We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.quote:
niet zo heel verwonderlijkquote:
O dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef dud0r het volgende:
ik zat even te denken aan de slang die wat meer aan het einde in het verhaal voor komt en die eet geen olifant op
ik voel me verwaarloosd nuquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet dat ik me kan herinneren.
Heb het boek, met stukje die kunnen bewegen enzo. Die kleine van mij vindt vooral het stuk met de slang leukquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat weet ik niet meerWeet alleen nog dat er een roos was.
Ja als we allemaal in hongerstaking waren had ze het wel een nachtmerrie genoemdquote:
Klinkt niet fijn, succes!quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onsteking in zijn heup. Misschien een pees of een slijmbeurs. Vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.
Als het hier hard waait dan waait de warmte gewoon uit het huisquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
19 graden binnen maar het voelt wat frisjes. Dat is gek
Bij mij binnen is het maar 18.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
actiever bewegenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
beetje stuiteren achter de laptopquote:
maar jij zit nu niet thuisquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.
Hoe kan je nou gewoon burgers op een treinstation bestoken. begrijp het nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
De steden in dat gebied bij de Donbas in de buurt gaan helemaal in puin de komende tijd.
Met de hele KSC. Heb jij de uitnodiging niet gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |