Gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.
Hoe kan je nou gewoon burgers op een treinstation bestoken. begrijp het nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
De steden in dat gebied bij de Donbas in de buurt gaan helemaal in puin de komende tijd.
Met de hele KSC. Heb jij de uitnodiging niet gehadquote:
Het lijkt me niet heel raar als dat treinstation ook werd gebruikt voor de aanvoer van materieel en soldaten door Oekraīne.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe kan je nou gewoon burgers op een treinstation bestoken. begrijp het niet
nee?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de hele KSC. Heb jij de uitnodiging niet gehad
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan doe je een stukje spoor ofzo verder opquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me niet heel raar als dat treinstation ook werd gebruikt voor de aanvoer van materieel en soldaten door Oekraīne.
oh dat is gek. nu is de reservering al gemaakt. denk niet dat je nog mee kanquote:
al bij de tandarts geweest|?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de leukste mensen vergeten, geloof je't zelf
Er kan vast nog wel een stoeltje bij?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is gek. nu is de reservering al gemaakt. denk niet dat je nog mee kan
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij het sushirestaurant vroeger ze of ik op de hoogte was van de zwarte lijst. Uiteraard stond bitterbal erop.
Leugens!!!quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]Bij het sushirestaurant vroeger ze of ik op de hoogte was van de zwarte lijst. Uiteraard stond bitterbal erop.
Dan wordt het een groep en krijg je een speciaal menu. Of een half tafeltje vol.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er kan vast nog wel een stoeltje bij?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou niet van sushi dus ik kom niet. BB mag mijn plek.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het een groep en krijg je een speciaal menu. Of een half tafeltje vol.
Jij stond ook op de zwarte lijst met de mededeling dat je teveel klaagde over de twee uur.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de leukste mensen vergeten, geloof je't zelf
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij stond ook op de zwarte lijst met de mededeling dat je teveel klaagde over de twee uur.
Ja, ach, de Russen zijn gewoon gek geworden. In de Russische media schilderen ze de gewone Oekraīners nu ook af als nazi's.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan doe je een stukje spoor ofzo verder op
dan g aik wel met jou mee, hoef je niet alleen te etenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan g aik wel met jou mee, hoef je niet alleen te eten
We gaan daarna heel veel chocolade eten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
lees op twitter dat het een bewuste strategie is om burgers aan te vallenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ach, de Russen zijn gewoon gek geworden. In de Russische media schilderen ze de gewone Oekraīners nu ook af als nazi's.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hebben we een leuke groep en de sushi-eters.
Het kan best dat de Oekraīners juist dat station gebruikten voor het uitladen omdat er zoveel burgers rondlopen. Maar goed, daar kom je toch niet meer achter.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees op twitter dat het een bewuste strategie is om burgers aan te vallen![]()
waren genoeg andere manieren omdat spoor onbruikbaar te maken natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hebben we een leuke groep en de sushi-eters.
ja maar dan doe je toch aan beide kanten een stukje spoor vernietigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan best dat de Oekraīners juist dat station gebruikten voor het uitladen omdat er zoveel burgers rondlopen. Maar goed, daar kom je toch niet meer achter.
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou meequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Maar spoor heb je in een paar uur weer gerepareerd. Een station vol materieel niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan doe je toch aan beide kanten een stukje spoor vernietigen
https://restauranthudson.nl/menukaartquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou mee
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar spoor heb je in een paar uur weer gerepareerd. Een station vol materieel niet.
hudson is erg lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou mee
Waarom kijk je daar dan ook naar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.
Dat ziet er beter uitquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://restauranthudson.nl/menukaart
Ja, ik had 'm al gehoord.quote:
De huidige Duitsers kunnen er niets aan doen dat jij raar anti-Duits bent.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die Duitse rapper is nog minder slecht dan ik dacht.
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige Duitsers kunnen er niets aan doen dat jij raar anti-Duits bent.
Je komt vanzelf wel dingen tegen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Karzai het volgende:
Tis nu kaal nog wat kussentjes, plantjes en keukenspullen komen erbij
[ afbeelding ]
eettafel stoelen zien er ook comfi uitquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.
Ik zit er nooit aan te vreten, flikker er vooral zooi op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik de enige hier ben zonder eettafel.
Knus huisje hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er nooit aan te vreten, flikker er vooral zooi op.
Daar zijn eettafels voor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ontbijt er vooral aan. En gamen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik de enige hier ben zonder eettafel.
* dud0r kijkt op eettafel en ziet 3 dozen met magic cards en 11 decks op tafel liggen plus speelgoed van het kind en laptop.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gewoon een groot bureau daarvoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.quote:PostNL is vorig jaar mei al deels gestart met het informeren per app en mail in plaats van met het briefje op de mat of in de bus.
Ik heb mijn eigen ruimte ingericht. Anders blijft het zo'n rotzooi beneden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.
Scheelt weer klachtenafhandeling I guess?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)n-alleen-online.html
[..]
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gewoon een groot bureau daarvoor.
Mijn tweede slaapkamer is ook deels rommelhokquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.![]()
Maar goed, ik eet toch nooit aan de eettafel. Dan krijg ik spontaan de neiging om een stevig touw te zoeken.
Ik heb een clean desk policyquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen ruimte ingericht. Anders blijft het zo'n rotzooi beneden.
* IJsdraakje kijkt naar bureau en lachtquote:
gewoon klagen bij webshop dat je niks gekregen hebt, ook geen briefje..quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)n-alleen-online.html
[..]
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.
Dan moet ik videomeeten met flessen wasmiddel op de achtergrondquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tweede slaapkamer is ook deels rommelhok
NOG meer onderzoeken waar pakket X gebleven isquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt weer klachtenafhandeling I guess?
Mijn tweede slaapkamer is voor die kleinequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.![]()
Maar goed, ik eet toch nooit aan de eettafel. Dan krijg ik spontaan de neiging om een stevig touw te zoeken.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie doen alles fout in je werk achter de pc
https://www.bnr.nl/player/audio/10219047/10469715
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie doen alles fout in je werk achter de pc
https://www.bnr.nl/player/audio/10219047/10469715
daarvoor heb je custom achtergrondenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik videomeeten met flessen wasmiddel op de achtergrond
quote:
quote:
Ja, vroeger had ik stapels en stapels schrijfblokken op mijn bureau. En kranten. Back in the good old daysquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kan ik niet nadenken. Er moet wel wat rommel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |