quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het een groep en krijg je een speciaal menu. Of een half tafeltje vol.
Jij stond ook op de zwarte lijst met de mededeling dat je teveel klaagde over de twee uur.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de leukste mensen vergeten, geloof je't zelf
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij stond ook op de zwarte lijst met de mededeling dat je teveel klaagde over de twee uur.
Ja, ach, de Russen zijn gewoon gek geworden. In de Russische media schilderen ze de gewone Oekraïners nu ook af als nazi's.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan doe je een stukje spoor ofzo verder op
dan g aik wel met jou mee, hoef je niet alleen te etenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan g aik wel met jou mee, hoef je niet alleen te eten
We gaan daarna heel veel chocolade eten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou niet van sushi dus ik kom niet. BB mag mijn plek.
lees op twitter dat het een bewuste strategie is om burgers aan te vallenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ach, de Russen zijn gewoon gek geworden. In de Russische media schilderen ze de gewone Oekraïners nu ook af als nazi's.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hebben we een leuke groep en de sushi-eters.
Het kan best dat de Oekraïners juist dat station gebruikten voor het uitladen omdat er zoveel burgers rondlopen. Maar goed, daar kom je toch niet meer achter.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees op twitter dat het een bewuste strategie is om burgers aan te vallen![]()
waren genoeg andere manieren omdat spoor onbruikbaar te maken natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hebben we een leuke groep en de sushi-eters.
ja maar dan doe je toch aan beide kanten een stukje spoor vernietigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan best dat de Oekraïners juist dat station gebruikten voor het uitladen omdat er zoveel burgers rondlopen. Maar goed, daar kom je toch niet meer achter.
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou meequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou niet van sushi dus ik kom niet. BB mag mijn plek.
Maar spoor heb je in een paar uur weer gerepareerd. Een station vol materieel niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan doe je toch aan beide kanten een stukje spoor vernietigen
https://restauranthudson.nl/menukaartquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou mee
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar spoor heb je in een paar uur weer gerepareerd. Een station vol materieel niet.
hudson is erg lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat ga jij eten? dan wil ik wel met jou mee
Waarom kijk je daar dan ook naar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie alleen maar foto's van dode mensen naast hun koffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |