Klopt, mensen doen heel leuk alsof het belangrijk is dat ze het gezicht elke week wat zien veranderen, en in the end zie je ook wel steeds beter het gezicht van de mol erin, maar je ziet evengoed steeds beter het gezicht van de winnaar en de verliezend finalist erin. En je weet tegen die tijd toch al welke 3 dat zijn. Dus het geeft geen extra informatie ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:09 schreef Legoblokje het volgende:
Gilles had bij de kick-off gezegd dat het een mashup is van alle 10/11 kandidaten, en dat na elke aflevering het deel van de afvaller er wordt afgehaald. Ik vraag me dan alleen af in hoeverre we er iets aan hebben, omdat we in afl. 8 dan nog drie mensen hebben
Ik wil daar ook wel eens tussendoor zwemmen.quote:Op maandag 4 april 2022 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
En sowieso die standbeelden onder water.
Ze struikelde over dat ding wat daar lag, waardoor ze al helemaal geen controle had over de val.quote:Op maandag 4 april 2022 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Fenomenale opdrachten weer. Ik hou van die laagjes. En sowieso die standbeelden onder water.
Heel blij met de afvaller, wel sneu dat het op deze manier moet. Zag in de herhaling pas dat ze eigenlijk best lelijk viel, met die blauwe plek als extra bewijs daarvan.
Ik dacht dat het een mashup was van alle mollen van De Mol. Dus je ziet steeds meer van De Mol uit dit seizoen.quote:Op maandag 4 april 2022 10:43 schreef Moira het volgende:
(beetje late quote maar ik kwam hierop uit toen ik het vorige topic opende dus alsnog een respons)
[..]
Klopt, mensen doen heel leuk alsof het belangrijk is dat ze het gezicht elke week wat zien veranderen, en in the end zie je ook wel steeds beter het gezicht van de mol erin, maar je ziet evengoed steeds beter het gezicht van de winnaar en de verliezend finalist erin. En je weet tegen die tijd toch al welke 3 dat zijn. Dus het geeft geen extra informatie ofzo
Nee het zijn de kandidaten van dit seizoen en elke keer verdwijnt de afvaller uit het gezicht. Maar daar heb je inderdaad niets aan want ook de winnaar en verliezer blijven over.quote:Op maandag 4 april 2022 15:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een mashup was van alle mollen van De Mol. Dus je ziet steeds meer van De Mol uit dit seizoen.
Dit dus! Echt fucking dom inderdaad. Bovendien vind ik haar reteirritantquote:Op maandag 4 april 2022 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was toch allang bekend dat Manu Spaans kon? Waarom kiest de groep er dan in godsnaam voor haar te laten duiken en niet met die tablet rond te laten lopen? Hele bizarre keuze.
Deze aflevering kon ze weer Spaans. In de vorige aflevering was ze het ineens helemaal kwijt.quote:Op maandag 4 april 2022 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was toch allang bekend dat Manu Spaans kon? Waarom kiest de groep er dan in godsnaam voor haar te laten duiken en niet met die tablet rond te laten lopen? Hele bizarre keuze.
Philippe is mijn Mol. Echt zo’n type die totaal niet opvalt en met iedereen goed kan opschieten. Hij laat vaak anderen de beslissingen nemen en vind het allemaal wel goed.quote:Op maandag 4 april 2022 23:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij het anonieme interview zei de mol dat het hem/haar moeilijk werd gemaakt omdat er een soort "allen tegen de mol" groepsgevoel was ontstaan.
Ik ga er dan vanuit dat de mol in deze aflevering zelden tot nooit in een positie kwam om veel te doen mislukken en dan kom ik bij Philippe of Manu uit, die hingen er wat tussen, maar ondergingen het wat. De andere 5 (+Nele) vond ik toch wel heel "kandidaterig" op sleutelmomenten, die hadden dingen kunnen laten mislukken zonder zich verdachter te maken. Dat en de mol komt bij de interviews nogal onzeker over en dat past ook wel bij die 2.
Het was vooraf toch helemaal niet duidelijk dat ze gingen duiken? Men zocht mensen die Spaans wilden leren, mensen die wilden chillen in de hotelkamer en mensen die avontuurlijke kunst liefhebbers waren. Zoiets. Dan ga je er niet direct van uit dat je gaat duiken.. Als jij veel van kunst weet dan is dat misschien een logischere keuze dan mensen die Spaans “willen leren”. De anderen die Spaans kunnen zaten ook niet op die positie.quote:Op maandag 4 april 2022 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had gedacht dat je dat gezicht na elke aflevering zou zien, maar dat is dus niet het geval.quote:Op maandag 4 april 2022 10:43 schreef Moira het volgende:
(beetje late quote maar ik kwam hierop uit toen ik het vorige topic opende dus alsnog een respons)
[..]
Klopt, mensen doen heel leuk alsof het belangrijk is dat ze het gezicht elke week wat zien veranderen, en in the end zie je ook wel steeds beter het gezicht van de mol erin, maar je ziet evengoed steeds beter het gezicht van de winnaar en de verliezend finalist erin. En je weet tegen die tijd toch al welke 3 dat zijn. Dus het geeft geen extra informatie ofzo
Na elke aflevering van Café de Mol laten ze het zien.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je dat gezicht na elke aflevering zou zien, maar dat is dus niet het geval.
Ze willen natuurlijk ook niet voor de finale verklappen wie de mol is. Dus ze zullen nooit openlijk echte informatie verspreiden, alleen de illusie van informatie.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:23 schreef Japepk het volgende:
Het gezicht was 'gewoon' een gimmick om de buzz voor het seizoen te creeëren. Want aan het eind zullen inderdaad de 3 finalisten in het gezicht zitten. Als het gezicht nu uit oud-mollen bestond, of ze lieten het aan het begin van de aflevering zien, dan had het meerwaarde in de speurtocht. Dat is nu niet het geval.
Precies, ik was daar denk ik ook niet blijven zitten. Beetje eigenwijs misschien, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat iederéén die aan zo'n programma meedoet behoorlijk kan liegen. Of in elk geval het merendeel. Zo'n film brengt je dan alleen maar onnodig in verwarring. Ik zou liever van mijn eigen kracht en kennis uit gaan, maar dat komt omdat ik weet dat ik door zoiets dus onnodig zou gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk ook niet voor de finale verklappen wie de mol is. Dus ze zullen nooit openlijk echte informatie verspreiden, alleen de illusie van informatie.
Dat zag je ook afgelopen aflevering met die acteersessie. Het is helemaal niet gezegd dat een kandidaat waarvan gezegd werd dat-ie de mol niet kan zijn, ook daadwerkelijk de mol niet is. Daarom was het ook wel goed dat Anke zo snel wegliep, want die had door dat dit alleen maar verwarring creëerde
Uma had de vrijstelling.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:35 schreef Japepk het volgende:
[..]
Precies, ik was daar denk ik ook niet blijven zitten. Beetje eigenwijs misschien, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat iederéén die aan zo'n programma meedoet behoorlijk kan liegen. Of in elk geval het merendeel. Zo'n film brengt je dan alleen maar onnodig in verwarring. Ik zou liever van mijn eigen kracht en kennis uit gaan, maar dat komt omdat ik weet dat ik door zoiets dus onnodig zou gaan twijfelen.
Eigenlijk hebben de kandidaten nu al 2 afleveringen op rij geen normale test gehad. Ik ben even kwijt wie de vrijstelling pakte in aflevering 1, maar die heeft überhaupt nog nooit een echte eliminatie gehad.
Het gaat mij er niet om dat ze ging duiken, maar dat ze niet bij Spaans leren zat. Het leek me vooraf al buiten kijf staan dat je bij die groep iets moest doen waarbij de Spaanse taal belangrijk zou worden, dus waarom dan niet degene die die kennis al heeft daar niet voor inzetten?quote:Op dinsdag 5 april 2022 07:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het was vooraf toch helemaal niet duidelijk dat ze gingen duiken? Men zocht mensen die Spaans wilden leren, mensen die wilden chillen in de hotelkamer en mensen die avontuurlijke kunst liefhebbers waren. Zoiets. Dan ga je er niet direct van uit dat je gaat duiken.. Als jij veel van kunst weet dan is dat misschien een logischere keuze dan mensen die Spaans “willen leren”. De anderen die Spaans kunnen zaten ook niet op die positie.
Ja, ik snap daar ook niks van.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ze ging duiken, maar dat ze niet bij Spaans leren zat. Het leek me vooraf al buiten kijf staan dat je bij die groep iets moest doen waarbij de Spaanse taal belangrijk zou worden, dus waarom dan niet degene die die kennis al heeft daar niet voor inzetten?
Ik begreep ook dat dat waarschijnlijk gewoon niet mocht. Het was een ‘beginnerscursus’, dus alleen voor beginners.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:03 schreef Maartel het volgende:
Het was denk ik niet voor niks 'spaans LEREN'. Degenen die het al konden mochten daar denk ik niet bij? Anders had het doorgeven van nummers vanuit de hotelkamer ook geen zin meer
Er zijn 3 mensen die Spaans kunnen en alle 3 zaten ze niet bij die groep dus dat is niet puur gericht op Manu..quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ze ging duiken, maar dat ze niet bij Spaans leren zat. Het leek me vooraf al buiten kijf staan dat je bij die groep iets moest doen waarbij de Spaanse taal belangrijk zou worden, dus waarom dan niet degene die die kennis al heeft daar niet voor inzetten?
En dit inderdaad. Denk dat er weinig goede zinnen inzaten die iets zeiden over een persoon, dus die had je er dan makkelijk uit gevist.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:59 schreef trui het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat dat waarschijnlijk gewoon niet mocht. Het was een ‘beginnerscursus’, dus alleen voor beginners.
Ik vond Sven niet zo slecht bij de opdracht met de raket. Ok hij had geen 3 vragen goed, maar ik denk niet dat een ander het beter had gedaan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk nu toch aan Sven of Manu. Manu doet wel echt heel erg rare dingen, die je vanuit het oogpunt van een normaal mens bijna niet zou kunnen verklaren. En Mericulus? Dat was ook echt niet normaal. Maar zeker de Vlaamse mol is toch over het algemeen ietsje subtieler.
Naja, hij liet Yens nog 30 seconden om de enige overgebleven vraag te beantwoorden. Dat kan ook de strategie zijn van de mol. Doen alsof jij het heel goed hebt gedaan om dan eigenlijk net te weinig tijd over te laten en te gokken dat de opdracht dan wel mislukt, terwijl jij de held kunt spelen.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond Sven niet zo slecht bij de opdracht met de raket. Ok hij had geen 3 vragen goed, maar ik denk niet dat een ander het beter had gedaan eerlijk gezegd.
De volgorde van de planeten niet weten terwijl hij de bolleboos zou zijn vond ik dan wel raar. Maar de Mol zei in het anonieme interview dat hij niet veel kansen had om te saboteren en Sven kon de hele opdracht laten mislukken met alle antwoorden die hij gaf. Dus dan zou hij het niet zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond Sven niet zo slecht bij de opdracht met de raket. Ok hij had geen 3 vragen goed, maar ik denk niet dat een ander het beter had gedaan eerlijk gezegd.
Maar hij wist het eigenlijk wel. Ze waren allemaal goed, op de laatste twee na (Uranus en Neptunus), die hij had omgedraaid.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De volgorde van de planeten niet weten terwijl hij de bolleboos zou zijn vond ik dan wel raar.
quote:Op zondag 10 april 2022 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vanavond weer om 20.20 uur op Goplay
quote:Op zondag 10 april 2022 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vanavond weer om 20.20 uur op Goplay
Ja nee, dat kan natuurlijk niet hè......quote:Op zondag 10 april 2022 19:46 schreef Moira het volgende:
[..]![]()
Misschien kijk iets later, ff aflevering Blacklist afkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond dit geen spoiler hoor. Hier kan echt niemand iets uithalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan 1 + 1 wel bij elkaar optellen en neem geen risico…quote:Op zondag 10 april 2022 20:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vond dit geen spoiler hoor. Hier kan echt niemand iets uithalen.
quote:Op zondag 10 april 2022 20:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ah, fout van mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
quote:Op zondag 10 april 2022 21:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 10 april 2022 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ik loop nog een paar minuten achter denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Nee, we lopen gelijk, zie onze eerdere reacties maar…quote:Op zondag 10 april 2022 21:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik loop nog een paar minuten achter denk ik.
quote:Op zondag 10 april 2022 20:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 10 april 2022 21:39 schreef noodgang het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2022 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Zonder reclameblokken kijken is best fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ik heb een maandje een vaag IP abo genomen speciaal voor de Mol maar denk dat ik er niet mee verder ga. Al is het wel fijn Play 4 gewoon in een app op de tv te hebbenquote:Op zondag 10 april 2022 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zonder reclameblokken kijken is best fijn
quote:Op zondag 10 april 2022 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weet niet of iemand naar Café De Mol kijkt, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Weet niet of iemand naar Café De Mol kijkt, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef MadMaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Weet niet of iemand naar Café De Mol kijkt, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Weet niet of iemand naar Café De Mol kijkt, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2022 21:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]Zoiets meen ik me ook te herinneren ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2022 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op zondag 10 april 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door SaintOfKillers op 10-04-2022 22:14:05 ]The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Met voorbedachte rade bedoel je? Nee, dat lijkt me niet.quote:Op zondag 10 april 2022 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zouden ze dit bewust zo in beeld hebben gebracht??
Er is met biechts wel bewust naar toegewerkt achteraf gezienquote:Op zondag 10 april 2022 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zouden ze dit bewust zo in beeld hebben gebracht??
quote:Op zondag 10 april 2022 22:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Er is met biechts wel bewust naar toegewerkt achteraf gezien
Kan best toch? Twist aan tiende seizoen??quote:Op zondag 10 april 2022 22:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade bedoel je? Nee, dat lijkt me niet.
Ik zie niet hoe dat zou kunnen, tenzij Philippe een acteur is ofzo.quote:Op zondag 10 april 2022 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan best toch? Twist aan tiende seizoen??
quote:Op zondag 10 april 2022 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ik bedoelde het niet in die zin (lijkt me wat ver gaan) maar het verklaart wel waarom we al 3 weken een onzekere mol te horen kregenquote:Op zondag 10 april 2022 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Kan best toch? Twist aan tiende seizoen??
Komende weken maar even afwachten dan maar...quote:Op zondag 10 april 2022 22:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat zou kunnen, tenzij Philippe een acteur is ofzo.
Ja, die quotes van de mol zijn er zeker met opzet in gemonteerd om naar dit moment toe te werken. Ook wel logisch, de makers weten al wat er gaat gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2022 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het niet in die zin (lijkt me wat ver gaan) maar het verklaart wel waarom we al 3 weken een onzekere mol te horen kregen
Toevallig had ik halverwege de aflevering ineens wel t gevoel dat 1 'kandidaat' qua energie er niet meer helemaal bij leek te zijn en dat dat wel paste bij die molbiechts.. nouja, zat ik toch 10 minuten goedquote:Op zondag 10 april 2022 22:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, die quotes van de mol zijn er zeker met opzet in gemonteerd om naar dit moment toe te werken. Ook wel logisch, de makers weten al wat er gaat gebeuren natuurlijk
Ja, echt hequote:Op zondag 10 april 2022 22:35 schreef Maartel het volgende:
Je zou mij als kandidaat na deze dag ook weg kunnen dragen, geloof ik.
quote:Op zondag 10 april 2022 22:42 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 22:42 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 22:47 schreef Tijn het volgende:
SC hopper present
quote:Op zondag 10 april 2022 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Er zijn over seizoen 5 anders wel wat geruchten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2022 22:54 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 22:57 schreef Rockfire het volgende:
[..]inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SC hopper present
Ja dat en nu ik t zo terugkijk ws ook gewoon merken dat je het naar je zin hebt met een hele leuke club mensen en eigenlijk gewoon deel van de groep wilt zijn ipv continu een dubbele agenda te hebben (wat je natuurlijk weet van tevoren maar ik kan me toch voorstellen dat je dat écht moet liggen)quote:Op zondag 10 april 2022 23:04 schreef FlyingEagle het volgende:
Geen slaap, mindere eetlust en stress, dat is een lelijk mix wat veel mensen onderschatten en waar je echt aan onderdoor kunt gaan. Mooi dat het programma dit zo respecteert en het ook zo brengt. Ik heb nu wel echt zin in de volgende aflevering
quote:Op zondag 10 april 2022 23:04 schreef FlyingEagle het volgende:
Geen slaap, mindere eetlust en stress, dat is een lelijke mix wat veel mensen onderschatten en waar je echt aan onderdoor kunt gaan. Mooi dat het programma dit zo respecteert en het ook zo brengt. Ik heb nu wel echt zin in de volgende aflevering
quote:Op zondag 10 april 2022 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
In Café De Mol gaf Gilles aan dat ze nog steeds volledig achter hun keuze voor Philippe staan. Ik had in eerste instantie wat moeite om te begrijpen waarom Philippe het niet kon volhouden, maar zijn uitleg in Café De Mol verduidelijkt wel veel. Ik denk dat het niet te voorzien was dat hij zich in zijn slaap zou verraden, en ik kan me volledig voorstellen dat je daarna niet meer durft slapen en dat dat je kapot maakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2022 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ja ok, op zo'n manier. Ja wellicht. Aan de andere kant: niemand verdenkt haar nu, dus ze zou een briljante mol zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zou het de makers ook niet heel erg sieren om nu te zeggen 'ja Phillipe was niet geschikt, daar hebben we een steek laten vallen'quote:Op zondag 10 april 2022 23:10 schreef Redum het volgende:
[..]
In Café De Mol gaf Gilles aan dat ze nog steeds volledig achter hun keuze voor Philippe staan. Ik had in eerste instantie wat moeite om te begrijpen waarom Philippe het niet kon volhouden, maar zijn uitleg in Café De Mol verduidelijkt wel veel. Ik denk dat het niet te voorzien was dat hij zich in zijn slaap zou verraden, en ik kan me volledig voorstellen dat je daarna niet meer durft slapen en dat dat je kapot maakt...
Wat was de 2e? (ik herinner me Anke vorige week nog wel)quote:Op zondag 10 april 2022 23:14 schreef Redum het volgende:
Los van de grote plottwist: ik vind het wel tof hoe ze mondmaskers, normaal niet zo'n prettige dingen, al in twee opdrachten omvormen naar een functioneel spelelement.
Vandaag had degene die het liedje moest uitbeelden een mondmasker op zodat de ander niet kon "liplezen" (al werd dat volgens mij niet expliciet benoemd)quote:Op zondag 10 april 2022 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wat was de 2e? (ik herinner me Anke vorige week nog wel)
Het komt denk ik ook omdat je altijd veel meer het groepsgevoel meekrijgt. Je merkt dat mensen met elkaar een avontuur aan het beleven zijn en Gilles is daarvoor de perfecte presentator.quote:Op zondag 10 april 2022 23:12 schreef Maartel het volgende:
Wat ik de makers wel echt na moet geven is hoe goed en menselijk ze dit programma maken.
Dat is ook waar natuurlijk...quote:Op zondag 10 april 2022 23:13 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou zou het de makers ook niet heel erg sieren om nu te zeggen 'ja Phillipe was niet geschikt, daar hebben we een steek laten vallen'
quote:Op zondag 10 april 2022 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 10 april 2022 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
Jammer dat je niet meedoet met de pronoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit....kan het nog steeds niet geloven.quote:Op zondag 10 april 2022 23:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wauw ik heb met open mond zitten kijken.
quote:Op zondag 10 april 2022 23:45 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meedoet met de prono
Ja daar moeten we het ook nog over hebben, ik neem aan dat we wel gewoon punten krijgen?quote:Op zondag 10 april 2022 23:45 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meedoet met de prono
quote:Op maandag 11 april 2022 00:11 schreef Viv het volgende:
Ik volg de Vlaamse Mol niet, maarWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NPO moet dit morgen toch nog uitzenden? Lekker dan voor die kijkers
![]()
Oh echt? Stom zegquote:Op maandag 11 april 2022 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
WtfDe NPO moet dit morgen toch nog uitzenden? Lekker dan voor die kijkers
Vette spoilerquote:Op maandag 11 april 2022 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
En toen je dat nog wel deed won je al een bordspelquote:Op zondag 10 april 2022 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat is niet meer zo mijn ding. Ik kijk gewoon vooral om heel erg te genieten.
quote:Op maandag 11 april 2022 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog steeds nooit gespeeld.quote:Op maandag 11 april 2022 01:36 schreef Moira het volgende:
[..]
En toen je dat nog wel deed won je al een bordspel(al is er nu een nieuwe!)
quote:
Het kwam net zelfs voorbij in het NOS journaal van 7.00quote:Op maandag 11 april 2022 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was gisteravond al snel bekend via Facebook en andere media.quote:Op maandag 11 april 2022 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is er ook redelijk wat doorgesijpeld wegens het niet gebruiken van spoilers…![]()
quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 08:15 schreef Viv het volgende:
[..]Ja, dat zat ik ook al te denken. Voortaan is een nachtje bij de redactie slapen onderdeel van de sollicitatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begrijp je vraag niet..?quote:Op maandag 11 april 2022 08:44 schreef xzaz het volgende:
Weet iemand trouwens als er ook een Belgische 'Wie is de Mol?' versie is? Ik heb gehoord dat ze het geprobeerd hebben maar naar een paar afleveringen is het gestopt?
Aan de andere kant: Het feit dat je in je slaap iets zegt hoeft toch niet te zeggen dat iets waar is? Je kunt als deelnemer toch net zo goed dromen dat je de Mol bent en daar over praten in je slaap?quote:Op maandag 11 april 2022 08:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik ook al te denken. Voortaan is een nachtje bij de redactie slapen onderdeel van de sollicitatie
Ja, dat sowieso. Het hoeft helemaal geen halszaak te zijn. Het was vooral de krampachtige manier waarop Philippe ermee omging dat 'm nekte.quote:Op maandag 11 april 2022 08:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Het feit dat je in je slaap iets zegt hoeft toch niet te zeggen dat iets waar is? Je kunt als deelnemer toch net zo goed dromen dat je de Mol bent en daar over praten in je slaap?
Eens, ging puur om de manier hoe Philippe ermee omging in zn hoofd. En dat kun je moeilijk veranderen.quote:Op maandag 11 april 2022 08:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Het hoeft helemaal geen halszaak te zijn. Het was vooral de krampachtige manier waarop Philippe ermee omging dat 'm nekte.
Ja maar dat was ook voordat we de puntentelling logischer maakten, dus ik had gewonnen zonder ooit de goeie mol ingevuld te hebben, en jij zat tenminste al vanaf het begin op Elisabet dat jaarquote:Op maandag 11 april 2022 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog steeds nooit gespeeld.En toen was ik ook al niet zo fanatiek want ik had geloof ik ook nog 1 of 2 gemist.
En jij had meer punten maar had al een keer gewonnen ofzo.
Ik heb dat gewoon helemaal niet meer, die behoefte om te zoeken naar hints, uren het web afstruinen en uitzendingen tig keer terugkijken. Maar van het kijken geniet ik, intens. Ik kies mijn mollen ook vrij random, bij Elisabeth dacht ik iets bij haar oog te zien toen ze haar scherm zag toen en bij deze mol dacht ik dus eerder dat ik de mol iets weg zag gooien. En dan switch ik eigenlijk ook nooit meer, ondanks dat mijn mol wat passief en triestig leek.
Ik moet zeggen dat dit ook een beetje door mijn hoofd schoot, maar ik begrijp toch wel echt dat er ook dingen zijn die je als makers niet kan voorzien. Dat alles in de voorbereiding (en in het spel zelf) erop wijst dat hij gewoon hartstikke geschikt is, maar op het moment zelf als hij dan in z'n slaap lult dat het spel toch meer met een mens doet dan had kunnen worden voorzien.quote:Op maandag 11 april 2022 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja. Lastig. Ramp voor het programma, ondanks dat het redelijk waardig opgelost is. Gisteravond vond ik het echt een kapitale fout van de makers, ondertussen iets milder maar nog steeds vind ik dat ze een niet geschikte mol hebben aangesteld. Je moet ergens in die voorbereidende gesprekken hebben kunnen voelen dat het niet zo'n sterke persoonlijkheid is. Want als je bij de eerste de beste (onvoorziene) situatie al helemaal in de paniekmodus schiet, dan is dat niet zo handig voor een Mol. Het is een leuke rol, maar ook een teringzware waar je echt wat bepaalde karaktereigenschappen voor moet hebben.
Denk ook dat ze bij AvroTros weer bevestigd zijn in het nooit meer onbekende Nederlanders. De gemiddelde acteur, theatermaker, schrijver, etc. lult zich hier uit.
quote:Op maandag 11 april 2022 08:44 schreef xzaz het volgende:
Weet iemand trouwens als er ook een Belgische 'Wie is de Mol?' versie is? Ik heb gehoord dat ze het geprobeerd hebben maar naar een paar afleveringen is het gestopt?
Ik ben ook wel benieuwdquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 11:01 schreef Moira het volgende:
Waar ik me trouwens wel weer aan erger is dat alle debielen die elk jaar roepen 'DAT ER DIT JAAR TWEE MOLLEN ZIJN !11!1!1' nu enigzins gelijk hebben gekregen ook
Maar in plaats van inzien dat er alsnog nooit twee mollen tegelijkertijd zijn heb je nu dus mensen die roepen dat de mol die nu gekozen is ook van te voren al ingelicht is etcOf dat Philippe helemaal niet overbelast het spel uit moest maar dat het een list van de programmamakers was etc.
Moet ook meer op FOK! lezen dan op social media want ik erger me toch nog steeds aan domme mensen![]()
quote:Op maandag 11 april 2022 11:04 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]Ja Café de Mol moet ik ook nog terug zien, heb echt om 01:00 's nachts ofzo nog gecheckt of 'ie er al op stond maar niet dus. Echt apart dat ze dat niet gelijk dezelfde avond erop zetten. Had aflevering 2 en 3 ook al gemist omdat ik dus gewoon niet meer terugkijk als ik het niet gelijk kan terugkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Moira op 11-04-2022 11:40:34 ]Fuck the EBU.
Ramptoerist gespot.quote:Op maandag 11 april 2022 08:44 schreef xzaz het volgende:
Het is een beetje als dat je als werkgever in een sollicitatieprocedure moet uitsluiten dat een werknemer ooit een burnout zal krijgen. 100% uitsluiten kun je dat nooit. En helaas betreft het hier dan een job waarbij je 24/7 aan moet staan, tot in de slaapkamer aan toe, en 'neem even een dag vrij' ook geen optie isquote:Op maandag 11 april 2022 10:39 schreef Tijn het volgende:
Ik denk zeker dat ze de psychologische assessment wat serieuzer gaan aanpakken volgend seizoen, ja.
Het is uiteindelijk een fout van de makers, maar het lijkt me ook wel heel lastig om in te schatten of iemand het aankan of niet. Ik bedoel, Philippe zelf was er ook van overtuigd dat-ie het wel zou kunnen.
Naja, als je gewoon weerbaar bent, mentaal, dan ga je gewoon door in je rol, ook als je je in je slaap versproken hebt.quote:Op maandag 11 april 2022 11:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het is een beetje als dat je als werkgever in een sollicitatieprocedure moet uitsluiten dat een werknemer ooit een burnout zal krijgen. 100% uitsluiten kun je dat nooit. En helaas betreft het hier dan een job waarbij je 24/7 aan moet staan, tot in de slaapkamer aan toe, en 'neem even een dag vrij' ook geen optie is
Dat wel, maar ik denk dat het element dat je rol echt 24/7 door gaat zonder 'moment voor jezelf' wel echt vele male intensiever is dan het lijktquote:Op maandag 11 april 2022 11:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Naja, als je gewoon weerbaar bent, mentaal, dan ga je gewoon door in je rol, ook als je je in je slaap versproken hebt.
Het hele Roeland Fernhout-verhaal zet me wel aan het denken nu ja. Ik vind het mooier hoe de makers het nu doen eigenlijk. Gewoon even eerlijk zijn. En uiteindelijk kan je gewoon voor de tweede keer een mol gaan raden. Ik blijf het beter gedaan vinden dan de achteraf-biechten die nog van Yvon zijn opgenomen over molacties die ze nooit heeft gedaan (waarschijnlijk).quote:Op zondag 10 april 2022 22:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Er zijn over seizoen 5 anders wel wat geruchten...
Wat waren de argumenten voor deze geruchten nogmaals?quote:Op maandag 11 april 2022 11:53 schreef molloot200 het volgende:
Het hele Roeland Fernhout-verhaal zet me wel aan het denken nu ja.
Zie het prono topicquote:Op maandag 11 april 2022 00:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar moeten we het ook nog over hebben, ik neem aan dat we wel gewoon punten krijgen?
Ik zou het niet allemaal meer weten, maar het voornaamste was dat alle molbiechten die in de reünie getoond werden tot en met aflevering 3 (voor Roeland uit het spel lag) allemaal "slechts" met een spraakopname te horen waren, waar alle biechten van na aflevering 3 met video te zien waren.quote:Op maandag 11 april 2022 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat waren de argumenten voor deze geruchten nogmaals?
tsja, echt handig is 't niet maar het kan een keer misgaan met de inschatting he. Ik vind 't juist ontzettend knap hoe er snel geschakeld wordt en de productie er toch weer iets moois van maakt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Poepz0r het volgende:
Slechte casting en een blunder van de productie.
Beetje wel misschien, maar ook gewoon pech, denk ik. Wellicht was het heel anders gelopen als dat slaapincident niet was voorgevallen, gelijk aan het begin. Of als Bert hem er niet zo bot mee had geconfronteerd. Philippe zal op het eind ook wel het gevoel hebben gehad dat niks meer lukte, zoals die band lekprikken en zorgen dat hij in de juiste groep terechtkwam bij de Gay Pride. De vermoeidheid en het gevoel van falen versterken elkaar dan alleen nog maar, natuurlijk. Ik weet niet of je dat helemaal had kunnen voorzien.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Poepz0r het volgende:
Slechte casting en een blunder van de productie.
Nog ff hierover:quote:Op maandag 11 april 2022 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk ook dat ze bij AvroTros weer bevestigd zijn in het nooit meer onbekende Nederlanders. De gemiddelde acteur, theatermaker, schrijver, etc. lult zich hier uit.
Andere reden is dat de kijkcijfers veel hoger zijn MET BN'ers dan zonder.quote:Op maandag 11 april 2022 13:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Nog ff hierover:
Ik denk wel dat dit één van de redenen is dat AvroTros liever BNNers heeft. Niet alleen omdat acteurs e.d. zich hier makkelijk uitlullen, maar ook omdat het dan wat minder uitmaakt als de mol een fout maakt waardoor hij/zij teveel opvalt. Met montage en een beetje regie kun je veel oplossen en het voor de kijker alsnog spannend maken, ook al hebben de kandidaten de mol inmiddels door. Ik vind de kandidatenbiechts in NL ook altijd ontzettend geregisseerd overkomen.
In Vlaanderen maken ze naast een programma voor de kijker ook een spel voor de kandidaten dat echt gespeeld moet worden. Dat vergt meer van de opdrachten (is ook goed te merken, vind ik) en ook van de mol.
Dat is natuurlijk niet meer te vergelijken.quote:Op maandag 11 april 2022 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere reden is dat de kijkcijfers veel hoger zijn MET BN'ers dan zonder.
Volgens mij gebruikt AvroTros dat nog steeds als argument, hoewel het lastig is om te zeggen of dit nog steeds het geval is.quote:Op maandag 11 april 2022 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet meer te vergelijken.
Zij zullen natuurlijk altijd wijzen naar de enorme vlucht die die kijkcijfers hebben genomen, maar dat was pas nadat het al minstens een jaar of vijf met BN'ers was. Dus niet te zeggen of het nu met niet-BN'ers anders zou zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 13:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt AvroTros dat nog steeds als argument, hoewel het lastig is om te zeggen of dit nog steeds het geval is.
Nee, dat ben ik het met je eens. Een nieuw seizoen met OBNers lijkt mij wel leuk, al ben ik bang dat je veel kandidaten krijgen die de mol proberen te spelen. Dat valt in de Vlaamse variant altijd nog wel mee.quote:Op maandag 11 april 2022 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zij zullen natuurlijk altijd wijzen naar de enorme vlucht die die kijkcijfers hebben genomen, maar dat was pas nadat het al minstens een jaar of vijf met BN'ers was. Dus niet te zeggen of het nu met niet-BN'ers anders zou zijn.
Nog lagere leeftijd en dat geven ze ook grif toe. Niet voor niets is het ooit naar de zaterdagavond gehaald zodat hele gezinnen het kunnen kijken.quote:Op maandag 11 april 2022 14:11 schreef JohnDDD het volgende:
WIDM met BN'ers is gewoon een slap aftreksel van dit kwaliteitsprogramma. Bij De Mol boeit alles van begin tot eind. Echt pure kwaliteitstelevisie met een zeer groot menselijk tintje zoals gisteren ook weer is gebleken. WIDM lijkt gemaakt voor kinderen van 16.
Het grootste nadeel van onbekende Nederlanders is dat de productie dan vele duizenden audities moet bekijken en beoordelen om aan 10 kandidaten te komen.quote:Op maandag 11 april 2022 13:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt AvroTros dat nog steeds als argument, hoewel het lastig is om te zeggen of dit nog steeds het geval is.
Dat is voor mij tot nu toe wel de quote van het seizoen.quote:
'Wil je stoelchauffage aan de poep?', zoals in de 1e aflevering werd gezegd, vind ik ook een mooie…quote:Op maandag 11 april 2022 15:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is voor mij tot nu toe wel de quote van het seizoen.
Voordeel is dat ze echt mensen kunnen selecteren. Op basis van hun psychologische profiel en karakter en hoe ze zich in een groep gaan gedragen.quote:Op maandag 11 april 2022 15:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het grootste nadeel van onbekende Nederlanders is dat de productie dan vele duizenden audities moet bekijken en beoordelen om aan 10 kandidaten te komen.
De Mol in België kreeg in 2019 ruim 11.000 aanmeldingen, en dat waren er in 2020 al 14.000!
Bedenk dat Vlaanderen zo'n 6,5 miljoen inwoners heeft en Nederland 17,5 miljoen, dus bijna drie keer zoveel. Wat zou de productie zich op de hals halen als ze hier 3x 14.000 = 42 duizend (!!) aanmeldingen moeten gaan bekijken? Dat is de voornaamste reden om met Bekende Nederlanders te werken: zo kunnen ze zelf mensen selecteren en vragen om deelname, en dat gaat een stuk sneller.
Bert en Anke zijn leuk. De rest… tsjaquote:Op maandag 11 april 2022 17:08 schreef JohnDDD het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze groep? Ik ben niet een groot fan eigenlijk. Ik vind Bert wel echt een leuke kandidaat. Verder vond ik Jens ook leuk. Maar daarnaast valt het mij bitter tegen.
Precies dit jaquote:Op maandag 11 april 2022 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bert en Anke zijn leuk. De rest… tsja
Niet onsympathiek maar niet spraakmakend voor op TV
Ik mag Yens ook wel, Sven, Uma en Manu zijn idd wat minder spraakmakend.quote:Op maandag 11 april 2022 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Renee is een Fok!ker toch?quote:Op maandag 11 april 2022 17:40 schreef BobW het volgende:
Het is groot nieuws zeg, op allerlei nieuwssites staat het.
Bij Khalid & Sophie zitten vanavond Renee Fokker en Gilles van Bouwel over het onderwerp.
Bij Op1 zitten Klaas van Kruistum, Lieven Scheire en Inge Ipenburg.
En ik maar denken dat wij met een select groepje hier de Vlaamse versie volgen
Ik vind Anke best okay als mens, maar als kandidaat vind ik haar niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dan liever Uma, hoewel die me ook wat tegenvalt.quote:Op maandag 11 april 2022 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 17:40 schreef BobW het volgende:
Bij Khalid & Sophie zitten vanavond Renee Fokker en Gilles van Bouwel over het onderwerp.
Mooi dit inderdaadquote:Op maandag 11 april 2022 17:40 schreef BobW het volgende:
Dat is ook het moment waarop het programma echt om zeep geholpen werd. De eerste paar seizoenen met BN'ers waren nog wel aardig.quote:Op maandag 11 april 2022 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog lagere leeftijd en dat geven ze ook grif toe. Niet voor niets is het ooit naar de zaterdagavond gehaald zodat hele gezinnen het kunnen kijken.
Ik heb ook weinig vertrouwen in de casting van een Nederlandse productie.quote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik het met je eens. Een nieuw seizoen met OBNers lijkt mij wel leuk, al ben ik bang dat je veel kandidaten krijgen die de mol proberen te spelen. Dat valt in de Vlaamse variant altijd nog wel mee.
Ja, dat laatste heb ik ook een beetje. Niet slapen is funest, maar er was nog zoveel van te maken. Philippe werd amper verdacht en als hij het gevoel heeft dat hij verdacht wordt, dan kan hij dat nog altijd oplossen door de 'held' van de opdracht te worden door geld binnen te halen.quote:Op maandag 11 april 2022 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit er een beetje dubbel in. Ik snap de mentale druk en dat je beter nu halverwege kan stoppen dan dat je afvalt als er nog 4 kandidaten over zijn of iets. En je hebt wel een een enorm groot programma 'in handen' dat jij op deze manier kunt maken of breken.
Tegelijkertijd ergert het me ook wel enigszins dat hij zegt ‘ik ben een zondagskind, heb nog nooit tegenslag meegemaakt’. En nu bij tegenslag knakt hij. Dan denk ik ook van, in hoeverre kun je als productie dan bij de selectie iets zinnigs zeggen over zijn veerkracht.
Van de andere kant had Bert vanaf het begin praktisch een vrijstelling naar de finale aangezien Philippe zich tegen hem had 'versproken' in z'n slaap.quote:Op maandag 11 april 2022 19:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik ook een beetje. Niet slapen is funest, maar er was nog zoveel van te maken. Philippe werd amper verdacht en als hij het gevoel heeft dat hij verdacht wordt, dan kan hij dat nog altijd oplossen door de 'held' van de opdracht te worden door geld binnen te halen.
Waar ik het meest van baal is dat sommige kandidaten de mol iets meer op het spoor waren dan anderen en volgende week misschien wel afvallen, omdat iedereen weer op 0 begint.
Zeker, maar ondanks die verspreking had Bert toch een ander in zijn vizier.quote:Op maandag 11 april 2022 19:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van de andere kant had Bert vanaf het begin praktisch een vrijstelling naar de finale aangezien Philippe zich tegen hem had 'versproken' in z'n slaap.
Ja dat vond ik ook niet terecht. Je kan nooit helemaal van tevoren inschatten hoe je gaat reageren op zo'n situatie en die is ook elke keer weer anders, en dat kan erg zwaar uitpakken. Dan ben je mentaal en fysiek op en dan is het gewoon klaar. Een soort mini-burnout. Voor hoe zwaar het mentaal kan zijn, zowel als mol maar ook als kandidaat, zijn er eigenlijk nog weinig mensen uit zichzelf ermee gestopt.quote:Op maandag 11 april 2022 18:50 schreef Guanabana het volgende:
Oja, en de mensen die nu begrip hebben voor zijn keuze, hadden die dat destijds ook voor Jean-Marc? Kan me herinneren dat de meerderheid het toen maar een slappeling vond, 'waarom doe je dan mee?'. Vond ik toen al onterecht. Na drie nachten niet slapen ben je gewoon klaar. En hij was nog niet eens de mol dus het boeide niet voor het programma.
De kandidaat die terugkwam van vorig seizoen was Jens.quote:Op maandag 11 april 2022 20:10 schreef Japepk het volgende:
Wat ik opvallend vindt is dat Philippe toch ook de maisveld kandidaat van vorig jaar is? Toen is hij ook niet geselecteerd als mol, en ergens vind ik het wel raar dat hij dus wel een érg grote tweede kans heeft gehad.
Philippe was vorig jaar een van de aanvallers uit het maisveld dacht ik.quote:Op maandag 11 april 2022 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De kandidaat die terugkwam van vorig seizoen was Jens.
Philippe was blijkbaar een van de extra kandidaten die in het maisveld streden om een plekjequote:Op maandag 11 april 2022 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De kandidaat die terugkwam van vorig seizoen was Jens.
Beste oplossing zo denk ikquote:
Wat een seriequote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Even iets heel anders, maar was gisteren al de tweede keer dat ze muziek gebruiken van de serie EuphoriaIs ook wel erg geschikt als Mol muziek.
Voor mijn gevoel is in 2013 de knop omgegaan. Het seizoen daarvoor was hemeltergend kut en ik denk dat de makers dat ook wel voelden. Toen kwam het jaar met Kees Tol en was alles gezellig en joviaal en dat sloeg aan. De kijkcijfers stegen en om het nog meer een feestje voor het hele gezin te maken werd in 2015 die stap naar de zaterdag gemaakt. En wij fans van het format kunnen er van alles van vinden; ze zijn in hun opzet nogal geslaagd.quote:Op maandag 11 april 2022 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook het moment waarop het programma echt om zeep geholpen werd. De eerste paar seizoenen met BN'ers waren nog wel aardig.
Ik vond seizoen 12 wel leukquote:Op maandag 11 april 2022 21:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is in 2013 de knop omgegaan. Het seizoen daarvoor was hemeltergend kut en ik denk dat de makers dat ook wel voelden. Toen kwam het jaar met Kees Tol en was alles gezellig en joviaal en dat sloeg aan. De kijkcijfers stegen en om het nog meer een feestje voor het hele gezin te maken werd in 2015 die stap naar de zaterdag gemaakt. En wij fans van het format kunnen er van alles van vinden; ze zijn in hun opzet nogal geslaagd.
Haha zul je altijd zienquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 21:56 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vertrouw het niet helemaal. Guts feeling.
Deze groep voelt meer aan als een vriendengroep. In voorgaande seizoenen had je kandidaten zoals Bart, Cathy, Jasmien en Philip. Die waren bereid het spel hard te spelen en dat zorgde toch vaak voor spanning binnen een groep. Wat voor de kijker natuurlijk wel interessant was om naar te kijken. We hebben ook pas één opdracht gehad waar een kandidaat niet voor de groep maar voor zichzelf koos (Uma). Dus de kandidaten hebben eigenlijk nog geen echte moeilijke keuzes hoeven te maken.quote:Op maandag 11 april 2022 17:08 schreef JohnDDD het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze groep? Ik ben niet een groot fan eigenlijk. Ik vind Bert wel echt een leuke kandidaat. Verder vond ik Jens ook leuk. Maar daarnaast valt het mij bitter tegen.
Zijn stille gedrag maakte hem voor mij juist wel erg verdacht. De stille onopvallende types die goed in de groep liggen zijn de ideale Mol. En ik denk dat de Mol tijdens de eerste aflevering in de eerste groep zou zitten. Die eerste groep had veel invloed op de rest van de opdracht. Daarvan zijn alleen nog Philip en Sven overgebleven.quote:Op maandag 11 april 2022 07:32 schreef Yesse het volgende:
Ik lees een aantal berichten dat Phillipe een domme keus zou zijn geweest. En ergens werd de vergelijking gemaakt met Jeroen. Maar het verschil met Jeroen was dat het bij Nikkie bleef en er geen kans was dat het nog eens zou gebeuren. Plus het was een opdracht verzonnen door de productie waardoor het niet de fout van Jeroen was.
Dat Phillipe nog eens zichzelf zou verspreken in zijn slaap was natuurlijk wel aanwezig en aangezien je steeds met anderen in een kamer ligt is het heel logisch dat je daardoor paranoïde wordt. En dat je dit vooraf niet kunt voorspellen is ook heel logisch.
Voor zijn verspreking vond ik dat hij juist wel goed op weg was. De eerste afleveringen doe je nog geen overdreven grote dingen maar hij viel al super goed in de groep en mensen vonden hem heel oprecht. Een goede opzet om later met dingen weg te komen. Erg jammer dat de omstandigheden hem braken.
Overigens merk ik dat ik nog heel erg in m’n oude Sven tunnel blijf hangen.Vond hem heel neutraal reageren op z’n bericht. Maar dat zegt natuurlijk nog niets. Nog maar een keer naar de interviews kijken..
Dan weet je toch niet waar je mee bezig bent??quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:33 schreef Moira het volgende:
Voor de Nederlanders die sinds vanavond op NPO kunnen terugkijken is dit de homepage![]()
![]()
_______
[ afbeelding ]
Man man man, je zou toch zeggen dat NPO ook wel wat Mol ervaring heeftquote:Op dinsdag 12 april 2022 01:33 schreef Moira het volgende:
Voor de Nederlanders die sinds vanavond op NPO kunnen terugkijken is dit de homepage![]()
![]()
_______
[ afbeelding ]
Totale debielen allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2022 01:33 schreef Moira het volgende:
![]()
_______
[ afbeelding ]
Ik zou het aan de andere kant knap vinden als je na alle commotie en berichtgevingen via alle media (tot nieuwsberichten op de radio en TV aan toe!) na zondagavond nog niet zou weten dat de Mol er mee gestopt is….quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:33 schreef Moira het volgende:
![]()
_______
[ afbeelding ]
Wij wisten niks. Gisterochtend kwam het bij het RTL nieuws voorbij maar gelukkig gaven ze een spoiler alert. Daarna gewerkt tot 18.30 en om 20.00 gingen we kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het aan de andere kant knap vinden als je na alle commotie en berichtgevingen via alle media (tot nieuwsberichten op de radio en TV aan toe!) na zondagavond nog niet zou weten dat de Mol er mee gestopt is….
is de mol ermee gestopt?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het aan de andere kant knap vinden als je na alle commotie en berichtgevingen via alle media (tot nieuwsberichten op de radio en TV aan toe!) na zondagavond nog niet zou weten dat de Mol er mee gestopt is….
Klopt. Ik mis in deze editie ook wel opdrachten of situaties die de groep een beetje uiteen kunnen splijten. Zeker met een mol als Philippe hadden ze daar toch wat meer op kunnen inzetten. Ok, die Parship-opdracht was misschien wel lichtjes zo, maar verder zijn er weinig vrijstellingen in het spel gekomen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:04 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Deze groep voelt meer aan als een vriendengroep. In voorgaande seizoenen had je kandidaten zoals Bart, Cathy, Jasmien en Philip. Die waren bereid het spel hard te spelen en dat zorgde toch vaak voor spanning binnen een groep. Wat voor de kijker natuurlijk wel interessant was om naar te kijken. We hebben ook pas één opdracht gehad waar een kandidaat niet voor de groep maar voor zichzelf koos (Uma). Dus de kandidaten hebben eigenlijk nog geen echte moeilijke keuzes hoeven te maken.
Hopelijk doet de nieuwe Mol het beter als Elisabet. Die deed het als last minute Mol nou niet echt bepaald geweldig.
Op zich zette Nele wel gelijk de toon toen ze de rest liet stikkenquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Klopt. Ik mis in deze editie ook wel opdrachten of situaties die de groep een beetje uiteen kunnen splijten. Zeker met een mol als Philippe hadden ze daar toch wat meer op kunnen inzetten. Ok, die Parship-opdracht was misschien wel lichtjes zo, maar verder zijn er weinig vrijstellingen in het spel gekomen bijvoorbeeld.
Ik weet niet of dit aan de groep ligt of meer aan een gebrek aan opdrachten wat de groep tegen elkaar uitspeelt?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:57 schreef Koen66 het volgende:
Inderdaad, dit is pas het derde seizoen dat ik de Belg meekijk, maar de spanning in de groep is duidelijk afwezig vooralsnog vergeleken bij de voorgaande seizoenen. Zelfs minder dan de laatste edities in NL, waar nog wel eens wat irritatie tussen de "BN-ers op schoolreis" was. Dit is tot op heden wel een heel erge vrienden/knuffel/lief zijn voor elkaar groep
Daar is inderdaad geen andere manier voor, want er zijn ook mensen die Philippe als winnaar of verliezer hadden. Dus het is of op deze manier en nu punten geven voor de mensen die Philippe als mol hadden, of helemaal geen punten geven voor mol/winnaar/verliezer tot nu toe. Dan is dit inderdaad denk ik toch wel de beste oplossingquote:Op maandag 11 april 2022 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Beste oplossing zo denk ik![]()
Ik zit nog wel met wat nou als mijn winnaar of verliezer de mol nu wordt, maar denk dat daar geen enkele eerlijke manier voor is
Ik vermoed nu wel dat dat anders gaat worden, nu er een nieuwe Mol gekozen is. (Of tenminste, dat hoop ikquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:57 schreef Koen66 het volgende:
Inderdaad, dit is pas het derde seizoen dat ik de Belg meekijk, maar de spanning in de groep is duidelijk afwezig vooralsnog vergeleken bij de voorgaande seizoenen. Zelfs minder dan de laatste edities in NL, waar nog wel eens wat irritatie tussen de "BN-ers op schoolreis" was. Dit is tot op heden wel een heel erge vrienden/knuffel/lief zijn voor elkaar groep
Ja in de eerste aflevering wel inderdaad. Maar daarna was het wel allemaal heel erg lief en veel samenwerken vond ik. Ik herinner mij vorig jaar die opdracht met die bom onder de tafel en twee jaar terug met een kist met een aanwijzing naar de naam van de mol erin ... en nog wel meer van dat soort dingen. Ze hadden dat soort dingen misschien wat meer kunnen inzetten om Philippe ook wat te ontlasten van zijn taak.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich zette Nele wel gelijk de toon toen ze de rest liet stikken
Er zijn maar weinig smaakmakers inderdaad in deze groep. Geen type Bart ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:57 schreef Koen66 het volgende:
Tot nu toe zijn ze erg zuinig met de vrijstellingen. De finale komt wel steeds dichterbij dus ik verwacht dat er de komende afleveringen vrijstellingen in het spel gaan komen. Dat zou ook een goede manier zijn om de nieuwe Mol wat te “helpen” want die heeft nu wel erg weinig tijd om zichzelf voor te bereiden op de komende opdrachten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Klopt. Ik mis in deze editie ook wel opdrachten of situaties die de groep een beetje uiteen kunnen splijten. Zeker met een mol als Philippe hadden ze daar toch wat meer op kunnen inzetten. Ok, die Parship-opdracht was misschien wel lichtjes zo, maar verder zijn er weinig vrijstellingen in het spel gekomen bijvoorbeeld.
Ik loop niet bepaald warm voor deze groep. Waar het de vorige seizoenen (die ik gezien heb) echt wel leuk gecast was waardoor een bepaalde eenheid ontstond, heb ik dat hier totaal niet. Ze werk(t)en samen tegen de Mol, ja, maar behalve de ietwat opmerkelijke band tussen Bert en Uma (wat de fucksels is dat tussen die twee?) voel ik weinig samenhang. Het voelt een beetje bij elkaar gegooid, terwijl er uit die duizenden aanmeldingen toch wel een sterke groep geselecteerd had kunnen worden. Jens en Toon en hun beginnende bromance was vooralsnog de highlight van dit seizoen, maar dat werd verrassend snel in de kiem gesmoordquote:Op maandag 11 april 2022 17:08 schreef JohnDDD het volgende:
Dat die 2 eruit vlogen met de dubbele executie moet bij de productie wel pijn gedaan hebben hoor. Twee smaakmakers in één klap weg.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik loop niet bepaald warm voor deze groep. Waar het de vorige seizoenen (die ik gezien heb) echt wel leuk gecast was waardoor een bepaalde eenheid ontstond, heb ik dat hier totaal niet. Ze werk(t)en samen tegen de Mol, ja, maar behalve de ietwat opmerkelijke band tussen Bert en Uma (wat de fucksels is dat tussen die twee?) voel ik weinig samenhang. Het voelt een beetje bij elkaar gegooid, terwijl er uit die duizenden aanmeldingen toch wel een sterke groep geselecteerd had kunnen worden. Jens en Toon en hun beginnende bromance was vooralsnog de highlight van dit seizoen, maar dat werd verrassend snel in de kiem gesmoord
De cast valt dit jaar inderdaad tegen. Beetje grijze muizen allemaal. Bart, Philip, Alina, Jolien, Christiaan, Salim, Samina en nog veel meer voorgangers waren veel uitgesprokener karakters die je blijft herinneren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig smaakmakers inderdaad in deze groep. Geen type Bart ofzo.
Oh ik vond Toon echt totaal geen smaak maken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat die 2 eruit vlogen met de dubbele executie moet bij de productie wel pijn gedaan hebben hoor. Twee smaakmakers in één klap weg.
Ik denk dat ze misschien ook bang waren dat hij het op zou geven als ze hem door zouden pushen in het spel. Dus geen sabotages meer en totale apathie door vermoeidheid. Of zichzelf zou verraden. Of een mental breakdown.quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:50 schreef Guanabana het volgende:
En nog even een hersenspinsel aangezien ik niet kan slapen;
Ik lees in een interview met Philippe: "Sindsdien was ik dus superbang om in slaap te vallen en probeerde ik de volgende nachten de hele tijd wakker te blijven."
Even los van zijn vermoeidheid en aftakeling erna, is dit natuurlijk ook een rare keuze als je nog wel enigszins helder kan denken en vers in het spel zit. Elke normale volwassene zal begrijpen dat slaap belangrijk is, zeker als Mol.
Ik snap niet dat daar geen oplossing voor bedacht is, laat hem alleen slapen met een smoesje dat hij anders last heeft van slapeloosheid of wat dan ook. Het is nu zo geëscaleerd terwijl dat volgens mij niet had gehoeven als er adequaat gereageerd was na zijn praten-in-slaap-incident en angsten daarna.
Maar hij begon natuurlijk de eerste dag eigenlijk al meteen onzeker en bevestigingzoekend.
Kan in ruim 20 jaar aan mollen natuurlijk een keer gebeuren, dat iemand toch anders reageert dan je denkt, maar toch. Gilles zei dat ze tijdens de selectie zo erg van hem overtuigd waren.
Ik ben eerlijk. Ik vond Nele wel gewoon een egocentrische trut daarna. Geen charismatisch persoon met sluwe streken en dat zijn toch de leukere kandidaten wat mij betreftquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich zette Nele wel gelijk de toon toen ze de rest liet stikken
Er waren nog 6 kandidaten over. Ik denk 5?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel mooi, meestal is het na een dag ofzo wel stil in dit topic en nu leeft het van de sensatie![]()
Hoeveel afleveringen hebben we eigenlijk nog??
Zou kunnen inderdaad....quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:59 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er waren nog 6 kandidaten over. Ik denk 5?
volgens mij hebben de Belgische seizoenen maar 8 afleveringen inclusief de finale. de 9e is de terugblikaflevering. Dus dan zouden we nu echt precies op de helft zitten. Maar ik kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:59 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er waren nog 6 kandidaten over. Ik denk 5?
Niemand die het echter over de dragshow heeft gehad…quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel mooi, meestal is het na een dag ofzo wel stil in dit topic en nu leeft het van de sensatie![]()
vond je dat destijds ook van Bart?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:04 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk. Ik vond Nele wel gewoon een egocentrische trut daarna. Geen charismatisch persoon met sluwe streken en dat zijn toch de leukere kandidaten wat mij betreft![]()
Die was wel geniaal hè!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die het echter over de dragshow heeft gehad…
Een 10 voor het lopen op die palen van Bert, verder was ik niet erg onder de indruk.quote:
Vanaf dat moment was ik overtuigd dat ze de mol was.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 10 voor het lopen op die palen van Bert, verder was ik niet erg onder de indruk.
Het was misschien leuker geweest als de heren hun eigen make-up hadden moeten doen.![]()
En nee, ik had dat niet beter gedaan…
Maar Manu die niet eens een knopje in kan drukken, daar kreeg ik als DJ wel plaatsvervangende schaamte bij…
Ik niet, maar ik weet daardoor wel dat ze nu ook de mol niet is…quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanaf dat moment was ik overtuigd dat ze de mol was.
Dat was op dat moment eigenlijk nog niet eens een molactie.....quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 10 voor het lopen op die palen van Bert, verder was ik niet erg onder de indruk.
Het was misschien leuker geweest als de heren hun eigen make-up hadden moeten doen.![]()
En nee, ik had dat niet beter gedaan…
Maar Manu die niet eens een knopje in kan drukken, daar kreeg ik als DJ wel plaatsvervangende schaamte bij…
Het had gekund, ook voor het DJ'en/MC'en kregen ze punten, maar na alle stommiteiten die ze eerder had uitgehaald was dit gewoon een 13 in een dozijn actie van haar…quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was op dat moment eigenlijk nog niet eens een molactie.....
Bedoel dat toen Philippe nog de mol was dus het was geen bewuste actie van haar.....quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het had gekund, ook voor het DJ'en/MC'en kregen ze punten, maar na alle stommiteiten die ze eerder had uitgehaald was dit gewoon een 13 in een dozijn actie van haar…
Dat zeg ik ook, maar ik benader het vanuit een andere invalshoek…quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bedoel dat toen Philippe nog de mol was dus het was geen bewuste actie van haar.....
Daarom hoop ik dat zij de komende aflevering afvalt.....quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar ik benader het vanuit een andere invalshoek…![]()
Gezien haar fietsprestaties hoop ik dat ook voor haar…quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat zij de komende aflevering afvalt.....
Ik dacht dat Gilles bij Café de Mol zei dat er nog 6 afleveringen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoeveel afleveringen hebben we eigenlijk nog??
En andersom ook, dat je als kandidaat weer helemaal opnieuw moet beginnen met wie je kan vertrouwen/afstrepen (ja, niemand eigenlijk, maar tochquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Lijkt me echt supermoeilijk om van een kandidatenrol ineens in de mol rol te stappen zonder opvallend ander gedrag te vertonen. Ondoenbaar haast.
Volgende aflevering aan het eind verschijnt hij ineens op alle tv's in Gran Canaria.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik weet trouwen niet of ik de enige ben met Moriarty-vibes bij Philippe, maar zeker in z'n afscheidsfilmpje zie ik het![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |