27 schreef Ama het volgende:
Oeh ze zijn de platen weer tegen het huis aan het maken.
Hehe, ik snap die fascinatie welquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger patholoog worden. Achteraf toch blij dat ik niet van de exacte vakken ben.
De kamers daarvoor stonden vol skeletten van dieren en mensen, en dus bakken vol tanden enzo. En dan ineens de natte kamerquote:
Eerder naar ongewassen hand.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Maar tandarts, uw vingers smaken naar kadaver"
Natte kamer klinkt ook wel smerigquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kamers daarvoor stonden vol skeletten van dieren en mensen, en dus bakken vol tanden enzo. En dan ineens de natte kamer
Oh, die vindt wel meer.quote:
Jawel maar zag ik toen ik van huis fietste. Hij was al bezig bij de computerkamer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je niet in de winkel staan vandaag
Joeeeeeeeeeee, gegeten en gedronken weer.. blij dat ik niet meer bij die man loopquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je zo'n oversekste tandarts hebt die is blijven hangen in het puberale trekstadium.
Bij mij stond de tandarts laatst wel te stuiteren als een kleuter met teveel suiker op om een kies te trekkenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso trekken ze als het even kan niet, zal dan eerder een wortelkanaalbehandeling worden.
Zo;quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij stond de tandarts laatst wel te stuiteren als een kleuter met teveel suiker op om een kies te trekkenMaar daar had die dan ook al meerdere wortelkanaalbehandelingen en dergelijke aan gedaan
Klinkt een beetje als Gerda die inmiddels haar 50-jarig jubileum op de wallen heeft gehadquote:
Mja, geen tand -> geen tandarts nodig he.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij stond de tandarts laatst wel te stuiteren als een kleuter met teveel suiker op om een kies te trekkenMaar daar had die dan ook al meerdere wortelkanaalbehandelingen en dergelijke aan gedaan
Beetje zoals jij die weer iets raars wil doen ja ...quote:
beetje schoonmaken dan vandaag?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
Geen winkel schijnbaar. 1 van mijn beste vrienden neemt het over haha.
Krijg je dan nog wel worstenbroodjes en gevulde koeken?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
Geen winkel schijnbaar. 1 van mijn beste vrienden neemt het over haha.
Genoeg SC voor vandaag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo nodig pissen dat ik er me al een beetje verheug op het gevoel.
Nee want ik help niet vandaag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Krijg je dan nog wel worstenbroodjes en gevulde koeken?
Zo fijn is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo nodig pissen dat ik er me al een beetje verheug op het gevoel.
Soort Le Petit Prince.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Kan me niet herinneren dat dat in het boek zatquote:
Viesdikquote:
Dan heb je toch een slang die een olifant had opgegeten?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in het boek zat
Onsteking in zijn heup. Misschien een pees of een slijmbeurs. Vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.quote:
Liep het uit de hand?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over jullie gedroomd, over een meet. Buda en Bal waren er.
wat deden we?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
De rest niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Zal wel eten zijnquote:
oh ja in het begin ja. van de tekening die hij gemaakt had en iedereen zag er een hoed in.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je toch een slang die een olifant had opgegeten?
ja dit dus jaquote:
We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.quote:
niet zo heel verwonderlijkquote:
O dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef dud0r het volgende:
ik zat even te denken aan de slang die wat meer aan het einde in het verhaal voor komt en die eet geen olifant op
ik voel me verwaarloosd nuquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet dat ik me kan herinneren.
Heb het boek, met stukje die kunnen bewegen enzo. Die kleine van mij vindt vooral het stuk met de slang leukquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat weet ik niet meerWeet alleen nog dat er een roos was.
Ja als we allemaal in hongerstaking waren had ze het wel een nachtmerrie genoemdquote:
Klinkt niet fijn, succes!quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onsteking in zijn heup. Misschien een pees of een slijmbeurs. Vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.
Als het hier hard waait dan waait de warmte gewoon uit het huisquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
19 graden binnen maar het voelt wat frisjes. Dat is gek
Bij mij binnen is het maar 18.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
actiever bewegenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
beetje stuiteren achter de laptopquote:
maar jij zit nu niet thuisquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.
Hoe kan je nou gewoon burgers op een treinstation bestoken. begrijp het nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
De steden in dat gebied bij de Donbas in de buurt gaan helemaal in puin de komende tijd.
Met de hele KSC. Heb jij de uitnodiging niet gehadquote:
Het lijkt me niet heel raar als dat treinstation ook werd gebruikt voor de aanvoer van materieel en soldaten door Oekrane.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe kan je nou gewoon burgers op een treinstation bestoken. begrijp het niet
nee?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de hele KSC. Heb jij de uitnodiging niet gehad
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan doe je een stukje spoor ofzo verder opquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me niet heel raar als dat treinstation ook werd gebruikt voor de aanvoer van materieel en soldaten door Oekrane.
oh dat is gek. nu is de reservering al gemaakt. denk niet dat je nog mee kanquote:
al bij de tandarts geweest|?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de leukste mensen vergeten, geloof je't zelf
Er kan vast nog wel een stoeltje bij?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is gek. nu is de reservering al gemaakt. denk niet dat je nog mee kan
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij het sushirestaurant vroeger ze of ik op de hoogte was van de zwarte lijst. Uiteraard stond bitterbal erop.
Leugens!!!quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij het sushirestaurant vroeger ze of ik op de hoogte was van de zwarte lijst. Uiteraard stond bitterbal erop.
Dan wordt het een groep en krijg je een speciaal menu. Of een half tafeltje vol.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er kan vast nog wel een stoeltje bij?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou niet van sushi dus ik kom niet. BB mag mijn plek.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het een groep en krijg je een speciaal menu. Of een half tafeltje vol.
Jij stond ook op de zwarte lijst met de mededeling dat je teveel klaagde over de twee uur.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de leukste mensen vergeten, geloof je't zelf
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij stond ook op de zwarte lijst met de mededeling dat je teveel klaagde over de twee uur.
Ja, ach, de Russen zijn gewoon gek geworden. In de Russische media schilderen ze de gewone Oekraners nu ook af als nazi's.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan doe je een stukje spoor ofzo verder op
dan g aik wel met jou mee, hoef je niet alleen te etenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan g aik wel met jou mee, hoef je niet alleen te eten
We gaan daarna heel veel chocolade eten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
lees op twitter dat het een bewuste strategie is om burgers aan te vallenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ach, de Russen zijn gewoon gek geworden. In de Russische media schilderen ze de gewone Oekraners nu ook af als nazi's.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hebben we een leuke groep en de sushi-eters.
Het kan best dat de Oekraners juist dat station gebruikten voor het uitladen omdat er zoveel burgers rondlopen. Maar goed, daar kom je toch niet meer achter.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees op twitter dat het een bewuste strategie is om burgers aan te vallen![]()
waren genoeg andere manieren omdat spoor onbruikbaar te maken natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hebben we een leuke groep en de sushi-eters.
ja maar dan doe je toch aan beide kanten een stukje spoor vernietigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan best dat de Oekraners juist dat station gebruikten voor het uitladen omdat er zoveel burgers rondlopen. Maar goed, daar kom je toch niet meer achter.
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou meequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Maar spoor heb je in een paar uur weer gerepareerd. Een station vol materieel niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan doe je toch aan beide kanten een stukje spoor vernietigen
https://restauranthudson.nl/menukaartquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou mee
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar spoor heb je in een paar uur weer gerepareerd. Een station vol materieel niet.
hudson is erg lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou mee
Waarom kijk je daar dan ook naar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.
Dat ziet er beter uitquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://restauranthudson.nl/menukaart
Ja, ik had 'm al gehoord.quote:
De huidige Duitsers kunnen er niets aan doen dat jij raar anti-Duits bent.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die Duitse rapper is nog minder slecht dan ik dacht.
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige Duitsers kunnen er niets aan doen dat jij raar anti-Duits bent.
Je komt vanzelf wel dingen tegen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Karzai het volgende:
Tis nu kaal nog wat kussentjes, plantjes en keukenspullen komen erbij
[ afbeelding ]
eettafel stoelen zien er ook comfi uitquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.
Ik zit er nooit aan te vreten, flikker er vooral zooi op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik de enige hier ben zonder eettafel.
Knus huisje hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er nooit aan te vreten, flikker er vooral zooi op.
Daar zijn eettafels voor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ontbijt er vooral aan. En gamen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik de enige hier ben zonder eettafel.
* dud0r kijkt op eettafel en ziet 3 dozen met magic cards en 11 decks op tafel liggen plus speelgoed van het kind en laptop.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gewoon een groot bureau daarvoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.quote:PostNL is vorig jaar mei al deels gestart met het informeren per app en mail in plaats van met het briefje op de mat of in de bus.
Ik heb mijn eigen ruimte ingericht. Anders blijft het zo'n rotzooi beneden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.
Scheelt weer klachtenafhandeling I guess?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)n-alleen-online.html
[..]
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gewoon een groot bureau daarvoor.
Mijn tweede slaapkamer is ook deels rommelhokquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.![]()
Maar goed, ik eet toch nooit aan de eettafel. Dan krijg ik spontaan de neiging om een stevig touw te zoeken.
Ik heb een clean desk policyquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen ruimte ingericht. Anders blijft het zo'n rotzooi beneden.
* IJsdraakje kijkt naar bureau en lachtquote:
gewoon klagen bij webshop dat je niks gekregen hebt, ook geen briefje..quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)n-alleen-online.html
[..]
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.
Dan moet ik videomeeten met flessen wasmiddel op de achtergrondquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tweede slaapkamer is ook deels rommelhok
NOG meer onderzoeken waar pakket X gebleven isquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt weer klachtenafhandeling I guess?
Mijn tweede slaapkamer is voor die kleinequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.![]()
Maar goed, ik eet toch nooit aan de eettafel. Dan krijg ik spontaan de neiging om een stevig touw te zoeken.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie doen alles fout in je werk achter de pc
https://www.bnr.nl/player/audio/10219047/10469715
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie doen alles fout in je werk achter de pc
https://www.bnr.nl/player/audio/10219047/10469715
daarvoor heb je custom achtergrondenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik videomeeten met flessen wasmiddel op de achtergrond
quote:
quote:
Ja, vroeger had ik stapels en stapels schrijfblokken op mijn bureau. En kranten. Back in the good old daysquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kan ik niet nadenken. Er moet wel wat rommel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |