wat deden we?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over jullie gedroomd, over een meet. Buda en Bal waren er.
De rest niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over jullie gedroomd, over een meet. Buda en Bal waren er.
Zal wel eten zijnquote:
oh ja in het begin ja. van de tekening die hij gemaakt had en iedereen zag er een hoed in.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je toch een slang die een olifant had opgegeten?
ja dit dus jaquote:
We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.quote:
niet zo heel verwonderlijkquote:
O dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef dud0r het volgende:
ik zat even te denken aan de slang die wat meer aan het einde in het verhaal voor komt en die eet geen olifant op
ik voel me verwaarloosd nuquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet dat ik me kan herinneren.
Heb het boek, met stukje die kunnen bewegen enzo. Die kleine van mij vindt vooral het stuk met de slang leukquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat weet ik niet meerWeet alleen nog dat er een roos was.
Ja als we allemaal in hongerstaking waren had ze het wel een nachtmerrie genoemdquote:
Klinkt niet fijn, succes!quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onsteking in zijn heup. Misschien een pees of een slijmbeurs. Vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.
Als het hier hard waait dan waait de warmte gewoon uit het huisquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
19 graden binnen maar het voelt wat frisjes. Dat is gek
Bij mij binnen is het maar 18.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
actiever bewegenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
beetje stuiteren achter de laptopquote:
maar jij zit nu niet thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |