SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
+1quote:Op vrijdag 8 april 2022 03:24 schreef kwiwi het volgende:
@:Recce jarig? Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Dit is zelfs voor jou vroeg om wakker te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 03:24 schreef kwiwi het volgende:
@:Recce jarig? Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Dorpsbakker h, dan moet je opquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jou vroeg om wakker te zijn
Gefeliciteerd @:recce
Zo dat is mooi op tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:11 schreef Karzai het volgende:
Koffie gezet, gedoucht en aangekleed, maar even ontbijten en wat ruimte maken in de woonkamer
Meubels kunnen om 7 uur komen, had liever gehad dat ze 1 of 2 uurtjes later kwamen
quote:
Dat is vaak wel zo. NOu ja mochten ze om 10 uur pas komen ben je in ieder geval goed wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:57 schreef Karzai het volgende:
zul je zien dat ze om 10 uur komen, voor niets de wekker gezet
Ze zijn er over een half uurtjequote:Op vrijdag 8 april 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat is vaak wel zo. NOu ja mochten ze om 10 uur pas komen ben je in ieder geval goed wakker
Nou toch mooi op tijd.quote:
vandaag is het al weekendquote:Op vrijdag 8 april 2022 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
PFFFFFFFFFFFFF, ik ben echt blij dat het morgen weekend is![]()
![]()
Beter kijken, ik tel er 10quote:
Niet voor iedereen, vuige parttimerquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet voor iedereen, vuige parttimer
Dit keer wel weer eens 2 dagen weekendquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn optimale situatie bereiktquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat jullie zonodig 9-5 willen kantoorslaafjes zijn
en ik de mijnequote:Op vrijdag 8 april 2022 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn optimale situatie bereikt
Vanmiddag na het werk even luisteren..quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:11 schreef LTVDK het volgende:
Wie had dat verwacht, een nieuwe plaat van Pink Floyd in 2022
Is je vader ziek ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, mijn vader heeft weer een nacht met veel pijn gehad
Nu eerst maar zwemmen
Dat is kut. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen bij de tandartsquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb echt zo verschrikkelijke kiespijn. Het is gewoon niet meer te doen. Al sinds afgelopen zondag.
Vanmiddag eindelijk naar de tandarts. Ik kan gewoon niet wachten.Kan amper een normale houding aannemen omdat ik niet eens weet waar ik met mezelf naar toe moet. 283923 paracetamols helpen ook niet meer.
preview seizoen is begonnenquote:
Gelukkig kan je vanmiddag terechtquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb echt zo verschrikkelijke kiespijn. Het is gewoon niet meer te doen. Al sinds afgelopen zondag.
Vanmiddag eindelijk naar de tandarts. Ik kan gewoon niet wachten.Kan amper een normale houding aannemen omdat ik niet eens weet waar ik met mezelf naar toe moet. 283923 paracetamols helpen ook niet meer.
Ik hoop het, want dit trek ik echt nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is kut. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen bij de tandarts
Ik krijg amper m'n mond nog open. INB4 veel grappen... Maar zelfs kauwgomkauwen doet verschrikkelijk zeer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig kan je vanmiddag terecht
Kiespijn is wel echt heel vervelend
Wel met een Duitstalige rappert dus.quote:
Ja das al bij de minste pijn natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg amper m'n mond nog open. INB4 veel grappen... Maar zelfs kauwgomkauwen doet verschrikkelijk zeer.
Echt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel met een Duitstalige rappert dus.
Ik zat aan een andere Finch te denken.quote:
Oh, nee, ik herkende 'm uit een van die teaserts.quote:
David Finch?quote:
Nu ben ik minder hyped.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik herkende 'm uit een van die teaserts.
Dat vermoedde ik, vandaar de waarschuwing.quote:
die van American pie?quote:
oeh spannend karzaiquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:11 schreef Karzai het volgende:
Koffie gezet, gedoucht en aangekleed, maar even ontbijten en wat ruimte maken in de woonkamer
Meubels kunnen om 7 uur komen, had liever gehad dat ze 1 of 2 uurtjes later kwamen
Nee dat is een anderquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
Anders doorverwijzing naar jou?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh balen zeg. Hopelijk kan de tandarts het fixen
ja ben eigenlijk geen tandatrs hequote:Op vrijdag 8 april 2022 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders doorverwijzing naar jou?
zonder hoofd heeft ze ook geen pijn meerquote:
O dat heb ik niet normaal. Het gaat meer over de druk op die plek. Normaal heb ik dan dat bijvoorbeeld een appel vervelend is maar zacht brood of kauwgom niet. Nu doet echt de kleinste kauwbeweging zeer aan de plek en aan de kaak zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das al bij de minste pijn natuurlijk
Ik vrees gewoon voor antibiotica en ibu. Want ik dacht dat ze geen tanden/kiezen trekken wanneer er een ontsteking isquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh balen zeg. Hopelijk kan de tandarts het fixen
Maar je wil wel mijn kies hebben zekerquote:
Sowieso trekken ze als het even kan niet, zal dan eerder een wortelkanaalbehandeling worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vrees gewoon voor antibiotica en ibu. Want ik dacht dat ze geen tanden/kiezen trekken wanneer er een ontsteking is
nou als je zo aandringtquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je wil wel mijn kies hebben zeker
Ik mis er al teveel hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik van jullie allemaal 1 heb
Net een uur "bezig" en ik merk 'm al.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn luchtwegen willen even niet meewerken. Nog een uitloper van de COVID-besmetting, en ook de reden waarom ik in het groepje mensen zit die normaal eerder de prikjes krijgen. Denk dat ik maar rustig aan ga doen vandaag.
Ik heb er nog wel een paar liggen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan maakt 1 meer of minder ook niet meer uit
Mag ik ook wat anders doneren?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een verstandkies die doorkomt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso trekken ze als het even kan niet, zal dan eerder een wortelkanaalbehandeling worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |