Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik was toen in zo'n ranzig museum in Amsterdam en daar hadden ze een hele collectie tanden, echt potten vol.
https://www.museumvrolik.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga niet met je worm om mijn nek lopen
van jezelf of van anderen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar liggen geloof ik.
snacks!quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel.Moet wel m'n snacks kunnen kauwen enzo he.
Van mezelf en misschien ook nog wat haaientanden ergens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
van jezelf of van anderen?
[..]
snacks!
Goed plan.
* dud0r gaat kijken wat hij kan snacken
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een verstandkies die doorkomt.
Maar de vorige keer trokken ze ook mijn kies er uit. Wortelkanaalbehandeling was geen optie. Blijkbaar heb ik vervelende wortels. ( ze staan zoals gras in de wind )
oeh haaientanden, gaafquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mezelf en misschien ook nog wat haaientanden ergens.
Daarom kreeg ik algehele narcose toen ze de boel gingen verbouwenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.
Die lagen vroeger op het strand in Zeeland. Was ik de hele vakantie zand aan het zeven.quote:
Leuk baantje, lijkentandentrekker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.
Beetje jammer dat zeeland zo ver weg is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lagen vroeger op het strand in Zeeland. Was ik de hele vakantie zand aan het zeven.
kijk uit naar de foto'squote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alles staat binnen, nog even de boel monteren
Oh ja, die wortels van verstandskiezen zijn sowieso nogal grillig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een verstandkies die doorkomt.
Maar de vorige keer trokken ze ook mijn kies er uit. Wortelkanaalbehandeling was geen optie. Blijkbaar heb ik vervelende wortels. ( ze staan zoals gras in de wind )
Weet niet of ze er nog steeds liggen of dat er de afgelopen dertig jaar nieuw zand overheen gestort is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zeeland zo ver weg is.
Lijkt me wel leuk om met de kleine te doen. Die enkele keer dat ik nu met hem op het strand ben geweest is hij al heel druk met schelpen verzamelen maar haaientanden zijn wel gaver natuurlijk.
Nee dat laat ik doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk uit naar de foto's
Doe je monteren allemaal zelf?
Preciesquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.
Dat is natuurlijk wel een optie jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet of ze er nog steeds liggen of dat er de afgelopen dertig jaar nieuw zand overheen gestort is.
Ben je wel van de pijn afquote:
Hmm, interessant, wie gaat er met mij mee?quote:
En dan nooit meer buiten komen omdat jij daar inspiratie hebt opgedaan. Nee dank jequote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm, interessant, wie gaat er met mij mee?
Heb er gelukkig geen verstand van. (hihaho)..quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die wortels van verstandskiezen zijn sowieso nogal grillig.
Mijn oude tandarts (is nu met pensioen en misschien wel dood) was tandarts in het leger.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk baantje, lijkentandentrekker.
Alle vieze vrouwen verzamelenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nooit meer buiten komen omdat jij daar inspiratie hebt opgedaan. Nee dank je
Moet je met museumnacht gaan of wachten tot ze weer speciale rondleidingen geven. Dan kun je achter de schermen kijken. Daar werd ik een beetje duizeligquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Maar tandarts, uw vingers smaken naar kadaver"quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oude tandarts (is nu met pensioen en misschien wel dood) was tandarts in het leger.
Je raadt het al, die moest mensen identificeren aan de hand van het gebit.
N.b. hij droeg geen handschoenen![]()
Was het zo heftig?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je met museumnacht gaan of wachten tot ze weer speciale rondleidingen geven. Dan kun je achter de schermen kijken. Daar werd ik een beetje duizelig
Ik wilde vroeger patholoog worden. Achteraf toch blij dat ik niet van de exacte vakken ben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oude tandarts (is nu met pensioen en misschien wel dood) was tandarts in het leger.
Je raadt het al, die moest mensen identificeren aan de hand van het gebit.
N.b. hij droeg geen handschoenen![]()
Oh, ik wil wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ze had ons al gewaarschuwd, dus dan loop je al met zekere verwachtingen naar binnenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze had ons al gewaarschuwd, dus dan loop je al met zekere verwachtingen naar binnenEn dan ruik je die vloeistof een beetje en je ziet meteen een pot met de dwarsdoorsnede van een hoofd.
oh ja snap wel dat dat heftig isquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even later stonden we bij een pot vol babyhoofdjes. Zulke dingen.
Hoe totaal onverwachts.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze had ons al gewaarschuwd, dus dan loop je al met zekere verwachtingen naar binnenEn dan ruik je die vloeistof een beetje en je ziet meteen een pot met de dwarsdoorsnede van een hoofd.
quote:
Moet je niet in de winkel staan vandaagquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:27 schreef Ama het volgende:
Oeh ze zijn de platen weer tegen het huis aan het maken.
Hehe, ik snap die fascinatie welquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger patholoog worden. Achteraf toch blij dat ik niet van de exacte vakken ben.
De kamers daarvoor stonden vol skeletten van dieren en mensen, en dus bakken vol tanden enzo. En dan ineens de natte kamerquote:
Eerder naar ongewassen hand.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Maar tandarts, uw vingers smaken naar kadaver"
Natte kamer klinkt ook wel smerigquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kamers daarvoor stonden vol skeletten van dieren en mensen, en dus bakken vol tanden enzo. En dan ineens de natte kamer
Oh, die vindt wel meer.quote:
Jawel maar zag ik toen ik van huis fietste. Hij was al bezig bij de computerkamer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je niet in de winkel staan vandaag
Joeeeeeeeeeee, gegeten en gedronken weer.. blij dat ik niet meer bij die man loopquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je zo'n oversekste tandarts hebt die is blijven hangen in het puberale trekstadium.
Bij mij stond de tandarts laatst wel te stuiteren als een kleuter met teveel suiker op om een kies te trekkenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso trekken ze als het even kan niet, zal dan eerder een wortelkanaalbehandeling worden.
Zo;quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij stond de tandarts laatst wel te stuiteren als een kleuter met teveel suiker op om een kies te trekkenMaar daar had die dan ook al meerdere wortelkanaalbehandelingen en dergelijke aan gedaan
Klinkt een beetje als Gerda die inmiddels haar 50-jarig jubileum op de wallen heeft gehadquote:
Mja, geen tand -> geen tandarts nodig he.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij stond de tandarts laatst wel te stuiteren als een kleuter met teveel suiker op om een kies te trekkenMaar daar had die dan ook al meerdere wortelkanaalbehandelingen en dergelijke aan gedaan
Beetje zoals jij die weer iets raars wil doen ja ...quote:
beetje schoonmaken dan vandaag?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
Geen winkel schijnbaar. 1 van mijn beste vrienden neemt het over haha.
Krijg je dan nog wel worstenbroodjes en gevulde koeken?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
Geen winkel schijnbaar. 1 van mijn beste vrienden neemt het over haha.
Genoeg SC voor vandaag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo nodig pissen dat ik er me al een beetje verheug op het gevoel.
Nee want ik help niet vandaag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Krijg je dan nog wel worstenbroodjes en gevulde koeken?
Zo fijn is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo nodig pissen dat ik er me al een beetje verheug op het gevoel.
Soort Le Petit Prince.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Kan me niet herinneren dat dat in het boek zatquote:
Viesdikquote:
Dan heb je toch een slang die een olifant had opgegeten?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in het boek zat
Onsteking in zijn heup. Misschien een pees of een slijmbeurs. Vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.quote:
Liep het uit de hand?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over jullie gedroomd, over een meet. Buda en Bal waren er.
wat deden we?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
De rest niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Zal wel eten zijnquote:
oh ja in het begin ja. van de tekening die hij gemaakt had en iedereen zag er een hoed in.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je toch een slang die een olifant had opgegeten?
ja dit dus jaquote:
We liepen door een druk Amsterdam en gingen ergens wat eten. Het was niet spannend verder. Schiet me ook nu pas te binnen.quote:
niet zo heel verwonderlijkquote:
O dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef dud0r het volgende:
ik zat even te denken aan de slang die wat meer aan het einde in het verhaal voor komt en die eet geen olifant op
ik voel me verwaarloosd nuquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet dat ik me kan herinneren.
Heb het boek, met stukje die kunnen bewegen enzo. Die kleine van mij vindt vooral het stuk met de slang leukquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat weet ik niet meerWeet alleen nog dat er een roos was.
Ja als we allemaal in hongerstaking waren had ze het wel een nachtmerrie genoemdquote:
Klinkt niet fijn, succes!quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onsteking in zijn heup. Misschien een pees of een slijmbeurs. Vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.
Als het hier hard waait dan waait de warmte gewoon uit het huisquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
19 graden binnen maar het voelt wat frisjes. Dat is gek
Bij mij binnen is het maar 18.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
actiever bewegenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
beetje stuiteren achter de laptopquote:
maar jij zit nu niet thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |