Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik was toen in zo'n ranzig museum in Amsterdam en daar hadden ze een hele collectie tanden, echt potten vol.
https://www.museumvrolik.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga niet met je worm om mijn nek lopen
van jezelf of van anderen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar liggen geloof ik.
snacks!quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel.Moet wel m'n snacks kunnen kauwen enzo he.
Van mezelf en misschien ook nog wat haaientanden ergens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
van jezelf of van anderen?
[..]
snacks!
Goed plan.
* dud0r gaat kijken wat hij kan snacken
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een verstandkies die doorkomt.
Maar de vorige keer trokken ze ook mijn kies er uit. Wortelkanaalbehandeling was geen optie. Blijkbaar heb ik vervelende wortels. ( ze staan zoals gras in de wind )
oeh haaientanden, gaafquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mezelf en misschien ook nog wat haaientanden ergens.
Daarom kreeg ik algehele narcose toen ze de boel gingen verbouwenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.
Die lagen vroeger op het strand in Zeeland. Was ik de hele vakantie zand aan het zeven.quote:
Leuk baantje, lijkentandentrekker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan een concentratiekamp denken, maar oke.
Beetje jammer dat zeeland zo ver weg is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lagen vroeger op het strand in Zeeland. Was ik de hele vakantie zand aan het zeven.
kijk uit naar de foto'squote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alles staat binnen, nog even de boel monteren
Oh ja, die wortels van verstandskiezen zijn sowieso nogal grillig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een verstandkies die doorkomt.
Maar de vorige keer trokken ze ook mijn kies er uit. Wortelkanaalbehandeling was geen optie. Blijkbaar heb ik vervelende wortels. ( ze staan zoals gras in de wind )
Weet niet of ze er nog steeds liggen of dat er de afgelopen dertig jaar nieuw zand overheen gestort is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zeeland zo ver weg is.
Lijkt me wel leuk om met de kleine te doen. Die enkele keer dat ik nu met hem op het strand ben geweest is hij al heel druk met schelpen verzamelen maar haaientanden zijn wel gaver natuurlijk.
Nee dat laat ik doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk uit naar de foto's
Doe je monteren allemaal zelf?
Preciesquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je halve kaak meekomt als ze een kies eruit trekken.
Dat is natuurlijk wel een optie jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet of ze er nog steeds liggen of dat er de afgelopen dertig jaar nieuw zand overheen gestort is.
Ben je wel van de pijn afquote:
Hmm, interessant, wie gaat er met mij mee?quote:
En dan nooit meer buiten komen omdat jij daar inspiratie hebt opgedaan. Nee dank jequote:Op vrijdag 8 april 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm, interessant, wie gaat er met mij mee?
Heb er gelukkig geen verstand van. (hihaho)..quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die wortels van verstandskiezen zijn sowieso nogal grillig.
Mijn oude tandarts (is nu met pensioen en misschien wel dood) was tandarts in het leger.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk baantje, lijkentandentrekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |