quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.
Ik zit er nooit aan te vreten, flikker er vooral zooi op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik de enige hier ben zonder eettafel.
Knus huisje hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Karzai het volgende:
Tis nu kaal nog wat kussentjes, plantjes en keukenspullen komen erbij
[ afbeelding ]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er nooit aan te vreten, flikker er vooral zooi op.
Daar zijn eettafels voor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ontbijt er vooral aan. En gamen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik de enige hier ben zonder eettafel.
* dud0r kijkt op eettafel en ziet 3 dozen met magic cards en 11 decks op tafel liggen plus speelgoed van het kind en laptop.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gewoon een groot bureau daarvoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.quote:PostNL is vorig jaar mei al deels gestart met het informeren per app en mail in plaats van met het briefje op de mat of in de bus.
Ik heb mijn eigen ruimte ingericht. Anders blijft het zo'n rotzooi beneden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eettafel al ruim twee jaar als werkplek.
Scheelt weer klachtenafhandeling I guess?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)n-alleen-online.html
[..]
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gewoon een groot bureau daarvoor.
Mijn tweede slaapkamer is ook deels rommelhokquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.![]()
Maar goed, ik eet toch nooit aan de eettafel. Dan krijg ik spontaan de neiging om een stevig touw te zoeken.
Ik heb een clean desk policyquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen ruimte ingericht. Anders blijft het zo'n rotzooi beneden.
* IJsdraakje kijkt naar bureau en lachtquote:
gewoon klagen bij webshop dat je niks gekregen hebt, ook geen briefje..quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)n-alleen-online.html
[..]
Sommigen hebben nooit briefjes geschreven.
Dan moet ik videomeeten met flessen wasmiddel op de achtergrondquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tweede slaapkamer is ook deels rommelhok
NOG meer onderzoeken waar pakket X gebleven isquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt weer klachtenafhandeling I guess?
Mijn tweede slaapkamer is voor die kleinequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een kamer voor. Mijn tweede slaapkamertje heb ik in gebruik als rommelhok.![]()
Maar goed, ik eet toch nooit aan de eettafel. Dan krijg ik spontaan de neiging om een stevig touw te zoeken.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie doen alles fout in je werk achter de pc
https://www.bnr.nl/player/audio/10219047/10469715
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie doen alles fout in je werk achter de pc
https://www.bnr.nl/player/audio/10219047/10469715
daarvoor heb je custom achtergrondenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik videomeeten met flessen wasmiddel op de achtergrond
quote:
quote:
Ja, vroeger had ik stapels en stapels schrijfblokken op mijn bureau. En kranten. Back in the good old daysquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kan ik niet nadenken. Er moet wel wat rommel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |