Zo;quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij stond de tandarts laatst wel te stuiteren als een kleuter met teveel suiker op om een kies te trekkenMaar daar had die dan ook al meerdere wortelkanaalbehandelingen en dergelijke aan gedaan
Klinkt een beetje als Gerda die inmiddels haar 50-jarig jubileum op de wallen heeft gehadquote:
Mja, geen tand -> geen tandarts nodig he.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij stond de tandarts laatst wel te stuiteren als een kleuter met teveel suiker op om een kies te trekkenMaar daar had die dan ook al meerdere wortelkanaalbehandelingen en dergelijke aan gedaan
Beetje zoals jij die weer iets raars wil doen ja ...quote:
beetje schoonmaken dan vandaag?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
Geen winkel schijnbaar. 1 van mijn beste vrienden neemt het over haha.
Krijg je dan nog wel worstenbroodjes en gevulde koeken?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
Geen winkel schijnbaar. 1 van mijn beste vrienden neemt het over haha.
Genoeg SC voor vandaag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo nodig pissen dat ik er me al een beetje verheug op het gevoel.
Nee want ik help niet vandaag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Krijg je dan nog wel worstenbroodjes en gevulde koeken?
Zo fijn is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo nodig pissen dat ik er me al een beetje verheug op het gevoel.
Soort Le Petit Prince.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Kan me niet herinneren dat dat in het boek zatquote:
Viesdikquote:
Dan heb je toch een slang die een olifant had opgegeten?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in het boek zat
Onsteking in zijn heup. Misschien een pees of een slijmbeurs. Vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.quote:
Liep het uit de hand?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over jullie gedroomd, over een meet. Buda en Bal waren er.
wat deden we?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
De rest niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Zal wel eten zijnquote:
oh ja in het begin ja. van de tekening die hij gemaakt had en iedereen zag er een hoed in.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je toch een slang die een olifant had opgegeten?
ja dit dus jaquote:
We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.quote:
niet zo heel verwonderlijkquote:
O dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef dud0r het volgende:
ik zat even te denken aan de slang die wat meer aan het einde in het verhaal voor komt en die eet geen olifant op
ik voel me verwaarloosd nuquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet dat ik me kan herinneren.
Heb het boek, met stukje die kunnen bewegen enzo. Die kleine van mij vindt vooral het stuk met de slang leukquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat weet ik niet meerWeet alleen nog dat er een roos was.
Ja als we allemaal in hongerstaking waren had ze het wel een nachtmerrie genoemdquote:
Klinkt niet fijn, succes!quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onsteking in zijn heup. Misschien een pees of een slijmbeurs. Vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.
Als het hier hard waait dan waait de warmte gewoon uit het huisquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
19 graden binnen maar het voelt wat frisjes. Dat is gek
Bij mij binnen is het maar 18.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
actiever bewegenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
beetje stuiteren achter de laptopquote:
maar jij zit nu niet thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |